00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
31347827
Lohmann & Rauscher, s.r.o.
Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK
Chirurgické rukavice
rukavice, nesterilné, sterilné
Tovar, Služba
1. Chirurgické rukavice
|
|
---|---|
Funkcia |
špeciálny zdravotnícky materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Chirurgické rukavice vyšetrovacie nesterilné veľkosť L | ks | 580 000 | ||
1.1 počet ks v balení | ks | 150 | 200 | |
2. Chirurgické rukavice vyšetrovacie nesterilné veľkosť M | ks | 250 000 | ||
2.1 počet ks v balení | ks | 150 | 200 | |
3. Chirurgické rukavice vyšetrovacie nesterilné veľkosť S | ks | 130 000 | ||
3.1 počet ks v balení | ks | 150 | 200 | |
4. Chirurgické rukavice sterilné veľkosť č.8 | bal | 400 | ||
5. Chirurgické rukavice sterilné veľkosť č.6 | bal | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položky 1., 2. a 3. : | nitrilové, nepúdrované, jednorazové, bezlatexové, vysoko elastické, odolné proti roztrhnutiu, |
Položky 1., 2. a 3. - farba: | fialová |
Položky 4. a 5.: | plneanatomické pravo-ľavé, pružné, zdrsnené,z prírodného latexu, jemne pudrované |
Položky 4. a 5.: balenie | každý pár osobitne sterilne zabalený s označením dátumu výroby a exspirácie |
Položky 4. a 5.: balenie | jedno balenie = 1 pár |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Požaduje sa do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť údaje o ŠUKL kóde, preukazujúce registráciu predmetu zákazky ŠUKL-om |
3. Požadujú sa nové produkty – nepoužité v originálnom balení. |
4. Požaduje sa exspirácia predmetu zmluvy minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zákazky na miesto plnenia |
5. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy. |
6 . Požaduje sa do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre každú položku predmetu zákazky. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka: to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
7. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy a celkových cien predmetu zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy a to v rozsahu: |
7.1 Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi nevyplnený návrh tohto dokumentu vo formáte XLS/XLSX |
8. Požaduje sa od dodávateľa, aby do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil vzorky položiek zmluvy. |
9. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi |
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
11. Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy nemá aktualizované údaje v zápise v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže aktualizáciu údajov v zápise v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO v lehote najneskôr do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy |
12. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
13. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa čl. 16. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
14. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
15. Lehota plnenia: RD sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr. |
16. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie ( ods. 6, 13 a 14) zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. |
17. Za podstatné porušenie Zmluvy sa bude považovať nedodržanie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II Predmet zmluvy, ods. 2.1 až 2.3), nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II Predmet zmluvy, ods. 2.4, bod 1.,2.,3.,4.,5.,6.,7. 8.). |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
1,00 kompl.
22 746,95
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2017 10:09
16.06.2017 10:15
16.06.2017 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2017 07:33 - Vstupná ponuka | 22 746,95 | € | Cena s DPH |
16.06.2017 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 746,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: