00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
31563490
Ryba Žilina, spol. s r.o.
P.O.Hviezdoslava 8194/85, Žilina, 01001, SVK
Balené šaláty lahôdkové a rybacie
šalát parížsky, vajíčkový, pikantný, treska
Tovar, Služba
1. Balené šaláty lahôdkové a rybacie
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka šalátov pre stravovacie zariadenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vajíčkový šalát, balenie 140g až 150 g=1ks | ks | 400 | ||
Parížsky šalát, balenie 140g až 150 g=1ks | ks | 400 | ||
Vlašský šalát , balenie 140g až 150 g=1ks | ks | 400 | ||
Šalát rybací v majonéze, balenie 140g=1ks | ks | 400 | ||
Šalát Treska v majonéze, balenie 140g=1ks | ks | 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parížsky šalát zloženie | minimálne 35% salámy |
Vajíčkový šalát zloženie | vajcia 32 %, majonézová omáčka 40 % |
Treska v majonéze zloženie | treskovité ryby min. 35%, majonéza 40% |
Vlašský šalát zloženie | minimálne 35% salámy |
Šalát rybací v majonéze, | ryby min. 35%, majonéza 40 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v priemere 1 až 2 krát do týždňa na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) do 24 hodín od uplatnenia objednávky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a jednotkové ceny na celý predmet zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude telefonická alebo písomná v termíne od 01.07.2017 do 31.12.2017. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach v termíne 01.07.2017 do 31.12.2017. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávku predmetu zákazky požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru alebo ukončenie Rámcovej dohody dňom 30.06.2017. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR upravujúceho požiadavky na mäsové výrobky. |
Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby. |
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhlášky 127/2012 Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o označovaní potravín. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Chorvátska 5 , Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
03.07.2017 08:00 — 29.12.2017 14:00
2 000,00 ks
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2017 13:29
16.06.2017 09:00
16.06.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2017 11:52 - Vstupná ponuka | 1 498,80 | € | Cena s DPH |
15.06.2017 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 498,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: