00309974
Mesto Senica
Štefánikova 1408/56, Senica , 90525, SVK
00604127
GastroMarket - Linorex s.r.o.
Štefana Králika 7, Bratislava, 84108, SVK
Plynový varný kotol KG 150 -O alebo ekvivalent
plynový varný kotol, gastrozariadenie, hromadné stravovanie, dodávka, inštalácia
Tovar, Služba
1. Plynový varný kotol KG 150 -O alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Plynový varný kotol, pre zariadenia hromadného stravovania, jedálne, školské kuchyne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
plynový varný kotol 150 litrový | ks | 1 | ||
vonkajšie rozmery šxhxv | mm | 900 x 900 x 900 | ||
objem | l | 150 | ||
príkon horákov - plyn | kW | 19 | ||
príkon elektro | W | 100 | ||
napätie | V | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Varný kotol plynový 150 litrový | |
automatické dopúšťanie vody | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
nepriamy ohrev | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
bezpečnostná tlaková armatúra | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
vnútorný priemer | 600 mm |
doba ohrevu vody ( min) | 70 - 90 |
pripojenie studenej vody | 1/2" |
pripojenie plyn | 1/2" |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia personálu odborníkom max. troch zamestnancov |
Vrátane záručného a pozáručného servisu do 24 hod. od nahlásenia poruchy |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi e-mailom minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od účinnosti zmluvy, kde dodávateľ presne uvedie technickú špecifikáciu tovarov, ktorá musí spĺňať všetky požiadavky objednávateľa na predmet zákazky. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy . |
Objednávateľ doručí dodávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou) do 5 dní od uzavretia zmluvy presné určenie miesta dodania tovaru vrátane kontaktnej osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zákazky (povereného zástupcu objednávateľa). |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom alebo poštou): |
a) kontaktnú osobu zodpovednú za odovzdanie predmetu zákazky |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien predmetu zákazky bez DPH, sadzbou DPH a jednotkovú cenu s DPH. |
c) fotografie, obchodný názov jednotlivých položiek, resp. ich presnú technickú špecifikáciu za účelom overenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky. |
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenia akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady: resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami |
Spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
ŠJ pri ZŠ Sadová 620 , Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
20.06.2017 08:00 — 21.06.2017 15:00
1,00 ks
4 395,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2017 08:10
09.06.2017 08:30
09.06.2017 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2017 08:16 - Vstupná ponuka | 4 395,60 | € | Cena s DPH |
09.06.2017 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 478,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: