31793185
Stredná zdravotnícka škola
Strečnianska 20, Bratislava, 85007, SVK
44013141
Tomáš Mészároš - PINO s.r.o.
Farského 14, Bratislava, 85101, SVK
Poskytovanie stravovania pre žiakov a zamestnancov školy
Donáška stravy
Služba
1. Poskytovanie stravovania pre žiakov a zamestnancov školy
|
|
---|---|
Funkcia |
Dovoz a výdaj stravy pre žiakov a zamestnancov školy |
Denná dodávka minimálne 4 druhov jedál a 2 druhov polievok |
Obedové menu pozostáva z polievky, hlavného jedla a nápoja, je pripravované podľa Materiálno-spotrebných noriem a receptúr pre školské stravovanie vydaných MŠVVaŠ SR |
Systém stravovania je objednávkový, obedy sa razia vopred podľa jedálneho lístka, zverejneného na 2 týždne vopred |
Stravné lístky majú neobmedzenú platnosť počas trvania zmluvy. |
Dodávateľ stanoví cenu jedného stravného lístka zvlášť na žiaka a zvlášť na zamestnanca, na základe vlastných výpočtov, v zmysle platných predpisov. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena stravného lístka pre zamestnanca | maximálne 2,50 € |
Cena stravného lístka pre žiaka musí byť v súlade s ustanoveniami § 141 zákona č. 245/2008 Z.z. o výchove a vzdelávaní (školský zákon) | |
Cena stravných lístkov je cenou konečnou |
Názov |
1. Dovoz stravy zabezpečí dodávateľ vlastným motorovým vozidlom určeným na tento účel, na vlastné náklady, vo svojich varných nádobách. |
2. Výdaj stravy zabezpečí dodávateľ vlastnými zamestnancami v čase od 11:30 hod. do 14:00 hod v priestoroch odberateľa. |
3. Na uvedené priestory musí dodávateľ uzatvoriť zmluvu o nájme nebytových priestorov. |
4.Udržiavanie teploty stravy si dodávateľ zabezpečí vlastnými ohrevnými zariadeniami, nie prostredníctvom mikrovlnnej rúry. |
5. Spôsob označovania objednávok obedov zabezpečí dodávateľ, obedy bude možné objednávať na celý týždeň vopred. |
6. Ak dodané jedla nebudú v požadovanom množstve, kvalite a gramáži dodávateľ okamžite zjedná nápravu tak, aby dodávka jedla zodpovedala objednanému množstvu, kvalite a gramáži. |
7. Predaj stravných lístkov pre zamestnancov a žiakov zabezpečí dodávateľ. |
8. Z celkovej ceny za jednu stravnú jednotku pre zamestnancov musí byť vyčlenená zvlášť cena za hodnotu potravín a zvlášť za režijné náklady. |
9. Platba sa uskutoční po poskytnutí služby, na základe vystavených faktúr 1x mesačne. Samostatne bude fakturovaná platba z prostriedkov rozpočtu (vo výške 55 % z hodnoty str. l.), ktorej súčasťou je menný zoznam stravníkov s podpisom potvrdzujúcim počet zakúpených stravných lístkov za príslušný mesiac. |
10. Samostatne bude fakturovaný príspevok z prostriedkov sociálneho fondu vo výške 0,20 € za jeden stravný lístok. |
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia kupujúcemu. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu kupujúceho. |
12. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
13. Dodávateľ musí byť zaregistrovaný v sieti školského stravovania na MŠVVaŠ SR. |
14. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie od 01.09.2017 do 30.06.2019. Zmluva zanikne aj vyčerpaním určeného finančného limitu vo výške 15000 €. |
Strečnianska 20, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
24.08.2017 00:00 — 12.07.2019 00:00
6 000,00 ks, odhadované maximálne množstvo stravných lístk.
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2017 12:27
22.06.2017 12:00
22.06.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2017 10:57 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
16.06.2017 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: