45737967
Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
47786914
TechAid s.r.o.
Ďačov 96, Ďačov, 08271, SVK
Nákup stolných počítačov pre zdravotníctvo
stolný počítač
Tovar, Služba
1. Nákup stolných počítačov pre zdravotníctvo
|
|
---|---|
Funkcia |
Výpočtová technika určená pre ambulancie nemocnice |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolový počítač | ks | 17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Benchmark konfigurácia - PassMark Rating podľa PerformanceTest 8.0 (Build 1054) alebo ekvivalentného | hodnota benchmark skóre minimálne 1700 bodov |
CPU: | min. 2.0 GHz dvoj jadrový procesor 64-bit |
RAM: | min. 4 GB |
Pevný disk: | interný - min. 128 GB |
Operačný Systém: | Microsoft® Windows® 7 64-bit Pro alebo ekvivalentný |
Grafika: | min. DirectX 12 kompatibilné a vyššie alebo ekvivalent |
VGA port | áno |
Klávesnica | áno súčasťou dodávky |
Myš | áno súčasťou dodávky |
Prevedenie: | Micro Tower alebo ekvivalent |
Sieťová karta: | LAN min 10/100 Mbit/s |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia na miesto plnenia do priestorov určených Kupujúcim |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zmluvy vrátane DPH, cla, prirážok. Záručná doba je min. 24 mesiacov,pokiaľ Predávajúci neposkytuje dlhšiu záruku. V rámci záruky je požadované aby záručný servis bol poskytovaný prioritne v mieste plnenia. V prípade nemožnosti vykonať záručný servis v mieste plnenia je Predávajúci povinný zabezpečiť vykonanie záručného servisu mimo miesta plnenia a to do 48 hodín od prevzatia plnenia, pričom Predávajúci bude znášať všetky náklady s tým spojené (napr. doprava a iné). |
Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar, ktorý je predmetom zákazky nový, nepoškodený, nepoužitý, nerepasovaný, v bezchybnom stave. v originálnom balení, nie predvádzací model. |
Predávajúci predloží do 5 pracovných dní poštovou prepravou alebo kuriérom na adresu sídla kupujúceho od vygenerovania zmluvyv EKS: obchodnú značku, typ a technický popis ponúkaného tovaru vrátane príslušenstva. |
Kupujúci posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet spĺňa technické parametre a požiadavky Kupujúceho uvedené v technických požiadavkách. Nedodržanie technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii alebo nedodržanie osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve, bude považované za podstatné porušenie zmluvy a Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akéhokoľvek nároku na plnenie alebo iných nárokov zo strany predávajúceho. |
Predávajúci je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32ods.2, v lehotedo 10 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov dozoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b)c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené vzozname hospodárskych subjektov). Predávajúci predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Predmet plnenia bude dodaný Kupujúcemu do miesta dodania jednorázovo a bude uhradený v 12 splátkach na základe vystavených faktúr, pričom lehota splatnosti každej faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Kupujúcemu. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok,splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Kupujúceho. Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, dodací list a evidenčné číslo Zmluvy. V prípade, ak faktúra nebude spĺňať tieto náležitosti, Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi faktúru na dopracovanie, resp. opravu. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť momentom doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Lehota dodania predmetu zmluvy do miesta plnenia je do 20.9.2017 na základe vystavenej záväznej písomnej objednávky zo strany kupujúceho predávajúcemu. Predmet zákazky sa považuje za dodaný, po podpísaní odovzdávajúceho-preberacieho protokolu, ktorýbude vyhotovený pri prevzatí predmetu kúpy a jeho odskúšaní v mieste dodania. |
Ak sa kupujúci dostane do omeškania s úhradou oprávnene vystavenej faktúry oproti stanovenej lehote splatnosti predávajúci jeoprávnený účtovať kupujúcemu úrok z omeškania vo výške 0,01 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania až do dňa zaplatenia. |
V prípade akejkoľvek nespôsobilosti Predávajúceho plniť si svoje zmluvné záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy, nesplnenie technických požiadaviek, alebo ak predmet zmluvy bude dodaný v rozpore s predloženou ponukou alebo ak nastane stav, že Predávajúci nebude schopný splniť predmet zmluvy vôbec, bude táto situácia dôvodom na odstúpenie od zmluvy s tým, že Kupujúcemu vznikne právo požadovať od Predávajúceho uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z kúpnej ceny bezDPH. Zaplatenie zmluvnej pokuty nemá vplyv na náhradu škody, vzniknutej v priamej súvislosti s omeškaním Predávajúceho. |
V prípade, že predávajúci nedodrží termín plnenia má kupujúci nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z ceny predmetu zmluvy bez DPH za každý deň omeškania. V prípade vzájomných nárokov predávajúceho a kupujúceho, budú zmluvné strany postupovať podľa ustanovení § 358 a nasl. Obchodného zákonníka. |
Požaduje sa, aby Predávajúci bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) Kupujúcemu informáciu o kontaktnej osobe Predávajúceho v rozsahu( meno, priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo) |
Predávajúci odovzdá Kupujúcemu tovar vrátane záručného listu, návodu na obsluhu a ostatnej dokumentácie k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku |
V prípade, že sa v opisnom formulári alebo akomkoľvek dokumente uvádzajú údaje podľa § 42 ods. 2 písm. a), b) c) d) zákona o verejnom obstarávaní alebo konkrétny výrobca, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Kupujúci má na mysli takýto „alebo ekvivalentný“ a umožňuje v každom jednom prípade dodanie ekvivalentov v zmysle § 42 ods. 3 ZVO. Ekvivalentný tovar musí spĺňať požadovanú kvalitu a zaručiť požadovanú kompatibilitu v zmysle zachovania komplexnosti so zabezpečením čo najlepšej kvality. |
V súlade s § 42 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní, v prípade, že sa v opise predmetu zákazky alebo akomkoľvek dokumente uvádza konkrétna značka, verejný obstarávateľ prijme aj inú značku, ktorej podmienky na udelenie sú rovnocenné podmienkam na udelenie vyžadovanej značky. Kupujúci má právo navrhovaný ekvivalent odmietnuť ak navrhovaný ekvivalent nebude spĺňať požadovanú kvalitu a zaručovať požadovanú kompatibilitu v zmysle zachovania komplexnosti so zabezpečením čo najlepšej kvality a Kupujúci môže požiadať Predávajúceho o predloženie iného ekvivalentu, a to aj opakovane (max. 3x po sebe) |
V prípade odmietnutia a predloženia nového ekvivalentu aj opakovane (max. 3x po sebe) však musí byť dodržaný termín dodania do 20.9.2017. |
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Kupujúci požaduje od predávajúceho predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je držiteľom autorizácie na dodávku ponúkaných zariadení, a to v lehote do 24 hodín od uzavretia zmluvy |
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
20.09.2017 23:59
17,00 ks
6 710,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2017 09:11
19.06.2017 12:00
19.06.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2017 11:54 - Vstupná ponuka | 6 709,99 | € | Cena s DPH |
19.06.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 709,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: