31609651
TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.
A. Dubčeka 380/45, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
31566537
TERS systém, spol. s r.o.
Svätokrížske nám. 6, Žiar nad Hronom, 965 01, SVK
Vykurovanie- ohrevu teplej vody.
Dodávka a montáž vykurovania ohrevu teplej vody.
Tovar, Služba, Stavebná práca
1. Vykurovanie- ohrevu teplej vody.
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka zemného plynu do odberného miesta odberateľa vrátane všetkých súvisiacich služieb s dodávkou, prepravou, distribúciou a skladovaním plynu a prevzatie zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 12 mesiacov. |
Zabezpečenie kompletnej agendy ohľadne zmeny dodávateľa plynu, ak k nej dôjde. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dodávka a montáž vykurovania ohrevu teplej vody podľa projektu ( napr. PODLA PD alebo ekvivalent ) | KPL | 0 | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odborné prehliadky plynových zariadení v zmysle zákona 124/2006 a vyhl. 508/2009. | |
Revízia plynových zariadení, tlakových, nízkotlakových kotolní, regulačnej stanice, rozvodu plynu, odborné prehliadky a skúšky v zmysle vyhl. MPSVR SR č.508/2009 Z.z. | |
Podrobný rozpis požadovaných prác vrátane materiálu | je v prílohách ( výkazy výmer) |
Ak sa v rozpise prác prípadne v prílohách uvádza konkrétna značka alebo typ | dodávateľ má možnosť použiť ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality |
Vykonať pravidelnú ročnú prehliadku plynových zariadení, plynového rozvodu a meracích a regulačných zariadení podľa prílohy č. 1 časť IV. písmeno B ods. g) a h) k vyhláške 508/2009 | |
Prehliadky VZT v zmysle STN 690012, STN 070240, odborné prehliadky NT kotolní , STN 070703 , TPP 605 02 v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 25/1984 a č. 508/2009 Z.z. na nižšie uvedených vyhradených tlakových a plynových zariadeniach a plynových rozvodoch. | |
Dodávka a montáž vykurovania ohrevu teplej vody podľa projektu ( napr. PODLA PD alebo ekvivalent ) | Realizácia ohrevu teplej vody vrátane zapojenia podľa priloženej dokumentácie a rozpočtu, dodanie do 5 týždňov od podpísania zmluvy a objednávky. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a prípadných nákladov na ubytovanie, diagnostiky závad a porúch, vypracovania cenových ponuk a špecifikácie veľkých opráv. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu) s uvedením cien jednotlivých tovarov uvedených v technickej špecifikácii tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v Zmluve (nesmie ju prekročiť). |
Ak bude Dodávateľ zverejnený v Zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ neuhradí Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre. Sumu DPH uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe preukázania úhrady DPH daňovému úradu za príslušný mesiac/štvrťrok čestným vyhlásením, že DPH uvedená na faktúre bola v lehote splatnosti uhradená daňovému úradu, fotokópiou daňového priznania a fotokópiou výpisu o zaplatení DPH. |
Vykonanie drobných opráv a odstránenie nedostatkov zistených pri OP a OS, OPK a servise vrátane použitého materiálu do 30 EUR s DPH/1 miesto plnenia. Tento použitý materiál bude zahrnutý v cene výkonu týchto pravidelných činností. |
V prípade, ak na odstránenie zistených závad a vykonanie opráv je potrebné použiť náhradné diely alebo materiál nad stanovený limit 30 EUR/1miesto plnenia, dodávateľ je povinný predložiť cenovú ponuku, a to do 2 pracovných dní odo dňa zistenia a diagnostiky závady/poruchy Lehota na odstránenie zistených závad a vykonanie opráv v dohodnutej HZS (s potrebou použitia materiálu nad 30 EUR s DPH/1 miesto plnenia) je do 3 dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie od objednávateľa, ak sa s dodávateľom nedohodnú inak. |
Cenová ponuka na odstránenie zistených závad a nedostatkov v dohodnutej HZS bude zahŕňať okrem ceny za výkon činností aj ceny za materiál a náhradné diely nad stanovený limit (30 EUR/1 miesto plnenia). Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v osobitných požiadavkách. |
Počet hodín na odstránenie závad a nedostatkov v dohodnutej HZS je určený len na účely vyhodnotenia ponúk. Fakturácia sa bude realizovať na základe skutočného objemu HZS pri poskytovaní služieb. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie protokol o poskytnutých službách, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci v ktorom boli služby vykonané. Prílohou k protokolu o poskytnutých službách bude: správa/správy z OPK, správa/správy z OP a/alebo OS, protokoly o vykonaní funkčnej skúšky detektorov CH4 a CO, záznam o servise kotlov a tech.zariadení kotolne. |
Prílohou k protokolu o poskytnutých službách bude: správa/správy z OPK, správa/správy z OP a/alebo OS, protokoly o vykonaní funkčnej skúšky detektorov CH4 a CO, záznam o servise kotlov a tech.zariadení kotolne. Súčasťou protokolu o poskytnutých službách za činnosti vykonávané na základe čiastkovej výzvy na plnenie (odstránenie závad a vykonanie opráv v dohodnutej HZS bude objednávateľom potvrdený servisný list, z ktorého musí byť zrejmý: - rozsah opravy, rozpis použitého materiálu a náhradných dielov a výkaz odpracovaných hodín. |
Fakturácia za poskytnuté služby bude 1x mesačne. Súčasťou faktúry bude objednávateľom potvrdený protokol o poskytnutých službách. Objednávateľ do 4 dní po uzavretí zmluvy poskytne dodávateľovi podrobné adresy s miestami plnenia s uvedením technických zariadení podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, vrátane v nej uvedeného harmonogramu OPK, OP, OS a servisu a s uvedením kontaktov zodpovedných pracovníkov. |
Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom príslušného miesta plnenia a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činností.V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude objednávateľom uznaný .Vrátane dopravy a inštalácie objednávateľ oznámi dodávateľovi miesto plnenia do 3 prac. dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Plnenie zmluvy na základe písomných objednávok - čiastkové plnenie. Objednávky budú zaslané dodávateľovi minimálne 3 dni pred plánovaným plnením. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodov: a) neposkytnutie objednanej služby, b) neposkytnutie objednanej služby v požadovanej kvalite alebo rozsahu, c) omeškanie s poskytnutím objednanej služby. Dodávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodov: a) neuhradenia faktúry v lehote jej splatnosti, b) neposkytnutie súčinnosti, potrebnej pre poskytnutie objednanej služby. |
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový. |
Plnenie predmetu zmluvy, zhotoviteľ sa zaväzuje dielo v stanovenom rozsahu vykonať do 7 týždňov od uzavretia zmluvy, najneskôr však do 14.07.2017. Ak je to možné dodávateľ môže predmet zmluvy splniť, aj v kratšom termíne. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 17:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej a určenej osobe objednávateľa minimálne 1 deň vopred, telefonicky alebo e-mailom. |
Nedodržanie termínu doručenia požadovaných dokumentov (najmä certifikátov a aktualizovaného rozpočtu jednotkovej ceny), nedodržanie požadovanej kvality tovaru alebo nedodanie tovaru v požadovanej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej uvedie: jednotkovú ceny bez DPH, jednotkovú ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu od Objednávateľa a povereného zástupcu Dodávateľa. Objednávateľ si po kontrole v prípade nedodržania technickej špecifikácie predmetu zákazky vyhradzuje právo vrátiť dodaný tovar na náklady dodávateľa a vystaviť negatívnu referenciu. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, dodací list a evidenčné číslo Zmluvy. |
Faktúra je splatná do 30 dní po jej doručení. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
Nedodržanie uvedeného termínu plnenia, ktoré je v osobitných požiadavkách v bode 14, konkrétny dátum dodania a vrátane kompletného namotovania a spustenia najneskôr do 14.07.2017 sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov.V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi podľa § 32 zákon č. 343/2015 Z.z. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t. j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi Objednávku) bude prílohou každej faktúry. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku tovaru či služby. |
Dodávateľ zodpovedá za dodržanie zákona č. 124/2006 z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci ako aj súvisiacich právnych predpisov v oblasti bezpečnosti práce. |
Dodávateľ zodpovedá za škody na majetku, zranenia alebo usmrtenia zamestnancov objednávateľa, klientov alebo tretích osôb, ktoré môžu nastať počas vykonávania prác alebo ako ich dôsledok. |
Dodávateľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho činnosti pri realizácii zákazky. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
A.Dubčeka 45, Žiar nad Hronom, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 1
13 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.06.2017 09:35
08.06.2017 09:31
08.06.2017 09:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.06.2017 12:26 - Vstupná ponuka | 13 799,00 | € | Cena bez DPH |
08.06.2017 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: