17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
43821987
MARSANN IT, s.r.o.
Digital Park II, Einsteinova 23, Bratislava, 851 01, SVK
Osobné počítače
hardvér, softvér, počítač, monitor, výpočtová technika
Tovar, Služba
1. Osobné počítače
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie stolových počítačov Fujitsu esprimo P556 alebo ekvivalent a monitorov BenQ GL2250 21,5" alebo ekvivalent, určených na kancelársku prácu a pre prácu v nemocničnom informačnom systéme objednávateľa. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. PC: Procesor, skóre podľa www.cpubenchmark.net min. 3600 | Intel® Pentium® Processor G4400 alebo ekvivalent, frekvencia min. 3.30 GHz, Cache min. 3 MB, min. 2 jadrá |
1. PC: Grafická karta | integrovaná, Intel® HD alebo ekvivalent, minimálne 2 grafické výstpy/VGA, Display Port, DVI, HDMI |
1. PC: Operačná pamäť | kapacita pamäte min. 4 GB, typ pamäte min. DDR4, DDR3L, voľný min. 1 slot |
1. PC: Pevný disk HDD | kapacita min. 500 GB, rýchlosť min. 7200 otáčok/min. |
1. PC: Dátová mechanika | min. DVD±RW |
1. PC: USB porty | min. 4x USB 2.0 a min. 2x USB 3.0 z toho min. 2 na prednom panely |
1. PC: Ostatné rozhrania | min. 1x RJ-45 Gigabit Ethernet, 1x 3,5 mm vstup na mikrofón a 3,5 mm výstup na slúchadlá |
1. PC: Klávesnica | slovenská |
1. PC: Myš | min. dvojtlačidlová, s kolieskom, optická/laserová, s podložkou |
1. PC: Operačný systém | Predinštalovaný MS Windows 7 Profesional 64 bit+ Windows 10 Profesional 64-bit, lokalizovaný SK, nie použitý ani repasovaný |
1. PC: Záruka | min. 36 mesiacov On-Site, servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko výrobcu |
2. Monitor: Uhlopriečka | min. 21,5" |
2. Monitor: Rozlíšenie | min. 1920 x 1080 bodov |
2. Monitor: Jas | min. 250 cd / m² |
2. Monitor: Doba odozvy | max. 5 ms |
2. Monitor: Vstupy | min. 2 x grafické výstupy/VGA, Display port, DVI, HDMI/ kompatibilné na pripojenie k PC |
2. Monitor: Ostatné príslušenstvo | napájacia šnúra, min. 1ks kábel ku grafickému výstupu |
2. Monitor: Záruka | min. 36 mesiacov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
V cene budú zahrnuté prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia na základe čiastkových objednávok. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť Certifikát systému manažérstva kvality podľa STN ISO 9001 a 14001 do 48 hodín od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť Report z výstupnej kontroly o každom PC. Tento report bude súčasťou každého dodaného PC. |
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý, od značkového výrobcu, zariadenia musia byť z rovnakej modelovej rady. |
Požadujeme dodať predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požadujeme dodanie pracovnej stanice v zloženom stave a s predinštalovaným OS. OS nesmie byt použitý alebo repasovaný. |
Požadujeme, aby OS Win 7 bol už pri dodaní nainštalovaný a aktivovaný v každom PC a zároveň požaduje vytvorenú partíciu pre obnovu továrenských nastavení (recovery) na každom PC. |
Požadujeme v BIOSe každého PC nasledujúce informácie pre identifikáciu: výrobca, modelový rad, sériové číslo, dátum výroby PC. |
Servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko výrobcu počítačov. |
Požadujeme predloženie potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, ktorým dodávateľ preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Všetky v súčasnosti prevádzkované PC stanice a notebooky v rámci infor. systému ver. obstarávateľa majú inštalovaný operačný systém Microsoft Windows. Prevádzkované aplikácie v rámci inform. systému verejného obstarávateľa sú testované a portované výhradne do prostredia PC staníc s OS MS Windows. |
Požadujeme predložiť doklady k riadnemu užívaniu predmetu zákazky - protokol o prevzatí/inštalačný protokol. |
Objednávateľ má právo v prípade pochybností vyžiadať si vzorku na otestovanie, čo je dodávateľ povinný poskytnúť do 3 pracovných dní od vyzvania. V prípade preukázania, že predložená vzorka nespĺňa požadované parametre, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Uvedené množstvá sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Na faktúre požadujeme uviesť ako samostatné položky počítač+klávesnica+myš a monitor. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na prúslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahrňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Jednotlivé množstvá budú objednávaná postupne na základe objednávky (čiastkovej výzvy na plnenie) od objednávateľa. Dodanie do 15 dní od doručenia objednávky. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
12
365,00 zostava
159 190,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.06.2017 12:41
13.06.2017 13:00
13.06.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2017 12:51 - Vstupná ponuka | 159 188,00 | € | Cena bez DPH |
13.06.2017 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 159 150,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: