00325490
Mesto Michalovce
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa na dobu 18 mesiacov. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,50 | ||
Množstvo stravných poukážok na dobu 18 mesiacov | ks | 20000 | 24000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ na základe mesačných objednávok objednávateľa a stravné poukážky budú dodané priamo do sídla objednávateľa. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, alebo prostredníctvom internetu. |
Plnenie predmetu zákazky sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky. |
Celková cena za úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a ceny za stravnú poukážku. Táto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do sídla objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené so splnením predmetu zákazky |
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie sumy, poplatky či provízie, iné ako dohodnuté a uvedené v zmluve. |
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu, v prípade legislatívnych zmien alebo jeho rozhodnutia požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nemení. |
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých poukážok sú len informatívne a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne 31.12.2018 aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne a maximálne množstvo stravných poukážok. |
Dodávateľ akceptuje úhradu za poskytnutie služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavanej dodávateľom a zaslanej odberateľovi bez poskytnutia záloh a preddavkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo 30 dňovej splatnosti úhrady faktúry. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.07.2017 00:00 — 31.12.2018 00:00
24 000,00 ks
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2017 16:16
12.06.2017 12:00
12.06.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.06.2017 07:14 - Vstupná ponuka | 84 000,00 | € | Cena s DPH |
12.06.2017 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 83 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: