00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
35908076
VICOM s.r.o.
Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK
Papierové utierky na ruky jednorazové SCOTT/17
Utierky papierové modré
Tovar, Služba
1. Papierové utierky na ruky jednorazové SCOTT/17
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické výrobky z papier |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kimberly Clark 6668 SCOTT papierové utierky-kotúč | bal | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Farba: modrá | modrá |
1.Rozmery | 304 m x 20 cm |
1.Vrstvy | 1 |
1. Mimoriadna nasiakavosť a pevnosť znamená, že sa spotrebuje menej utierok. | Mokrý materiál sa netrhá. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia,dodávateľ dopraví a vyloží tovar na objednávateľom určené miesto (priestor pred skladom). |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. |
V prípade, že dodávateľ nepredloží objednávateľovi požadovane doklady do dvoch dní od uzavretia zmluvy podľa špecifikácii v popise zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 60 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ dodať predmet plnenia aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania na 3. mesiace). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy na základe emailovej objednávky. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
V prípade, že dodávateľ nepredloží objednávateľovi požadovane doklady do dvoch dní od uzavretia zmluvy podľa špecifikácii v popise zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu. |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
3
96,00 bal
4 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.06.2017 08:45
27.06.2017 08:15
27.06.2017 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2017 10:07 - Vstupná ponuka | 4 799,00 | € | Cena bez DPH |
26.06.2017 15:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: