518140
Národné rehabilitačné centrum
Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Listová obálka C6, balenie: 1000 ks/1 krabica | ks | 6000 | ||
2. Samolepiace bločky v tvare kocky Q-Conect, trojfarebná | ks | 30 | ||
3. Obal PVC A5 U závesný, balenie/100 ks | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka 1) | Samolepiaca listová obálka bielej farby, bez okienka, z bezdrevného papiera 80 g/m2, rozmer 114 x 162 mm. |
Položka 2) | Samolepiace lístky v tvare kocky, ktoré držia na väčšine povrchov, dajú sa odlepiť bez poškodenia povrchu a znova nalepiť. Rozmer 75 x 75 mm, počet listov 320, trojfarebné lístky v neónových farbách. |
Položka 3) | Bezfarebný, priesvitný, hladký. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru. |
2. Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hod. po uzavretí zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
3. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred. |
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. |
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie. |
7. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý je nový, nepoužívaný, v jednom kompletnom plnení. |
8. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť 30 dní. |
9. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
27.06.2017 07:00 — 28.06.2017 14:00
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom
266,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2017 12:47
15.06.2017 13:00
15.06.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2017 10:49 - Vstupná ponuka | 266,40 | € | Cena s DPH |
15.06.2017 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 266,28 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: