00647560
Domov sociálnych služieb
Čeláre Kírť 189, Čeláre Kírť, 99122, SVK
43897452
GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.
M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK
Elektrická výklopná panvica 80 L
elektrická panvica, výklopná panvica, panvica na prípravu jedál, panvica na praženie
Tovar, Služba
1. Elektrická výklopná panvica 80 L
|
|
---|---|
Funkcia |
elektrická výklopná panvica 80L |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem | l | 80 | ||
Rozmer /šírka/ | mm | 800 | 900 | |
Rozmer /hĺbka/ | mm | 800 | 900 | |
Rozmer /výška/ | mm | 800 | 900 | |
Výkon | kW | 12 | 15 | |
Prípojka | V | 400 | ||
Regulácia teploty | oC | 50 | 300 | |
Vyklápanie | o | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
elektrická panvica | nová, nepoužitá |
materiál - vonkajšie prevedenie | nerez |
materiál – dno vane alebo celá vaňa | teplovodná zliatina |
výklop | manuálny kľukový zdvíhací systém s aretáciou |
napúšťanie vody | integrovaný prívod vody s napúšťacou batériou |
nožičky prístroja | výškovo nastaviteľné |
rohy | zaoblené |
kontrolky | svietiace kontrolky činnosti zariadenia, zapnutie a ohrev |
Názov |
1. Požaduje sa dodanie tovaru |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, |
- do 6 týždňov od uzatvorenia zmluvy k zákazke |
- v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. 14:00 hod |
- nový produkt - nepoužívaný |
2. Predávajúci bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe kupujúceho, a to minimálne 3 pracovné dni pred plánovaným termínom dodania tovaru. |
3. Úhrada za plnenie realizovala bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry (daňového dokladu) doručenej dodávateľom najmenej s 30 dňovou splatnosťou odo dňa prevzatia prevzatia zmluvy. |
4. Neposkytujú sa zálohy na plnenie predmetu zákazky. Úhrada za predmet zákazky sa uskutoční v zmysle zmluvy. |
5. Zmluvná cena je konečná (vr. DPH) - zahŕňala náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, zapojenia predmetu plnenia do prevádzky, zaškoleni obsluhy a odovzdanie kompletnej dokumentácie kupujúcemu. |
6. V prípade, že odberateľ neuhradí faktúru v lehote jej splatnosti, dostáva sa do omeškania a dodávateľ je oprávnený vyúčtovať zmluvnú pokutu z omeškania vo výške 0,05 % z fakturovanej ceny a to za každý deň omeškania. |
7. Odberateľ môže dodávateľovi vyúčtovať zmluvnú pokutu za omeškanie dodania tovaru v termíne, ktorý bol dohodnutý v zmluve. Táto pokuta je 0,05 % z ceny uvedenej v zmluve a to za každý deň omeškania. |
8. Záujemca je povinný do celkovej sumy zahrnúť všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu obstarávania. |
9. Dodávateľ predloží objednávateľovi nasledovné doklady: |
a.) prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností tovaru. |
b.) návod na obsluhu v slovenskom |
10. Požaduje sa bezplatný záručný servis počas záručnej doby 24 mesiacov. Požaduje sa záručný a pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
11. Predávajúci zabezpečí zaškolenie max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny a taktiež inštaláciu na mieste plnenia. |
12. Predávajúci musí bez meškania oznámiť kupujúcemu vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie objednaného tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
13. Komplexným splnením dodávky sa rozumie prevzatie predmetu zmluvy kupujúcim s vyznačeným dňom podpisu na origináli a dvoch kópiách dodacieho listu obidvoma zmluvnými stranami prostredníctvom zodpovednej osoby. |
14. Kupujúci je oprávnený reklamovať tovar okamžite po zistení jeho nekvality a dodávku môže odmietnuť v prípade nedodržania kvalitatívnych parametrov tovaru. Predávajúci a kupujúci sa dohodli na záručnej lehote 24 mesiacov. |
15. Možnosť vrátenia predmetu plnenia v prípade nedodržania podmienok kvality na náklady dodávateľa. |
16. Nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy predávajúcim v rozsahu a v kvalite stanovenej kupujúcim a spôsobom podľa tejto zmluvy, považujú zmluvné strany za podstatné porušenie zmluvy v zmysle § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka, čo bude mať za následok okamžité ukončenie platnosti zmluvy. |
17. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
18. Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie. |
19. Predmet plnenia zmluvy nemôže byť upravovaný a ani menený. |
20. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy a to: podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru, príp. fotodokumentáciu tovaru. |
21. Dodávateľ musí byť registrovaný v registri konečných užívateľov výhod |
Čeláre - Kírť 189, Bušince, Veľký Krtíš, Banskobystrický, Slovenská republika
12.06.2017 08:00 — 24.07.2017 14:00
1,00 ks
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2017 10:38
09.06.2017 15:00
09.06.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2017 12:34 - Vstupná ponuka | 2 964,00 | € | Cena s DPH |
09.06.2017 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 518,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: