00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
17147522
RYBA Košice spol.s.r.o.
Južná trieda 54, Košice, 04001, SVK
Balené majonézové šaláty lahôdkové
majonézový šalát, lahôdkový šalát
Tovar, Služba
1. Balené majonézové šaláty lahôdkové
|
|
---|---|
Funkcia |
Spracované potraviny určené osobám na konzumáciu v súlade s požiadavkami na ich výrobu, skladovanie a dovoz. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vajíčkový šalát, balenie 140g až 150g | ks | 3500 | ||
2. Parížsky šalát, balenie 140g až 150g | ks | 4000 | ||
3. Vlašský šalát , balenie 140g až 150g | ks | 4000 | ||
4. Treska v majonéze, balenie 140g | ks | 3500 | ||
5. Aspiková miska, balenie 150g | ks | 3500 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto kúpna zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zákazky v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
3. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
4. Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky 2x do týždňa na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach. |
7. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
8. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). |
12. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
14. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od momentu uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zmluvy, pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie uvedeného predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
15. Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne. |
16. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodávať predmet zákazky za nim uvedené ceny, to neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. Túto zákonnú skutočnosť dodávateľ je povinný v takom prípade písomne preukázať objednávateľovi v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku legislatívnej úpravy potreby zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.07.2017 08:00 — 31.12.2017 15:00
1,00 uvedené v špecifikácii dľa čiastkových objednávok
12 212,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2017 08:03
16.06.2017 12:00
16.06.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2017 12:54 - Vstupná ponuka | 12 212,40 | € | Cena s DPH |
16.06.2017 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 201,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: