00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
50297881
CURA URGENTIS o.z.
Karpatské Námestie 10A, Bratislava, 83106, SVK
Odburinenie a ostrihanie odkvitnutých kvetov a suchých častí rastlín v trvalkových a kríkových záhonoch a doplnenie mulču do záhonov počas obdobia jún – október 2017
Odburinenie, ostrihanie, doplnenie mulču
Služba, Tovar
1. Odburinenie a ostrihanie odkvitnutých kvetov a suchých častí rastlín v trvalkových a kríkových záhonoch a doplnenie mulču do záhonov počas obdobia jún – október 2017
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trvalky v rastlom teréne - odburinenie a ostrihanie | m² | 35 268 | ||
Kríky - odburinenie a ostrihanie | m² | 10 614 | ||
Trvalky - Objem mulču | m³ | 555 | ||
Kríky - objem mulču | m³ | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odburinenie trvalkových a kríkových porastov | 45 882 m² |
Ostrihanie odkvitnutých kvetov a suchých častí rastlín v trvalkových a kríkových záhonoch | 45 882 m² |
Doplnenie mulčovacej kôry | 715 m³ |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane samotného výkonu odburinenia a ostrihania. |
Vrátane mulčovacej kôry a vrátane samotného výkonu mulčovania. |
Vrátane zhodnotenia odpadu. |
Výsledná cena predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s poskytnutím komplexného požadovaného plnenia predmetu zákazky. |
Typ zmluvného vzťahu: Zmluva o poskytovaní služieb uzatvorená v zmysle § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka. Termín plnenia zmluvy: jún - október 2017. |
Plnenie predmetu zákazky dodá dodávateľ, ktorý má na vykonávanie tejto činnosti preukázateľné oprávnenie a predloží elektronicky /na dodatočne konkrétne zadanú e-mailovú adresu/ kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný cenový rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, pričom víťazný uchádzač /Dodávateľ spracuje a predloží cenu do podoby rozpočtu, to znamená, že ku každej položke uvedenej v tabuľke PRÍLOHY: "Požadované miesto/miesta plnenia", /ktorá mu bude daná k dispozícii/ doplní jednotkovú cenu (JC) prác bez DPH + sadzbu DPH (20%) k JC + Jednotkovú cenu (JC) prác vrátane DPH a ku každému stĺpcu stanoví aj výsledný riadok - t.j. SPOLU. |
Víťazný uchádzač/Dodávateľ dodá presný časový harmonogram požadovaných prác podľa jednotlivých lokalít PRÍLOHY: "Požadované miesto/miesta plnenia", /prílohu dostane k dispozícii/ v tlačenej a digitálnej podobe /na včas poskytnutý e-mail/ do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Víťazný uchádzač/Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato, že s reklamáciou súhlasí. Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek - neposkytnutie požadovaných služieb, je 10 % z predpokladanej hodnoty zákazky na účet Verejného obstarávateľa/Objednávateľa uvedený v Zmluve, do 10 pracovných dní. |
Dĺžka splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry, pričom súčasťou faktúry bude dodací list - súpis preukázateľne vykonaných prác. Verejný obstarávateľ /Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
Víťazný uchádzač/Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Primaciálne námestie 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
19.06.2017 14:07 — 31.10.2017 14:08
1,00 zákazka
61 048,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2017 15:24
16.06.2017 12:00
16.06.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2017 12:38 - Vstupná ponuka | 48 800,00 | € | Cena s DPH |
16.06.2017 07:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 720,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: