00351768
"NITRAVA", Zariadenie sociálnych služieb Nitra
Železničiarska 52, Nitra, 94901, SVK
47411848
L&L TEXTILE SERVICE ,s.r.o.
Októbrova 691/6, Galanta, 92401, SVK
Pranie a žehlenie posteľnej bielizne
pranie, posteľná bielizeň, žehlenie
Služba
1. Pranie a žehlenie posteľnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie prania a žehlenia posteľnej bielizne, s odvozom znečistenej a dovozom čistej posteľnej bielizne podľa požiadaviek |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Prestieradlá - plachty | ks/rok | 10800 | ||
2. návleky na paplóny | ks/rok | 6800 | ||
3. návleky na vankúše | ks/rok | 5900 |
Názov |
Vrátane odvozu a dovozu posteľného prádla na adresu objednávateľa |
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody |
Lehota preberania znečistenej posteľnej bielizne a dovozu čistej posteľnej bielizne bude v pracovných dňoch a to v pondelok, stredu a piatok, do 13.00 hod. Počas štátnych sviatkov a v dňoch pracovného voľna a pokoja prispôsobí dodávateľ služby po vzájomnej dohode s objednávateľom. |
Plnenie rámcovej dohody podľa potrieb objednávateľa s fakturáciou 2 krát mesačne, súčasťou faktúr budú dodacie listy a objednávky. Splatnosť faktúr nesmie byť kratšia ako 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Požaduje sa predložiť mená kontaktných osôb pre plnenie služby do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody |
Pri praní žiadame používať pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ |
Plnenie služby pre nezaradené položky bude podľa platného cenníka dodávateľa |
Prevzatie materiálu sa rozumie fyzické prevzatie zodpovednými pracovníkmi zmluvných strán a obojstranné potvrdenie preberacích listov |
Dodávateľ musí zabezpečiť dezinfikovateľné prepravné kontajnery. Ďalšie podrobnosti organizácie zberu a dovozu posteľnej bielizne budú dohodnuté s dodávateľom ihneď po uzavretí rámcovej dohody |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov, ktoré vyplnia poverené kontaktné osoby. Zle opraná a poškodená bielizeň bude osobitne zabalená a označená. |
Predmetom reklamácie bude zle vypraná posteľná bielizeň, praním poškodená, neožehlená, zamenená, zafarbená a chýbajúca posteľná bielizeň, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť maximálne do 5 pracovných dní. |
V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu rámcovej dohody uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií bude sa to považovať za nedodržanie zmluvných podmienok, čo je dôvod k okamžitému odstúpeniu od rámcovej dohody. |
Obidve zmluvné strany môžu rámcovú dohodu ukončiť písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 2 mesačná a začne plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej strane. |
Cena musí obsahovať všetky náklady na pranie a chemické čistenie, vrátane dopravy, dezinfekcie prepravných kontajnerov a bezplatného zapožičania prepravných kontajnerov. |
Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1 000,00 zákazka
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2017 08:24
26.06.2017 08:09
26.06.2017 08:24
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.06.2017 16:01 - Vstupná ponuka | 10 000,00 | € | Cena s DPH |
26.06.2017 07:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 993,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: