00738379
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok
Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Tonery
Tonery, tonery do laserových tlačiarní a multifunkčných zariadení
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne alebo kompatibilné tonery do laserových tlačiarní a multifunkčných zariadení. |
Dodávka originálnych tonerov alebo tonerov od alternatívneho výrobcu do laserových tlačiarní, multifunkčných zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toner HP LJ Q2612A, alebo ekvivalent | ks | 60 | ||
Toner HP CF283A / ATH-83N, alebo ekvivalent | ks | 20 | ||
Toner HP LJ Q5949A, alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Toner LEXMARK 60F2H00K, alebo ekvivalent | ks | 1 | ||
Toner Samsung MLT-D101S, alebo ekvivalent | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Q2612A | výťažnosť 2 000 strán a viac |
CF283A | výťažnosť 2 000 strán a viac |
Všetky tonery musia spĺňať certifikát | STMC, ISO 9001, ISO 14001 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Požadujeme predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý. Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných tonerov. Predmetom zákazky je nákup 100% nových tonerov do laserových tlačiarní a multifunkčných zariadení. |
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky. |
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať. |
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality. |
Tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. |
Tovar doručiť v pracovných dňoch od 7:30 do 14:30. Doručenie oznámiť dopredu (emailom, telefonicky). |
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
15.06.2017 07:30 — 19.06.2017 14:30
94,00 ks
637,61
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2017 13:35
08.06.2017 14:00
08.06.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2017 09:23 - Vstupná ponuka | 637,61 | € | Cena s DPH |
08.06.2017 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 633,19 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: