30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
36688843
MAPEKA s.r.o.
Pútnická 7583/82, Bratislava, 84106, SVK
Maliarske práce
maliarske práce
Služba
1. Maliarske práce
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Stierkovanie vo vybraných priestoroch | m2 | 100 | 300 | |
2. Realizácia vnútorných malieb vrátane dodávky materiálu. Maliarske práce v interiéri (2x náter stien a stropov bielou vnútornou maliarskou farbou) | m2 | 3000 | 14000 | |
3. Odstránenie starých malieb (škrabanie) + penetrácia | m2 | 900 | 3500 | |
4. Lokálna vysprávka stien, oprava prasklín a omietok (tmelenie, sadrovanie, akryl, páska) | m2 | 500 | 1400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. vlastnosti farby | paropriepustná, oteruvzdorná, netoxická, nehoľavá |
2. početnosť náteru | 2-násobný |
3. farebnosť náteru | biela |
4. vhodnosť maľby | pre stredne zaťažované interiéry |
5. konečný vzhľad | hlboko matný |
6. belosť (% BaSO4) | min. 82 |
7. objemová hmotnosť (kg/l) | 1,45 |
8. odolnosť voči oteru za sucha | 0-1 (stupeň) ekvivalentná difúz. hrúbka sd (m) 0,05 |
9. obsah prchavých látok | max. 50 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že dielo bude vykonané pri dodržaní technologických postupov, ako aj platných STN, právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
2. Pred realizáciou prác objednávateľ odporúča obhliadku priestorov. Dodávateľ vykoná dielo vo vlastnom mene, na vlastné náklady, na vlastné nebezpečenstvo a v dohodnutom čase. |
3. Dodávateľ vykoná dielo vo vlastnom mene, na vlastné náklady, na vlastné nebezpečenstvo a v dohodnutom čase. |
4. Zmluva sa uzatvára na obdobie do 31.12.2017, alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu plnenia, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
5. Práce sa budú realizovať podľa čiastkových objednávok na minimálnu plochu 60 m2. |
6. Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela, za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a STN, týkajúcich sa činností pri vykonávaní diela a ochrany životného prostredia ako aj interných predpisov objednávateľa, s ktorými ho dodávateľ oboznámil. Pokiaľ porušením povinnosti dodávateľa vznikne škoda v priestoroch objednávateľa, dodávateľ je povinný takto vzniknutú škodu nahradiť v celom rozsahu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude dodržiavať vnútorný prevádzkový režim budovy a interné predpisy objednávateľa, s ktorými bude oboznámený pri preberaní priestorov objednávateľa. |
8. Platba sa uskutoční po vykonaní diela na základe vystavenej faktúry po protokolárnom prevzatí prác. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne vykonaných prác a jednotkových cien. |
9. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi na doplnenie resp. prepracovanie a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
10. Splatnosť faktúry za riadne vykonané stavebné práce je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
11. Objednávateľ požaduje vykonanie prác vrátane dodávky materiálu. Zároveň musia byť v cene zahrnuté všetky činnosti a práce spojené so zabezpečením celého predmetu zákazky v určenom mieste realizácie predmetu zákazky napr. náklady na dovoz a odvoz materiálu, vynesenie materiálu, všetky ostatné spotrebované materiály a prostriedky, náklady na používanie strojov, náradia a nástrojov vrátane ich dovozu a odvozu na miesto realizácie, zakrývanie a olepovanie páskou, upratovanie po maľovaní, likvidácia a odvoz všetkého odpadu vzniknutého pri realizácii a pod. |
12. Práce budú vykonávané v čase určenom objednávateľom, vrátane soboty a nedele. |
13. Dodávateľ nesmie byť zapísaný v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedenom na web ÚVO. |
14. Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. |
15. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku. |
16. Požadované doklady predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
17. Objednávateľ dodávateľovi predloží zoznam miest predmetu plnenia v lehote 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
18. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní položkový rozpočet v eur/m2. |
a) Nanesenie novej stierky vrátane prebrúsenia a súvisiacich úkonov. |
b) Maliarske práce v interiéri vrátane penetrácie a materiálu. |
c) Odstránenie pôvodnej maľby (škrabanie), |
d) Lokálna vysprávka stien |
19. Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017. |
20. Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
Námestie slobody č. 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
29.12.2017 00:00
1,00 projekt
34 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2017 16:34
12.06.2017 11:00
12.06.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2017 18:54 - Vstupná ponuka | 34 800,00 | € | Cena s DPH |
12.06.2017 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: