00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Hovädzie a bravčové chladené mäso a mrazená divina
chladené mäso, hovädzie, bravčové, divina mrazená
Tovar, Služba
1. Hovädzie a bravčové chladené mäso a mrazená divina
|
|
---|---|
Funkcia |
Hovädzie a bravčové chladené mäso a mrazená divina určené osobám na konzumáciu po ďalšej tepelnej úprave varom/pečením a pod. v súlade s požiadavkami na ich výrobu, skladovanie a dovoz. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hovädzie zadné bez kosti chladené z býka | kg | 4000 | ||
2. Hovädzí krk bez kosti chladený z býka | kg | 4000 | ||
3. Hovädzia sviečková z býka chladená | kg | 100 | ||
4. Bravčové plece bez kosti chladené | kg | 3000 | ||
5. Hovädzie kosti špikové z býka | kg | 450 | ||
6. Jelenie stehno mrazené | kg | 350 | ||
7. Diviak guláš orez mrazený | kg | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Hovädzie zadné bez kosti chladené z býka | určené pre kuchynskú úpravu, bez mastných častí, čerstvé, chladené medzi +3 až +5C, bledočervenej farby, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, na chladenom mäse nesmú byť stopy po zamrznutí/zmrazení |
2. Hovädzí krk bez kosti chladený z býka | určené pre kuchynskú úpravu, bez mastných častí, čerstvé, chladené medzi +3 až +5C, bledočervenej farby, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, na chladenom mäse nesmú byť stopy po zamrznutí/zmrazení |
3. Hovädzia sviečková z býka chladená | určené pre kuchynskú úpravu, bez mastných častí, čerstvé, chladené medzi +3 až +5C, bledočervenej farby, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, na chladenom mäse nesmú byť stopy po zamrznutí/zmrazení |
4. Bravčové plece bez kosti chladené | určené pre kuchynskú úpravu, bez mastných častí, čerstvé, chladené medzi +3 až +5C, bledočervenej farby, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, na chladenom mäse nesmú byť stopy po zamrznutí/zmrazení |
5. Hovädzie kosti špikové z býka | rezané, čerstvé, chladené medzi +3 až +5 C, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute |
6. Jelenie stehno mrazené | určené pre kuchynskú úpravu, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute |
7. Diviak guláš orez mrazený | určené pre kuchynskú úpravu, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že zmluva/rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia, pričom na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka predmetu zákazky alebo ukončenie zmluvy/rámcovej dohody. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
3. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa v lehote najneskôr do 48 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia objednávok sa predpokladá v priemere 2 krát do týždňa. |
4. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ požaduje dodávku takých predmetov zákazky, u ktorých z doby spotreby vyznačenej na obale neuplynula viac ako 1/5, t.j. 20%. |
6. Objednávateľ požaduje realizáciu dodávky tovaru vykonať v pracovných dňoch od 07:00 hod. do 14:00 hod. za prítomnosti zodpovednej osoby objednávateľa, ktorá pri prevzatí tovaru povinná prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, neporušenosť balenia, kontrolné pásky a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdí. |
7. Ak pri prevzatí tovaru objednávateľ zistí, že ide o nekompletnú dodávku oproti príslušnej objednávke, o dodávku tovaru nezodpovedajúceho požadovanej kvalite, certifikátu, vzorke, o dodávku neoznačeného a poškodeného tovaru, túto skutočnosť potvrdí na dodacom liste aj dodávateľ, ktorý je povinný v lehote do 24 hodín takto vymedzený tovar vymeniť, ak sa zmluvné strany v momente prevzatia tovaru nedohodnú inak. |
8. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru v súlade so zák.č.152/1995 Z.z. o potravinách, Vyhláškou MPaRV SR zo 14.12.2012 č.423/2012 Z.z. o mäse jatočných zvierat, Výnosom MPaRV SR a MZ SR zo 17.04.2002 č. 811/2/2002-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu SR upravujúca zverinu. Pri porušení predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany dodávateľa a zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace so sankčným postihom objednávateľa kontrolným orgánom. Podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9 Dodávateľ je oprávnený vystaviť po každej zrealizovanej objednávke faktúru za dodávku tovaru, prílohou ktorej bude aj dodací list potvrdený objednávateľom. Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu uvedenú v bezchybne vystavenej faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
10 Bezchybnosťou faktúry sa rozumie to, že faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť dodávateľovi. Po doručení novej opravnej alebo novej faktúry plynie nová 30 dňová lehota splatnosti (táto opravená faktúra sa považuje za bezchybnú, pokiaľ nevyžaduje potrebné ďalšie úpravy). |
11 V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody z toho vyplývajúce, alebo náklady, ktoré v tejto súvislosti musela vynaložiť zmluvná protistrana. |
12 Objednávateľ konkrétne množstva bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravovaných a iných možných dôvodov. |
13 Dodávateľ musí na požiadanie objednávateľa predložiť doklad o schválení prevádzky na rozrábanie a spracovanie čerstvého mäsa a uvádzanie na trh v SR a v ostatných členských štátoch EU, ako aj predložiť oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzku-Bitúnok, resp., že sa nachádza v zozname prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú a pripravujú alebo produkujú produkty živočíšneho pôvodu v súlade s požiadavkami nariadenia ES č.853/2004 vrátane schválenia príslušným orgánom v súlade s článkom 31 ods.2 nariadenia/ES/ č.882/2004 v zn.n.p a s článkom 3 nariadenia /ES/ č.854/2004 v zn.n.p. |
14 Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy/rámcovej dohody doručí objednávateľovi podrobný rozpis cien, pričom ceny uvedie za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH aj s DPH, ako aj cenu celkom s uvedenými požadovanými množstvami s DPH aj bez DPH. |
15 Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy/rámcovej dohody oznámi objednávateľovi údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
16 Všetky požadované doklady na plnenie tejto zmluvy/rámcovej dohody, ktoré je dodávateľ povinný doručiť do 3 pracovných dní, zašle objednávateľovi e-mailom, ktorý musí byť zo strany objednávateľa potvrdený. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
17 V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy/rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v jednotlivých objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej lehoty, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
18 Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 4 hodín od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve predmetu zmluvy, pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie takého predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
19 Objednávateľ zruší zmluvu, ak bude uzavretá s dodávateľom, ktorý má povinnosť sa zapisovať do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je v RPVS zapísaný podľa ZoVO a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. o RPVS. Dodávateľ s povinnosťou zápisu do RPVS musí byť zapísaný v RPVS. Nesplnenie tejto podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s bezodkladným zrušením zmluvy a vyhotovením negatívnej referencie. |
20 Odstúpenie od zmluvy/rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy/rámcovej dohody, za ktoré sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, prípadne v kvalite predmetu zákazky stanovenej objednávateľom, s následkom uplatnenia sankcie vo výške škody spôsobenej uvedenou nedôslednosťou/neschopnosťou dodávateľa. |
21 Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar/predmet zákazky uvedený v konkrétnej položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. V prípade predloženia ekvivalentu ktorejkoľvek položky je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy/rámcovej dohody, odo dňa doručenia objednávky zaslať e-mailom objednávateľovi doklad/dokument, ktorým preukáže rovnakú, prípadne lepšiu kvalitu ponúkaného potravinového výrobku. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
15.06.2017 08:00 — 31.12.2017 15:00
1,00 2xtýždenne pre potreby KZ s opakovaným plnením
67 226,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2017 14:03
09.06.2017 08:55
09.06.2017 09:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.06.2017 14:42 - Vstupná ponuka | 65 450,00 | € | Cena s DPH |
05.06.2017 14:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 450,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: