30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
50297881
CURA URGENTIS o.z.
Karpatské Námestie 10A, Bratislava, 83106, SVK
Starostlivosť o zeleň
starostlivosť o zeleň
Služba
1. Starostlivosť o zeleň
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom plnenia je kosenie, hrabanie, hnojenie, prevzdušňovanie trávnatých plôch a zastrihávanie kríkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. kosenie trávnatej plochy | m2 | 6963 | 41778 | |
2. hrabanie trávnatej plochy | m2 | 6963 | 34815 | |
3. zastrihávanie kríkov | hod | 100 | 190 | |
4. hnojenie trávnatej plochy | m2 | 6963 | ||
5. prevzdušňovanie trávnatej plochy | m2 | 6963 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
položka 1. - 5. | v súlade s agrotechnickými termínmi a postupmi, v cene je započítaný odvoz a ekologická likvidácia odpadu |
Názov |
1. Miesto plnenia oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy (rozdielne katastrálne územie plnenia zmluvy v rámci Bratislavy). |
1.1 Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky na základe požiadaviek odoslaných objednávateľom e-mailom, pričom prijatie požiadavky potvrdí kontaktná osoba dodávateľa do 24 hod. kontaktnej osobe objednávateľa. |
1.2 Dodávateľ bude poskytovať predmet zákazky na základe odsúhlaseného harmonogramu s uvedením agrotechnických termínov a postupov. Harmonogram predloží kontaktnej osobe objednávateľa na schválenie. |
1.3 Dodávateľ je povinný začať s plnením požiadaviek najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia požiadavky objednávateľom podľa bodu 1.1. Plnenie bude poskytované v pracovných dňoch počas pracovnej doby objednávateľa, resp. podľa vzájomnej dohody. |
1.4 Objednávateľ potvrdí vykonanie služieb dodávateľovi na preberacom protokole, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
1.5 Dodávateľ predloží objednávateľovi po ukončení služieb Potvrdenie o vzniku odpadu a nakladaní s ním v zmysle § 39 ods. 10 zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
1.6 V prípade potreby použitia chemických prostriedkov na odstraňovanie buriny je dodávateľ povinný dodržiavať ustanovenia vyhlášky č. 488/2011 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o zásadách a opatreniach na ochranu zdravia ľudí. |
1.7 Dodávateľ sa zaväzuje, že bude dodržiavať všetky zásady bezpečnosti pri práci v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
1.8 Dodávateľ oznámi objednávateľovi kontaktnú osobu s uvedením kontaktných údajov (meno, priezvisko, telefón, e-mail). |
2. Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017. |
3. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
4. Objednávateľ je oprávnený fakturovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 eur s DPH za každý vadne vykonaný postup, ktorý bude v rozpore s agrotechnickými termínmi a postupmi. Splatnosť faktúry za riadne vykonané služby je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne zrealizovaných služieb a prác za jednotkové ceny s DPH (položky 1-5 technickej špecifikácie predmetu plnenia). |
5. Dodávateľ nesmie byť zapísaný v Registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedenom na webovom sídle ÚVO. |
7. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty a informácie: |
7.1 Čestné vyhlásenie, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku v prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú vo výpise zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na webovom sídle ÚVO. |
7.2 Výpis z obchodného registra resp. výpis zo živnostenského registra so zapísanou činnosťou rovnakou alebo obdobnou ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
7.3 Čestné vyhlásenie, že disponuje min. 2 manipulačnými pracovníkmi - koscami (na obsluhu kosačky so zberačom) a 1 manipulačným pracovníkom na obsluhu krovinorezu. |
7.4. Položkovitý rozpočet, v ktorom rozpíše cenu celkom, pričom uvedie jednotkové ceny v eur v členení bez DPH a s DPH podľa technickej špecifikácie (položky 1. až 5.) na základe maximálnych požadovaných jednotiek. |
7.5 Čestné vyhlásenie, že disponuje minimálne 1 ks kosačky so zberačom, 1 ks krovinorezu a nákladným automobilom na odvoz odpadu. |
8. V cene predmetu plnenia dodávateľ zohľadní všetky náklady spojené s realizáciou predmetu plnenia (napr. doprava pracovného personálu, pracovných zariadení a pomôcok na miesto plnenia, likvidácia biologického odpadu, ..... atď.). |
9. Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu plnenia podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať maximálne množstvá. |
Námestia slobody č. 6, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
21.06.2017 12:45 — 20.06.2018 12:45
1,00 projekt
21 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2017 12:56
16.06.2017 10:00
16.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2017 12:32 - Vstupná ponuka | 17 200,00 | € | Cena s DPH |
16.06.2017 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: