30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie strážnej služby
Strážna služba, bezpečnosť, stráženie
Služba
1. Zabezpečenie strážnej služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie strážnej služby nepretržitou službou 24 hodín denne, 7 dní v týždni 1 zamestnancom poskytovateľa (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatkoch). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 strážnik nepretržite | hodina | 24 | ||
Množstvo | mesiac | 24 | ||
Lehota pre nástup na plnenie od účinnosti zmluvy | dni | 2 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Predmetom služby bude stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany objektu a majetku objednávateľa, zamestnancov objednávateľa a tretích osôb oprávnene sa zdržujúcich v priestoroch objednávateľa. Objektom sa rozumie budova o zastavanej ploche 590 m² s celkovou plochou všetkých poschodí 3280 m². K objektu prislúcha vonkajší areál o ploche cca 2300 m² a ostatný nehnuteľný majetok. Objekt má 6 poschodí vrátane suterénu. | |
2. Predmetom stráženia a komplexného zabezpečenia ochrany je aj ostatný hnuteľný majetok nachádzajúci sa v tomto areáli na Ipeľskej 1 v Košiciach ako najmä Dieselagregát, sklad tlakových nádob, rozvodné skrine a ostatné predmety nachádzajúcich sa v objekte a jeho areály. | |
3. Predmetom stráženia a komplexného zabezpečenia ochrany je aj zabezpečenie stráženia objektu proti vniknutiu nepovolaných osôb; povinnosť zakročiť proti tretím osobám primeraným spôsobom v rámci platných, všeobecne záväzných právnych predpisov a odvrátiť hroziace nebezpečenstvo, resp. škodu. | |
4. Stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany (ďalej len ,,strážna služba“) sa vykonáva nepretržite 24 hodín denne, 7 dní v týždni 1 zamestnancom poskytovateľa - strážnikom (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatkoch). | |
5. Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu statickou službou na vrátnici, kde zároveň plní funkciu informátora a v mimopracovnom čase od 18:00 hod. do 7:00 hod. v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v areály a priestoroch objednávateľa v min. trojhodinových intervaloch. V čase, keď bude objekt objednávateľom ešte nepoužívaný, je strážnik povinný vykonávať preukázateľné obchôdzky v min. trojhodinových intervaloch počas celého dňa. | |
6. Poskytovateľ sa zaväzuje, že jeho zamestnanci budú bezprostredne v závislosti od vážnosti situácie, najneskôr však na druhý pracovný deň informovať poverených zamestnancov objednávateľa o nimi zistených narušeniach objektu, poškodeniach a poruchách objektu, alebo jeho vybavenia, krádežiach a poškodeniach majetku ako aj o ich pokusoch. | |
7. Poskytovateľ zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie podmienok bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany svojich zamestnancov a ním poverených osôb, pričom objednávateľ nezodpovedá za škody na zdraví a majetku zamestnancov poskytovateľa. Pri poskytovaní služieb vystupuje poskytovateľ ako samostatný právny subjekt voči kontrolným orgánom a zodpovedá za dodržiavanie predpisov súvisiacich s jeho činnosťou. | |
8. Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať okrem už uvedených služieb, najmä nasledovné činnosti: | |
a) viesť evidenciu vstupu a výstupu osôb, ktorí nie sú zamestnancami objednávateľa alebo zamestnancov objednávateľa s miestom výkonu práce mimo stráženého majetku, podľa požiadaviek objednávateľa a jeho vnútorných predpisov, s ktorými ho objednávateľ oboznámi | |
b) kontrola, či zamestnanci objednávateľa používajú elektronický dochádzkový systém | |
c) zabezpečenie režimu nakladania s kľúčmi podľa vnútorného predpisu/ pokynov objednávateľa | |
d) výkon funkcie informátora a prepájanie telefonických hovorov 24 hodín denne | |
e) kontrola a obsluha nainštalovaných elektronických zabezpečovacích systémov na objekte objednávateľa | |
f) riešenie krízových situácií a realizácia zásahu, v súčinnosti s políciou SR, v prípade narušenia objektu objednávateľa | |
g) dodržiavanie a zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane | |
h) výkon kontroly neporušenia zámkov na dverách kancelárií, a ostatných priestorov a miestností objednávateľa | |
i) viesť denník strážnej služby o dôležitých skutočnostiach pre výkon strážnej služby, o mimoriadnych udalostiach a závadách zistených pri výkone | |
j) vykonávať drobné najmä sezónne práce (odstránenie lístia, snehu, ľadu) v areáli chráneného objektu | |
9. Pre vyhnutie sa akýmkoľvek pochybnostiam poskytovateľ vyhlasuje, že je povinný zabezpečiť nepretržitú ochranu objektu poskytnutia strážnej služby požadovaným počtom zamestnancov a to takým spôsobom, aby nedošlo k poškodeniu objektu, jeho vybavenia, alebo majetku. | |
10. Objednávateľ poskytne potrebné informácie týkajúce sa chráneného objektu. | |
11. Poskytovateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku poskytovateľa a to v rozsahu škody, ktorá vznikla objednávateľovi, vrátane nákladov potrebných na jej odstránenie. |
Názov |
1. Poskytovateľ sa preukáže platnou licenciou na prevádzkovanie bezpečnostnej služby a platnou poistnou zmluvou pri prevádzkovaní bezpečnostnej služby podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v znení neskorších predpisov najneskôr 1 pracovný deň pred nástupom plnenia zmluvy. Túto podmienku musí poskytovateľ spĺňať počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
2. V prípade, že poskytovateľ stratí oprávnenie prevádzkovať bezpečnostnú službu alebo bude jeho oprávnenie pozastavené, je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať objednávateľa. Tým nie je dotknutá zodpovednosť poskytovateľa za škodu, ktorú spôsobí pri výkone strážnej služby v čase od pozastavenia oprávnenia alebo pozastavenia oprávnenia do oznámenia týchto skutočností. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3. Poskytovateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich poskytovateľ bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstráni a zabezpečí nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
4. Poskytovateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy. Nedodržanie všeobecne záväzných predpisov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ je oprávnený požiadať o preukázanie plnenia si záväzkov vyplývajúcich z pracovno-právnych vzťahov, voči strážnikom, ktorí strážia jeho majetok a poskytovateľ je povinný mu takúto kontrolu umožniť. Poskytovateľ je povinný uvedené preukázať písomnou formou, najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy objednávateľom. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.“ |
6. Strážnici poskytovateľa budú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom poskytovateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
7. Poskytovateľ je povinný vybaviť strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
8. Poskytovateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9. Poskytovateľ predloží pred začatím poskytovania strážnej služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov (minimálne odborná spôsobilosť typu „S“), vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
10. V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je poskytovateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 pracovné dni pred termínom zmeny. Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej poskytovateľom. Mesačná výška úhrady za predchádzajúce obdobie bude 1/24 dohodnutej celkovej platby. Prvý a posledný mesiac budú fakturované alikvotnou čiastkou podľa počtu dní. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
12. Cena je dohodnutá ako konečná a nemenná po celú dobu platnosti zmluvy. Cenou sa rozumie cena, vrátane DPH, dopravy do miesta plnenia a vrátane všetkých ostatných nákladov priamo či nepriamo spojených s poskytovaním strážnych služieb, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. |
13. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200€ za každú začatú hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
14. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 € za každé iné porušenie tejto zmluvy. |
15. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj vznik škody na objekte alebo majetku objednávateľa, zamestnancov objednávateľa alebo osôb oprávnene sa zdržujúcich v priestoroch objednávateľa z dôvodu porušenia povinnosti poskytovateľa poskytovať strážiace služby riadne a včas. |
16. Zmluvná pokuta je splatná do 14 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty poskytovateľovi a to na bankový účet objednávateľa alebo si ju objednávateľ započíta do vystavenej faktúry poskytovateľom, s čím poskytovateľ súhlasí. O započítaní zmluvnej pokuty do faktúry upovedomí (prostredníctvom e-mailu) objednávateľ poskytovateľa minimálne 5 pracovných dní vopred. |
17. Ukončiť zmluvu pred uplynutím doby jej trvania možno: a) po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán, ku dňu na ktorom sa zmluvné strany dohodli; b) výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany a to aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dva mesiace a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane; c) odstúpením z dôvodu podstatného porušenia zmluvných podmienok a to ku dňu doručenia druhej zmluvnej strane odstúpenia. |
18. Ukončenie zmluvného vzťahu musí mať písomnú formu. |
Ipeľská 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
19.06.2017 13:03 — 18.06.2019 13:03
24,00 mesiac
54 662,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2017 13:28
13.06.2017 13:02
13.06.2017 13:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.06.2017 06:44 - Vstupná ponuka | 54 662,40 | € | Cena s DPH |
13.06.2017 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 661,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: