00632180
Domov sociálnych služieb - LIBERTAS
Tuhárske námestie 11, Lučenec, 98556, SVK
36047651
GM plus, s.r.o.
Jesenského 1, Detva, 96212, SVK
Čerstvý chlieb a pečivo
potraviny
Tovar, Služba
1. Čerstvý chlieb a pečivo
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávanie čerstvého pečiva a chleba do DSS včas a predpísanej kvalite počas zmluvného obdobia 12 mesiacov na adresu objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb pš.-ražný kráj. 1000 g | ks | 13000 | ||
Chlieb biely krájaný 1000 g | ks | 2000 | ||
Chlieb zemiakový krájaný 700 g | ks | 4700 | ||
Karpatský chlieb 800 g | ks | 4700 | ||
Rožok biely 40 g | ks | 55000 | ||
Žemľa tuková 40 g | ks | 40000 | ||
Rožok sladký 40 g | ks | 12500 | ||
Brioška 80 g | ks | 5000 | ||
Vrkoč 40 g | ks | 25000 | ||
Koliesko s náplňou 70 g | ks | 1000 | ||
Lúpačka s náplňou 70 g | ks | 1000 | ||
Croisant plnený 70 g | ks | 2600 | ||
Bábovka balená 370 g | ks | 2000 | ||
Vianočka balená 370 g | ks | 2000 | ||
Závin plnený 360 g | ks | 1500 | ||
Rožok grahamový 50 g | ks | 900 | ||
Rožok cereálny 50 g | ks | 1500 | ||
Žemľa grahamová 60 g | ks | 4000 | ||
Rožok tmavý s posypom 60 g | ks | 1500 | ||
Dalamánka celozrnná 90 g | ks | 900 | ||
Dalamánka s posypom 90 g | ks | 900 | ||
PIZZA koliesko 60 g | ks | 900 | ||
Šiška plnená 60 g | ks | 4500 | ||
Pletenka tuková 90 g | ks | 18000 | ||
Pagáč škvark. zemiak. 60 g | ks | 7650 | ||
Kocka kukuričná 60 g | ks | 6000 | ||
Osie hniezdo 80 g | ks | 8000 | ||
Bageta sójová 30 g | ks | 4000 | ||
Croissant tekvicový 84 g | ks | 1200 | ||
Croissant syrový 85 g | ks | 1200 | ||
Zebra 80 g | ks | 1000 | ||
Kaiserka tmavá 50 g | ks | 650 | ||
Bageta grahamová desaťzrnná 250 g | ks | 2300 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávanie požadovaného tovaru sa bude realizovať v súlade s platnými hygienickými predpismi a ostatnými právnymi normami pre daný druh tovaru na základe telefonických prípadne e-mailových objednávok vopred na celý týždeň ako hrubú objednávku vždy zodpovednému pracovníkovi. Objednávku bude možné upresniť do 11:00 na dodávku nasledujúceho dňa. Dodávka tovaru bude zabezpečovaná denne od 5:30 do 6:00 hod. okrem dňa pracovného pokoja a sviatkov. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v zodpovedajúcej kvalite zabalený spôsobom, potrebným na ochranu tovaru a uchovanie jeho akosti. Odberateľ je povinný riadne a včas dodaný tovar prevziať a prevzatie potvrdiť na dodacom liste. |
Dodávanie požadovaného tovaru bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady a na vlastné riziko, ktoré sú súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky. Pri prevzatí tovaru je odberateľ povinný tovar preveriť a v prípade zistenia vád tovaru je povinný ich reklamovať bez zbytočného odkladu, potom ako vady boli zistené. Dodávateľ sa zaväzuje ukončiť reklamačné konanie do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru odberateľom. |
Dodaný tovar dodávateľ bude fakturovať 1 x do mesiaca so splatnosťou 30 dní. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za dodaný tovar kúpnu cenu podľa cenníka, ktorý je prílohou tejto zmluvy na účet predávajúceho. |
Dodávateľ na vlastné náklady zabezpečí odvoz a likvidáciu odpadu súvisiaceho s predmetom zákazky. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, resp. lepším zložením. |
Dodávateľ nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe. |
V prípade, že tovar nebude doručený na miesto dodania v termíne uvedenom v objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tom prípade má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Výpovedná doba je jednomesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. Dodávateľ musí uhradiť objednávateľovi naviac náklady súvisiace s ukončením tohto zmluvného vzťahu. |
Predpokladané množstvo tovaru je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Zmena množstva odobratého tovaru nemá vplyv na cenu vysúťaženého tovaru. |
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda Objednávateľ momentom potvrdenia jeho prevzatia od dodávateľa na dodacom liste. |
Dodávateľ predloží najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zákazky na EKS úradne overenú kópiu platného rozhodnutia Štátnej veterinárnej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť skladovania a obchodovania s predmetom tejto zákazky. |
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod odstúpenia od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Doba platnosti rámcovej dohody je od 1.7.2017 do 30.6.2018. |
Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za dodržiavanie BOZP svojimi zamestnancami v priestoroch objednávateľa a dbá na to aby nedošlo ku škodám na majetku. |
Pri porušení povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy zo strany predávajúceho, predovšetkým pri nedodaní určitého typu objednaných potravín, vzniká kupujúcemu nárok uplatniť si voči predávajúcemu zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z vysúťaženej sumy za každé takéto porušenie jednotlivo. |
Zmluvné strany prehlasujú, že výšku zmluvnej pokuty špecifikovanú v tomto článku Zmluvy považujú za primeranú, pretože pri rokovaniach o dohode o výške zmluvnej pokuty prihliadali na hodnotu a význam touto zmluvnou pokutou zabezpečovanej povinnosti. |
Tuhárske námestie 11, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súprava
45 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2017 08:00
13.06.2017 08:56
13.06.2017 09:11
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2017 14:23 - Vstupná ponuka | 44 950,00 | € | Cena bez DPH |
12.06.2017 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: