Z201727334
OF-127333
zrušená
17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
Odber, odvoz a likvidácia nebezpečného a ostatného biologického odpadu
Služby, odpad, zdravotnícky odpad, nebezpečný odpad, likvidácia odpadu, odvoz odpadu
Služba
1. Odber, odvoz a likvidácia nebezpečného a ostatného biologického odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia nemocničného a biologického odpadu v špeciálnych zberných nádobách v súlade s zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou č. 365/2015 Z. z. z ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, Nariadenie Komisie EÚ č. 1357/2014 z 18 decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici Európskeho parlamentu a Rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
18 01 02 Časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv okrem 18 01 03 | kg za 36 mesiacov | 18 000 | ||
18 01 03 Opdady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | kg za 36 mesiacov | 110 000 | ||
Frekvencia poskytovania služieb/denne počas pracovných dní | denne | 1x |
Názov |
1.Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
2.Cena služby je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie, naloženie, prepravu a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii uvedenej v zmluve. |
3. Prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miest dočasného zhromažďovania v zariadeniach Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľom alebo zneškodňovateľom odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať 1 x denne z pracoviska Objednávateľa počas pracovných dní. |
4. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
5.V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu zo zdravotnej starostlivosti Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu. |
6. Hmotnosť odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení Dodávateľa. |
7. Nakládku odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami. |
8. Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou. |
9. Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR). |
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa. |
12.Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
13. Do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady: |
13.a) Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy. |
13.b) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N ), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu: označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov. |
13.c) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. |
V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží Dodávateľ zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti. |
13.d) Rozhodnutie - súhlas na prepravu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti v rámci viacerých krajov v súlade s platnou legislatívou - vydané príslušným orgánom štátnej správy. |
13.e) Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zhodnocovacieho alebo zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa počas trvania zmluvy. |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
14. Fakturácia za skutočne poskytnutú službu, hmotnosti jednotlivých druhov odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti sa bude realizovať 1-krát mesačne. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve odváženého a prevzatého odpadu na zhodnotenie alebo zneškodňovanie. |
15.V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
16. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za porušenie zmluvných záväzkov zo strany Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu podstatného porušenia zmluvných podmienok. |
17. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
18.Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
19.V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov za porušenie povinnosti vyplývajúcich zo zákona zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby náhradu škody, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý |
Názov | Upresnenie |
Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Slovenská 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
01.07.2017 00:00 — 30.06.2020 23:59
1,00 skupina produktov
64 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2017 08:36
15.06.2017 09:15
15.06.2017 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: