Z201726902
OF-133874
zrušená
42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
Prehliadky a skúšky zdvíhacích zariadení v zmysle Prílohy č.7 k vyhláške č.508/2009 Z.z.
prehliadka, skúška, zdvíhacie zariadenia, servis, údržba
Služba
1. Prehliadky a skúšky zdvíhacích zariadení v zmysle Prílohy č.7 k vyhláške č.508/2009 Z.z.
|
|
---|---|
Funkcia |
Prehliadky a skúšky zdvíhacích zariadení v zmysle prílohy č.7 k vyhláške č.508/2009 Z.z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
OBJEKT č.1: | - | - | ||
- 1 osobný výťah typ A10 320, nosnosť 320 kg, 8 staníc | ročne | 4x | ||
- 1 nákladný výťah typ A10 500, nosnosť 500 kg, 8 staníc | ročne | 4x | ||
OBJEKT č.2: | - | - | ||
- 1 osobný výťah TOV 320 kg AC 1 | ročne | 4x | ||
- 1 nákladný výťah TOVN 500 kg AC1 | ročne | 4x | ||
- 2 reťazové AC 1 | ročne | 4x | ||
OBJEKT č.3: | - | - | ||
- 2 ks G3SM 500 kg AC 1 | ročne | 4x | ||
OBJEKT č.4: | - | - | ||
- 1 ks Sx A10, TRA Praha, nosnosť 500 kg, počet osôb 5, 5 staníc, zdvih 13,2m, | ročne | 4x | ||
- 1 ks UT A10, TRA Breclav, nosnosť 500 kg, počet osôb 6, 4 stanice, zdvih 9,9m | ročne | 4x | ||
- 1 ks HB „C“, TRA Praha, nosnosť 100 kg, počet osôb 0, 3 stanice, zdvih 6,7m | ročne | 4x | ||
- 1 elektrický kladkostroj pojazdný13T 10232, Balkancar, nosnosť 500 kg, dĺžka dráhy 8 m, zdvih 6m, | ročne | 1x | ||
- 1 elektrický kladkostroj stabilný13T 00223, Balkancar, nosnosť 1000 kg, zdvih 6m | ročne | 1x | ||
- 1 elektrický kladkostroj stabilný13T 00223, Balkancar, nosnosť 500 kg, zdvih 6m, | ročne | 1x | ||
- 1 elektrický kladkostroj stabilný dvojlanový11T 5253, Balkancar, nosnosť 2 x 800 kg, zdvih 6m, | ročne | 1x | ||
OBJEKT č.5: | - | - | ||
- 1 Elektrický mostový žeriav s drapákomND3-011, Vihorlat Snina, nosnosť 3200 kg, zdvih 12m, dĺžka dráhy 60m, rozchod 15,9m | ročne | 1x | ||
Servisné práce za všetky uvedené zariadenia | počet hodín | 197 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
V cene prehliadok a skúšok zdvíhacích zariadení musia byť zohľadnené aj nasledovné služby: | |
- funkčná kontrola a nastavenie jednotky pohonu, prostriedkov zavesenia, skrine prevodovky, brzdy, trecej kladky, valca, lán, odkláňacej kladky, šachtových dverí a vodidiel výťahového zariadenia | |
- mazanie vyššie uvedených konštrukčných častí v rozsahu primeranom použitiu zariadenia výťahu | |
- kontrola a nastavenie vlastností pohybu zariadenia výťahu, hlavne presnosť zastavenia | |
- vizuálna a funkčná kontrola spínačov, ovládania, monitorovania a iného bezpečnostného zariadenia, zobrazovacieho a osvetľovacieho zariadenia | |
- kontrola zariadenia výťahu vzhľadom na funkčnosť a poškodenie | |
- kontrolu stavu oleja a pohonnej jednotky | |
- v rozsahu požadovanom na ochranu funkčnosti, čistenie vyššie uvedených konštrukčných častí zariadenia výťahu od nečistôt, spôsobených prevádzkou zariadenia | |
- čistenie strojovne, strechy kabíny a výťahovej šachty od nečistôt, ktoré vznikli prevádzkou výťahového zariadenia | |
Súčasťou predmetu zákazky je vykonávanie servisných prác v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie - predpoklad 197 servisných hodín |
Názov |
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia (Objekt č.1 a Objekt č.2- Bratislava, Objekt č.3- Modra, Objekt č.4- Lužianky, Objekt č.5- Trenčianska Teplá) |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním požadovaných služieb |
Požaduje sa zaškolenie min. 1 pracovníka (poverenej osoby objednávateľa) na vyslobodenie uviaznutých pasažierov z výťahu za jednotlivé miesta plnenia (Bratislava, Modra, Lužianky). |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Aktualizovaný rozpočet musí obsahovať ceny prehliadok a skúšok a vyčíslenie hodinovej sadzby servisných prác (predpoklad 197 servisných hodín) |
Dodávateľ musí do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia/oprávnenia o odbornej spôsobilosti v zmysle vyhlášky č.508/2009 Z.z. podľa §16 a §18. Počas celého trvania Rámcovej dohody je dodávateľ povinný zabezpečiť poskytovanie požadovaných služieb odborne spôsobilými osobami na výkon činností. |
Výkon prehliadok a skúšok zdvíhacích zariadení Dodávateľom bude realizovaný na základe doručenia Čiastkových výziev (objednávok) zaslaných Objednávateľom. |
Pri servisných prácach sa Dodávateľ zaväzuje, že od nahlásenia požiadavky telefonicky alebo e-mailom Objednávateľom, nastúpi na výkon servisných prác: do 30 minút od nahlásenia poruchy v prípade zakliesnenia osôb, v ostatných prípadoch do 24 hodín od nahlásenia poruchy. |
Požaduje sa výmena náhradných dielov v prípade zistenia poškodení alebo chybných častí zdvíhacích zariadení počas pravidelnej kontroly, preventívnej údržby a servisných zásahov (napr. neónové trubice, prepojovacie mostíky, kompaktné žiarovky, kladky, rolničky, vodiace papuče dverí a pod...). Cena náhradných dielov musí byť odsúhlasená objednávateľom. |
Cena náhradného dielu musí byť doložená cenovou ponukou alebo cenníkom z dôvodu overenia ceny, ktorú odsúhlasuje objednávateľ. |
V prípade dodania náhradných dielov dodávateľom, požadujeme náhradné diely vykazovať ako samostatnú položku vo vystavenej faktúre. |
Dodávateľ poskytne požadované služby odborne spôsobilými osobami na výkon prehliadok a skúšok do 15 kalendárnych dní od doručenia čiastkovej výzvy (objednávky) zaslanej objednávateľom. |
Požaduje sa vystavenie potvrdení o vykonaní prehliadok a skúšok (revízne správy) v písomnej podobe do 15 kalendárnych dní od ich uskutočnenia. |
Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ vykonáva činnosti osobami, ktoré nemajú platné oprávnenia a osvedčenia, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ má právno vyúčtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 700,- Eur za každý zistený prípad porušenia povinností podľa tohto bodu. |
Záručná doba na vykonané opravy a servis je 24 mesiacov a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia riadne poskytnutej služby. |
Objednávateľ zabezpečí pre poskytnutie služieb sprístupnenie všetkých revidovaných priestorov prostredníctvom osoby prevádzkového technika |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností a dodávateľ je povinný v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácii a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópii originálu v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov/hospodárskych subjektov ÚVO. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky a jeho pracoviská uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, Slovenská republika
12
15,00 počet položiek
9 815,72
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2017 09:55
08.06.2017 13:30
08.06.2017 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: