30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Skenery A4
skener, skenovanie, skenovacie zariadenie
Tovar, Služba
1. Skenery A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Skenovacie zariadenie na skenovanie dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skener stolový A4 | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skener stolový A4: | |
Typ | stolný skener |
Typ snímača | CIS |
Rozlíšenie skeneru | min. 4 800 x 4 800 |
Farebná bitová hĺbka | 48 bitov |
Rýchlosť skeneru pri 300 dpi (sec/strana) | max. 11 sekúnd |
Formát skenovania | do A4 vrátane |
Výstupný formát dokumentov | min. BMP, JPG, JPEG, PDF |
Farebné skenovanie | áno |
Rozhranie | USB 2.0 |
Napájací a prepojovací USB kábel | áno |
Záručná doba | min. 24 mesiacov |
Podpora operačného systému | Microsoft Windows 8, 8.1, 10 64 bit |
Názov |
K skenerom sa požaduje dodať ovládače pre MS WIN 8, 8.1, 10 a softwarovú podporu. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane návodu na montáž skeneru, užívateľskej príručky v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude obsahovať podrobný opis tovaru s uvedením obchodného označenia, funkčnej a technickej špecifikácie vzťahujúcej sa ku konkrétnemu dodávanému tovaru. |
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný /dodávaný objednávateľovi v pracovné dní v dobe od 8,00 do 13,00 hod. |
Požaduje sa len nový, originálny materiál, nerepasovaný a nikdy nepoužívaný. |
Požaduje sa dodať celý predmet zákazky rovnakej značky a rovnakého typu. |
Kritériom je najnižšia cena. |
Nedodanie položky sa považuje za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Zodpovedná osoba objednávateľa je oprávnená pri dodaní tovar skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil termín dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Splatnosť faktúry min. 30 dní od dodania tovaru. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
19.06.2017 08:00 — 08.09.2017 12:00
1,00 ks
2 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2017 08:01
16.06.2017 10:00
16.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2017 15:25 - Vstupná ponuka | 2 499,84 | € | Cena s DPH |
16.06.2017 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 497,36 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: