00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
36569101
EM-Tech s.r.o.
Rosná 3, Košice - mestská časť Juh, 04001, SVK
Klimatizačné jednotky a ich inštalácia, montáž
Klimatizácia, inštalácia klimatizácie, stavebno-inštalačné práce,
Tovar, Služba
1. Klimatizačné jednotky a ich inštalácia, montáž
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie a montáž technológií pre klimatizáciu vnútorných priestorov pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Klimatizačná jednotka č.1 s integrovanou technológiou (monosplit) chladiacim/vykurovacím výkonom | ks | 4 | ||
1.1. Chladiaci výkon | kW | 2,5 | ||
1.2 Vykurovací výkon | kW | 3,2 | ||
1.3. Hlučnosť vnútornej jednotky | dB (A) | 22 | ||
1.4 Hlučnosť vonkajšej jednotky | dB (A) | 45 | ||
1.5. Pracovný rozsah chladenia pri vonkajšej teplote | °C | -10 | 43 | |
1.6 Pracovný rozsah vykurovania pri vonkajšej teplote | °C | -15 | 24 | |
1.7. Bezdrôtový diaľkový ovládač s funkciou časovania | ks | 1 | ||
2. Klimatizačná jednotka č.2 s integrovanou technológiou (monosplit) chladiacim/vykurovacím výkonom | ks | 1 | ||
2.1 Chladiaci výkon | kW | 3,5 | ||
2.2 Vykurovací výkon | kW | 3,8 | ||
2.3 Hlučnosť vnútornej jednotky | dB (A) | 22 | ||
2.4 Hlučnosť vonkajšej jednotky | dB (A) | 45 | ||
2.5 Pracovný rozsah chladenia pri vonkajšej teplote | °C | -10 | 43 | |
2.6 Pracovný rozsah vykurovania pri vonkajšej teplote | °C | -15 | 24 | |
2.7. Bezdrôtový diaľkový ovládač s funkciou časovania | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.8 Energetická trieda | A+ |
1.9 Napájanie elektrického prívodu s istením | 220V-240/50Hz |
2.8 Energetická trieda | A+ |
2.9 Napájanie elektrického prívodu s istením | 220V-240/50Hz |
Názov |
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia, montážneho materiálu a inštalácie predmetu zákazky. |
2. Predmetom zákazky je dodávka, montáž a inštalácia klimatizačných jednotiek typu mono split na mieste plnenia v rozsahu: |
2.1. dodávka , montáž a inštalácie vnútornej klimatizačnej jednotky , |
2.2. dodávka, montáž a inštalácia vonkajšej časti klimatizačnej jednotky na úrovni 1. nadzemného podlažia na nosné konzoly, |
2.3. zhotovenie odvodu kondenzátu samospádom k vonkajšej jednotke dĺžky maximálne 10 m, |
2.4. dodávka a montáž prepojovacieho medeného potrubia, prepojovacích kabeláží a elektrického napájania s izoláciou medzi vonkajšoua vnútornou jednotkou o dĺžke maximálne 10 m zasekaná do omietky steny vo vnútornej časti, |
2.5. vybúranie otvorov stien pre pripojovacie inštalácie jednotiek, vyspravenie stien, náter vyspravených častí stien a sadrokartonov, odvoz a likvidácia stavebného odpadu, |
2.6. dodanie a inštalácie mechanických pachových filtrov s možnosťou čistenia vodou a vysávaním, |
2.7. dodanie účinného antibakteriálneho filtra, |
2.8. vypracovanie revízie k elektrickej inštalácií rozvodov zariadenia, |
2.9. uvedenie do prevádzky, oboznámenie s obsluhou, nutnou údržbou a prezentácia obsluhy. |
3. Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy vykonanie obhliadky miesta a následne do 10 pracovných dní dodať, inštalovať a namontovať predmet zákazky v sídle spoločnosti. |
4. Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi v písomnej forme alebo elektronicky: |
4.1. značku, typ a parametre výrobkov, ktoré plánuje dodať, |
4.2. Rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy a celkových cien predmetu zmluvy podľa položiek v nasledovnom rozsahu: Názov jednotlivej položky tovaru, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH. Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. |
5. Dodanie a montáž klimatizačných jednotiek zahŕňa aj náklady na dopravu, odvoz stavebného odpadu na skládku a poplatok za uloženie stavebného odpadu. |
6. Po ukončení montážnych prác a pred podpísaním preberacieho protokolu sa požaduje predložiť doklady preukazujúce splnenie predmetu zákazky: pasporty, záručné listy a návody na obsluhu v slovenskom jazyku, certifikáty a atesty, správy o vykonaných odborných skúškach a odborných prehliadkach,ostatné doklady súvisiace so zákazkou. Ak je doklad, certifikát, atesty vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka: to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
7.Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy. |
8. Predmet zákazky musí byť zrealizované podľa platných STN, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek na stavbu, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
9. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia byť platne certifikované, resp. musia byť v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
10. Do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požaduje sa predložiť Osvedčenie o odborných zručnostiach a znalostiach podľa zákonov č.76/1998 Z.z a č. 286/2009 Z.z. a nariadenia Komisie (ES) č.303/2008; Kategória 1; činnosti: Všetky činnosti na zariadení s halogénovým chladivom. |
11. Do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou požaduje sa predložiť Certifikát o odbornej spôsobilosti na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi č. 286/2009 Z.z §6(3),č.321/2012 Z.z. §5 (1) a,c,d,e, udelený právnickej, fyzickej osobe Kategórie 1. |
12. Do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou sa požaduje aby uchádzač predložil, že má platné oprávnenie na druh činnosti: |
12. 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových. Oprava vyhradených technických zariadení plynových v min. rozsahu: oprava údržba, rekonštrukcia, montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky, rekonštrukcia. |
12.2. Oprava vyhradených technických zariadení tlakových v min. rozsahu: oprava a údržba, rekonštrukcia, montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky. |
13. Počas záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje nastúpiť na odstránenie vád do 24 hodín od ich oznámenia objednávateľom, ak pôjde o vadu, ktorá by mohla spôsobiť alebo spôsobila na predmete zákazky vznik havarijného stavu. |
14. Záručná doba je min. 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa zápisničného odovzdania a prevzatia predmetu zákazky objednávateľom. |
15. Presný termín ukončenia záručnej doby bude uvedený v zápise z odovzdania a prevzatia predmetu zákazky. |
16. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavanie Faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
17. Dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie náklady za dodanie predmetu zmluvy. |
18. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
19. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
20. Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy nemá aktualizované údaje v zápise v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže aktualizáciu údajov v zápise v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO v lehote najneskôr do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
21. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
22. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa čl. 23. Osobitných požiadaviek na plnenie |
23. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
24. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie ( ods. 7, 21 a 22) zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
25. Za podstatné porušenie Zmluvy sa bude považovať nedodržanie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II Predmet zmluvy, ods. 2.1 až 2.3), nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II Predmet zmluvy, ods. 2.4, bod 1.,2.,3.,4.,5.,6.,7. 8.,9.,10., 11. 12. 13. 14). |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
27.06.2017 08:00 — 07.07.2017 14:00
5,00 ks
5 729,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2017 13:08
15.06.2017 13:15
15.06.2017 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2017 15:19 - Vstupná ponuka | 5 729,40 | € | Cena s DPH |
14.06.2017 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 604,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: