Z201728187
OF-134018
zrušená
30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
Zakúpenie podpory pre SW produkty
podpora, softvér
Služba
1. Zakúpenie podpory pre SW produkty
|
|
---|---|
Funkcia |
podpora sofvéru |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. predĺženie podpory pre produkt VMware vSphere Enterprise for 1 processor, kontrakt ID 415887495, kontrakt je aktívny do 21.7.2017, požadovaná úroveň podpory: Basic Support and Subscription, požadujeme predĺženie podpory do 3.10.2018 | ks | 16 | ||
2. predĺženie podpory a súčasne upgrade pre produkt VMware Horizon View Standard, kontrakt ID 417504126, kontrakt je aktívny do 10.9.2017,požadovaná úroveň podpory: Basic Support and Subscription, požadujeme predĺženie podpory do 3.10.2018, a zároveň upgrade na edíciu Enterprise pri súčasnej zmene licenčného modelu z per Concurrent User na per Named User, pričom predmetom upgrade nie je celkový počet licencií, ktoré sú aktuálne zazmluvnené, ale iba taký počet, aby celkový počet Named User licencií na kontrakte po zrealizovaní upgrade bol 400 ks | ks | 1 | ||
3. dodanie subskripcie SKU RH00004 - Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes) , start date 21.7.2017, end date 4.5.2019 | ks | 2 | ||
4. predĺženie subskripcie Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes) , contract number 10497162, kontrakt je aktívny do 20.7.2017, požadujeme predĺženie podpory do 4.5.2019 | ks | 6 | ||
5. dodanie subskripcie SKU MCT3299 – Red Hat Ansible Tower up to 100 nodes, Standard support, start date 21.7.2017, end date 4.5.2019 | ks | 1 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (najmä doprava na miesto plnenia, odstraňovanie chýb v záručnej dobe, atď.) spojené s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne listom, štatutárnym zástupcom podpísaný podrobný aktualizovaný rozpočet v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, lehota poskytovania služby s uvedením jednotkových cien. |
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne listom objednávateľovi potvrdenie spoločnosti VMware, že je súčasťou VMware Partner Network spoločnosti VMware s partnerstvom úrovne minimálne Solution Provider – Enterprise. |
4. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy do 15 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
6. Dodávateľ berie na vedomie, že služby sa budú považovať za dodané až po tom, ako budú elektronicky zaregistrované na zákazníckych účtoch objednávateľa vedených u spoločností VMware a Red Hat, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícke portály spoločností VMware a Red Hat. Dodávateľ je povinný o tejto skutočnosti zaregistrovania objednávateľa na účtoch bezodkladne informovať objednávateľa emailom. |
7. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa preukázateľného dodania predmetu zmluvy. |
8. Faktúry sú splatné do 14 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísaniadlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
9. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
10. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezistencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvybude o tejto skutočnosti objednávateľ bezodkladne informovať. |
11. V prípade, že faktúry nebudú obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods.1 Zákona NR SR č.222/2004Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
12. Porušenie povinností v zmysle bodov č.: 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 9., 10. a 11. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
22.06.2017 00:00 — 07.07.2017 00:00
1,00 sada
114 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2017 11:00
19.06.2017 09:00
19.06.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: