00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
36250643
JUTEX SLOVAKIA, s.r.o.
Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK
Výmena nových kobercov a podlahových krytín
koberce, PVC podlahová krytina, kladenie podláh
Tovar, Služba
1. Výmena nových kobercov a podlahových krytín
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie výmeny nových kobercov a podlahových krytín |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Podlahová krytina heterogénna, PVC Force Canasta 4, 2,5/0,6 mm/33, vysprávková hmota, latex na nesavý podklad, penetrácia na nesavý podklad | m² | 2000 | ||
3. Podlahová krytina Koberec Panorama, strihaný vlas, podklad AB, váha vlasu 600 g/m2, celková váha 1740 g/m2, Bfl – sl, 32, vysprávková hmota , latex na nesavý podklad, penetrácia na nesavý podklad | m² | 300 | ||
5. Strhávanie pôvodnej krytiny (5x vrstva), ekologická likvidácia, odstraňovanie čiernej podložky, čistenie, odstraňovanie zvyškov lepidla. Celoplošné brúsenie, odstraňovanie nesúdržnej nivelizačnej hmoty, príprava podkladu, spevnenie podkladu hĺbkovou penetráciou, zošívanie trhlín a prasklín na podklade, nesavá penetrácia, vysprávková hmota/vysprávky, vysávanie, rýchloschnúca nivelizácia 9–12 mm, celoplošné lepenie PVC a koberca, zváranie a frézovanie, tmelenie, vynesenie materiálu. | m² | 2300 |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov alebo do vyčerpania celkovej sumy. Objednávateľ nie je povinný odobrať všetko množstvo obstarávaných položiek. |
Realizácia prác na etapy, pracovné dni, víkendy, sviatky, denné, nočné smeny, podľa harmonogramu objednávateľa. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl. XVIII bod 18.2. písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy vzorky na posúdenie o zhode podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu. |
Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy technický list na položky uvedené v technickej špecifikácii predmetu. |
Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy certifikát a potvrdenie výrobcu na položky uvedené v technickej špecifikácii predmetu. |
Predmet plnenia bude dodávaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva a termínov dodania, vrátane vykládky na miesto plnenia. |
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky funkčnej špecifikácie. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje sa ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ bezodkladne vzorky produktov dodávateľa na overenie skutočnosti, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
V prípade, že vzorka produktu nebude zhodná s požadovanou špecifikáciou, objednávateľ neuzatvorí s dodávateľom zmluvu a vystaví negatívnu referenciu. |
Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky: súčin predpokladaného/presného počtu a jednotkových cien podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v aktualizovanom rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas trvania zmluvy. |
Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky podľa položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu. |
Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy vzorku jednotlivých položiek na overenie technickej špecifikácie predmetu. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním predmetu plnenia na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. |
Dodávateľ bude garantovať rovnakú cenu jednotlivých položiek po celú dobu platnosti zmluvy. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Iné druhy tovarov nad rozsah uvedený v zmluve je možné objednať len na základe vzájomnej písomnej dohody medzi dodávateľom a objednávateľom na základe akceptácie ponuky do výšky plnenia tejto zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať za obdobie trvania zmluvy väčšie, resp. menšie množstvá, ako sú uvedené v technickej špecifikácii, maximálne však do výšky vysúťaženej celkovej zmluvnej ceny. |
Ak Dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia predmetu tejto zmluvy riadne a včas podľa Zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty alebo predčasne ukončiť zmluvu v súlade s OPET. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s OPET Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na jej úhradu Dodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný: a) tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strete alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľ v dohodnutom mieste dodania tovaru b) odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil. |
Objednávateľ je povinný v dohodnutom mieste dodania tovaru prevziať riadne a včas ponúknutý tovar, ak je bez akýchkoľvek vád. |
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa a iné skutočnosti v zmysle všeobecných zmluvných podmienok OPET. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložená dodávateľovi pokuta do 5 000 eur, ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. |
Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky na plnenie. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy obstarávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok a možnosť verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy. |
V prípade dodávateľa s negatívnou referenciou si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: typ/označenie tovaru a služby (obchodné označenie, značku / výrobcu), jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. Jednotkové ceny podľa cenovej kalkulácie sú uvedené ako maximálne a počas trvania zmluvy nemôžu byť prekročené. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z., resp. podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Miestom dodania predmetu zákazky je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
2. Realizácia predmetu zákazky bude na etapy (pracovné dni, víkendy, sviatky, denné, nočné smeny) podľa harmonogramu objednávateľa. Dodávateľ je povinný začať práce do 5 dní od zadania objednávky objednávateľom. |
3. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t.j. celkové množstvá tovaru a služieb, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať ich menšie alebo väčšie množstvá v závislosti od svojich potrieb. Celková zmluvná cena nesmie byť prekročená. |
4. Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
IV. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, potvrdenia výrobcu, ako aj všetky vlastnosti tovaru vyžadované v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. |
2. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy e-mailom predloží objednávateľovi katalógové listy tovaru alebo hypertextové odkazy (linky) na tovar, ktorý sa má dodať, z ktorých objednávateľ bude schopný overiť vlastnosti tovaru. |
3. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa doručiť objednávateľovi na vlastné náklady vzorku predmetu zákazky na overenie splnenia Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, a to do 3 pracovných dní odo dňa doručenia e-mailovej žiadosti objednávateľa. |
4. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. |
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky špecifikácie. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ bezodkladne vzorky produktov dodávateľa na overenie skutočnosti, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. V prípade, že vzorka produktu nebude zhodná s požadovanou špecifikáciou, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. |
6. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej súťažnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky/zmluvy. |
V. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená po každej čiastkovej objednávke na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
VI. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok účasti dokladom podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Nepreukázanie splnenia podmienok účasti resp. nesplnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
VII. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ bude mať právo odstúpiť od zmluvy |
Všetky doklady a dokumenty v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12.06.2017 08:00 — 19.06.2017 16:00
4 600,00 m2
133 646,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2017 13:38
06.06.2017 10:00
06.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2017 14:31 - Vstupná ponuka | 133 644,00 | € | Cena s DPH |
05.06.2017 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 131 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: