17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
36748269
Medishop Slovakia, s.r.o.
Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK
Záchranárske batohy
batohy, vaky, pomôcky pre záchranárov
Tovar, Služba
1. Záchranárske batohy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zákazky je dodanie záchranárskych batohov bez obsahu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záchranársky batoh bez obsahu | ks | 75 | ||
Šírka batohu | cm | 55 | ||
Výška batohu | cm | 55 | ||
Hĺbka batohu | cm | 30 | ||
Objem | l | 80 | ||
Hmotnosť prázdneho batohu | kg | 6 | ||
Použiteľnosť do teplôt - mínus | °C | -30 | ||
Použiteľnosť do teplôt - plus | °C | +70 | ||
Počet rukovätí batohu | ks | 2 | ||
Veľkosť rukoväte | cm | 12 | 15 | |
Šírka žltého reflexného pásu po celom obvode | cm | 2 | ||
Šírka žltých reflexných pásov na popruhoch batohu | cm | 2 | ||
Žltý reflexný trojuholník na prednej časti batohu | cm | 13 | ||
Šírka žltého reflexného pásu na prednej strane | cm | 4 | ||
Vonkajšie vrecká po obvode | ks | 3 | ||
Vonkajšie vrecká na prednej časti batohu | ks | 2 | ||
Vnútorné transparentné kapsičky so zváranými švami | ks | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vonkajšia časť | |
Materiál vonkajšej časti | Polyester potiahnutý PVC z oboch strán, odolný voči roztiahnutiu a natiahnutiu. |
Farba | červená, žlté reflexné pásy |
Rukoväť | jedna na hornej časti druhá na bočnej časti, pevná, pogumovaná, anatomicky tvarovaná |
Viditeľnosť | žlté reflexné pásy po celom obvode, žlté reflexné pásy na popruhoch, žltý reflexný trojuholník na prednej časti batohu |
Popruhy | ergonomicky nastaviteľné, odopnuteľné. Celá časť určená na zbalenie popruhov je odopnuteľná. |
Otváranie | Batoh umožňuje úplné otvorenie – ako kniha, dokorán |
Vonkajšie vrecká/kapsičky | po obvode 3 ks. Na ľavej strane 2 ks, na pravej 1ks. Na prednej časti batohu 2 ks. Uzatvárateľné zipsom. |
Horné vrecko | Horné vrecko na prednej strane umožňuje používanie v otvorenej polohe pomocou dvoch bočných úchytných popruhov. |
Zipsy | všetky kapsičky majú 2 zipsy |
Pás umožňujúci pripevnenie označenia suchým zipsom | |
Vnútorná časť | |
Spevnenie | Batoh spevnený pomocou vnútorných vyberateľných výstuží. |
Výstelky | Batoh vybavený výstelkami ako ochrana pred mechanickým poškodením. |
Priečinok na dokumenty | Samostatný priečinok na dokumenty prístupný z vonkajšej časti batohu. |
Suché zipsy | Plochy oboch polovíc vnútornej časti vybavené suchými zipsami pre upevnenie vnútorných kapsičiek. |
Úchyty a kapsičky | Na bokoch vnútornej časti úchyty a kapsičky na drobný materiál. |
Stredová deliaca doska | Na stredovej deliacej doske sú našité farebne odlíšené gumové pásky/úchyty v radoch nad sebou pre uloženie pomôcok na infúziu. |
Stredový panel | Stredový panel otvárateľný, vnútorná časť vybavená na organizované uloženie pomôcok na intubáciu, odopnuteľný a vyberateľný z batohu. |
Názov |
1.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1.2 Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (vzorku dodávaného tovaru) do 7 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy prehlásenie výrobcu, že tento poskytuje pozáručný servis na výrobky, ktoré sú predmetom tejto zákazky, po uplynutí záručnej doby, a teda po uplynutí 60 mesiacov, a to v dĺžke trvania min. 36 mesiacov. Prehlásenie bude obsahovať identifikáciu výrobcu, kontaktné údaje výrobcu. Z tohto prehlásenia musí byť zrejmé, že poskytuje pozáručný servis na výrobky, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
1.4 Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi predložiť, v zmysle § 34 ods. 1 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len"ZVO"), zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia predmetného verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. |
1.4.1 Minimálna požadovaná úroveň : zoznam dodávok musí byť v úhrnnej hodnote min. 30 000 Eur bez DPH pričom môže ísť o referencie od maximálne troch rôznych odberateľov a predmetom týchto referencií musí byť dodanie rovnakého alebo podobného tovaru ako je predmet zákazky (dodávka záchranárskych batohov). Zoznam dodávok musí byť doplnený o doklad o uspokojivom vykonaní dodávky tovaru, ktorý bude obsahovať stručný opis predmetu dodávky, miesta dodania, lehoty, hodnotu plnenia a bude doplnený informáciou o kvalite vykonania dodávky. Takýto doklad bude potvrdený odberateľom. |
1.5 Dodávateľom predložený vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (vzorka dodávaného tovaru) a doklady podľa bodu 1.3 a 1.4 - 1.4.1 Objednávateľ skontroluje a v prípade ak budú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
1.6 Dodávateľ je povinný dodať nový tovar v originálnom balení. |
1.7 Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom predložiť všetky doklady vzťahujúce sa k tovaru a potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návod na obsluhu etc.) |
1.8 Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky najneskôr do 10 dní odo dňa kedy mu Objednávateľ odošle Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek podľa bodu 1.5, ktorého prijatie Dodávateľ potvrdí. |
1.9 Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezodplatne záručný servis na predmet zákazky, pričom záručná doba je 60 mesiacov. |
1.10 V prípade podstatného porušenia povinností Dodávateľa si Objednávateľ vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET. Za podstatné porušenie povinností Dodávateľa sa považuje nedodržanie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II, ods. 2.1 až 2.3 príp. 2.4 KZ) a porušenie povinností stanovených v Osobitných požiadavkách na plnenie (čl. II, ods. 2.4). |
1.11 V prípade porušenia povinností Dodávateľa podľa bodu 1.2, 1.3, 1.4, 1.6, 1.7 a 1.8 a využitia práva na ukončenie zmluvy Objednávateľom nevzniká Dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej ceny. |
1.12 Za každý prípad porušenia zmluvných povinností a podmienok zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 1000 ,- €. |
1.13 Uplatnením peňažných sankcií podľa bodu 1.12 nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody, ani na odstúpenie od tejto KZ. |
1.14 Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Antolská 11, 850 07 Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
19.06.2017 09:00 — 30.06.2017 15:00
1,00 celý predmet zákazky
42 123,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2017 16:10
07.06.2017 13:00
07.06.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2017 08:53 - Vstupná ponuka | 42 122,70 | € | Cena s DPH |
06.06.2017 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 120,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: