42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Nákup antivírusovej ochrany
antivírusová ochrana pracovných staníc (počítačov)
Tovar
1. Nákup antivírusovej ochrany
|
|
---|---|
Funkcia |
Antivírusová ochrana pre pracovné stanice (99 počítačov) na 24 mesiacov. |
Pre pracovné stanice je potrebné zabezpečiť: antivírusovú ochranu (Endpoint Antivirus), ochranu prístupu k údajom (webová kontrola na obmedzenie prístupu a obojsmerný firewall), zabezpečenie súborov, vzdialená správa. |
Zabezpečenie výkonnej webovej kontroly, firewall a antispamový filter, ktoré pridávajú ďalšie vrstvy ochrany pre firemnú sieť a zamestnancov na cestách. |
Poskytovanie spoľahlivej ochrany pred vírusmi a spywarom bez ohľadu na to, či sa používa Windows alebo macOS. Zabezpečenie ochrany pred phishingom, ochrana citlivých firemných údajov, ako používateľské mená a heslá pred falošnými webovými stránkami. Riešenie má obsahovať aj ďalšie pokročilé technológie, ako skenovanie s podporou cloudu, správa zariadení. |
Zabezpečenie mobilných zariadení Poskytovanie ochrany aplikácií a súborov na zariadeniach Android v reálnom čase, anti-phishing a kontrola aplikácií. Do zariadení iOS umožniť na diaľku odosielať nastavenia a obmedzenia na zvýšenie zabezpečenia firemných zariadení. Poskytovanie funkcie Anti-Theft, ktorá umožňuje na diaľku zamknúť a odomknúť zariadenia Android a iOS alebo z nich vymazať všetky údaje. |
Zabezpečenie virtualizácie Bez ohľadu na to, či sa používajú produkty VMware alebo iné riešenie virtualizácie, zabezpečenie spoľahlivej ochrany virtuálnych počítačov. |
Zabezpečenie súborov Ochrana pred vírusmi a spywarom na elimináciu všetkých typov hrozieb rootkitov a červov. Pokročilá kontrola pamäte na monitoring správania sa škodlivých procesov, voliteľná kontrola s podporou cloudu na ešte vyšší výkon a lepšiu detekciu. |
Viacvrstvové zabezpečenie koncových zariadení Ochrana e-mailových serverov odfiltrovaním spamu a malvéru skôr, než sa môžu dostať do schránok. |
Vzdialená správa Spravovanie zabezpečenia firmy z jedného miesta bez ohľadu na to, či sa používajú zariadenia so systémom Windows, macOS alebo Linux, či virtuálne počítače a smartfóny. Po nainštalovaní bezpečnostného softvéru na diaľku získanie okamžitého prehľadu o zabezpečení siete. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ESET Endpoint Protection Advanced | ks | 99 | ||
ESET Endpoint Protection Advanced | mesiace | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Antivírusová ochrana | áno |
Zabezpečenie mobilných zariadení | áno |
Zabezpečenie virtualizácie | áno |
Zabezpečenie súborov | áno |
Viacvrstvové zabezpečenie koncových zariadení | áno |
Vzdialená správa | áno |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet dodávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie predmetu zákazky najneskôr do 15 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4. Objednávateľ požaduje dodať predmet zákazky elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa, ktorá bude zaslaná dodávateľovi po prijatí informácie o uzatvorení zmluvného vzťahu EKS. |
5. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru na miesto plnenia, náklady na podporu a údržbu softvéru (poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný). |
6. Cena musí zahŕňať náklady na nevyhnutný upgrade softvéru (do nákladov na nevyhnutný upgrade softvéru sa započítavajú aj náklady na upgrade všetkého softvéru nutného k plnej funkčnosti obstarávaného softvéru). |
7. Cena musí zahŕňať náklady na školenie správcov (ak sú potrebné). |
8. Cena musí zahŕňať náklady na záruky spojené s prevádzkou softvéru. |
9. Cena musí zahŕňať poskytovanie technickej podpory zo strany daného výrobcu ponúkaného antivírusového riešenia v slovenčine minimálne počas pracovných dní v pracovnom čase od 8.00 do 16.00 hod. od účinnosti zmluvy. |
10. Antivírusové riešenie, t.j. samotná aplikácia musí byť dostupná v slovenskom jazyku. |
11. Objednávateľ požaduje plnú kompatibilitu s operačnými systémami Windows 7 až Windows 10 vrátane. |
12. Záručná doba na predmet zmluvy je 2 roky od dodania zákazky. |
13. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. |
14. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
15. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
16. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
17. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
18. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za závažné porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
19. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 ZoVO (zmena okolností, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). V tomto prípade sa rozumie aj prípad, ak zo strany poskytovateľa NFP nebude verejnému obstarávateľovi poskytnutý podiel finančných prostriedkov na prefinancovanie predmetu zákazky z dôvodu odstúpenia poskytovateľa NFP od Zmluvy o poskytnutí NFP, na základe ktorej poskytol verejnému obstarávateľovi nenávratný finančný príspevok, alebo v prípade... (19/1) |
19/1... ak zo strany poskytovateľa NFP nebude schválený proces tohto verejného obstarávania, ak sa o takú situáciu jedná. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom, pokiaľ nebude uzatvorená Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom príspevku, ak sa o takú situáciu jedná. |
20. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk a nepodpísať Zmluvu s úspešným uchádzačom (úspešnými uchádzačmi) v prípade, ak sa zmenia okolnosti za akých sa toto verejné obstarávanie vyhlasovalo, alebo ak sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa spravodlivo požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä predloženie ponúk, ktorých najnižšia cena bude vyššia ako plánované finančné prostriedky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo ak sa zistilo porušenie tohto ... (20/1) |
20/1... zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. |
21. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa, a Objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť, resp. zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou, a to doručením dodávateľovi, a Objednávateľ má právo nárokovať si zmluvnú pokutu podľa bodu 22 tejto zmluvy, čím nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
22. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 1 000 € v prípade porušenia ustanovení 1 až 18 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom. |
23. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je dodávateľ povinný zaplatiť úrok z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu. |
Názov | Upresnenie |
KOMPLEXNOSŤ | Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky |
Trnavská cesta 100/II, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
19.06.2017 10:32 — 03.07.2017 16:00
99,00 ks
4 148,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2017 10:39
15.06.2017 13:00
15.06.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2017 10:02 - Vstupná ponuka | 3 465,00 | € | Cena bez DPH |
13.06.2017 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 465,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: