00603317
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Junácka 1, Bratislava, 83291, SVK
48048909
SEMA MR, s.r.o.
Na Sihoti 1154/1, Dolný Kubín, 02601, SVK
Kancelársky papier A3, A4
kancelársky papier, papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení,
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A3, A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier pre tlač čiernobielych a farebných dokumentov |
Papier do rozmnožovacích zariadení |
Papier do laserových a atramentových tlačiarní |
Kvalitný biely multifunkčný papier pre každodenné kopírovanie a tlač |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. kopírovací papier - A4 | rozmer | A4 | ||
- rozmer šírka | cm | 210 | ||
- rozmer výška | cm | 297 | ||
- hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
- belosť CIE | CIE | 161±3 | ||
- neprehľadnosť | % | 91 | ||
- drsnosť | ml/min | 200±50 | ||
- počet kusov papiera v balíku A4 | ks | 500 | ||
- počet balíkov v krabici | balík | 5 | ||
- požadované množstvo | krabice | 1000 | ||
2. kopírovací papier - A3 | rozmer | A3 | ||
- rozmer šírka | cm | 297 | ||
- rozmer výška | cm | 420 | ||
- hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
- belosť CIE | CIE | 161±3 | ||
- neprehľadnosť | % | 91 | ||
- drsnosť | ml/min | 200±50 | ||
- počet kusov papiera v balíku A3 | ks | 500 | ||
- počet balíkov v krabici | balík | 5 | ||
- požadované množstvo | krabice | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelársky papier formát A4, A3 | farba biela |
Kancelársky papier formát A4, A3 | s vyššou belosťou, vhodný pre každodenné kopírovanie a tlač vo všetkých typoch tlačiarní |
Kancelársky papier formát A3 | vyšší štandart |
Cena zahŕňa | balenie /balík/, dovoz, vykládka |
Názov |
Vrátane dopravy, vyloženia tovaru na miesto plnenia a do priestorov určených verejným obstarávateľom. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa noriem. |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet jednotlivej čiastkovej objednávky jednorazovo (t.j. naraz jedným dodaním) |
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
Lehota dodania tovaru je najneskôr do 10 (desiatich) kalendárnych dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť predpokladané množstvo tovaru. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody doručí verejnému obstarávateľovi: kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, certifikát kvality papiera - PEFC a FSC certifikát, certifikát kvality podľa normy EN ISO 9001 a certifikát enviromentálneho manažérstva podľa normy EN ISO 14001. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 8.00 hod do 14.00 hod. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne. |
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovaru tvoriaceho predmet plnenia Rámcovej zmluvy, ani jeho celkový finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, zmeniť typ a množstvo tovaru, v rozsahu max. 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy, pri neprekročení celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Verejný obstarávateľ neakceptuje dodanie tovaru prepravnou (kuriérskou) službou. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade, že dodávateľ dodá tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takomto prípade má verejný obstarávateľ právo odstúpiť od zmluvy a dodávateľ je povinný zaplatiť verejnému obstarávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z kúpnej ceny. |
Junácka č.1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 030,00 krabica
19 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2017 09:15
09.06.2017 09:10
09.06.2017 09:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.06.2017 09:45 - Vstupná ponuka | 19 900,00 | € | Cena s DPH |
08.06.2017 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 350,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: