35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
46798811
SCYLLA SECURITY SERVIS s.r.o.
Rudlovská 53/6550, Banská Bystrica, 97401, SVK
Strážna služba/NB
strážna služba, bezpečnosť, stráženie, SBS, súkromná bezpečnostná služba, ochrana objektu, fyzická ochrana objektu
Služba
1. Strážna služba/NB
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby je výkon strážnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa v 24 hodinovom rozsahu. |
Fyzické stráženie a ochrana sa vykonáva službou v 24 hodinovom rozsahu počas pracovných dní a dní pracovného pokoja a sviatkov v objekte nepretržite jedným pracovníkom poskytovateľa so zabezpečením služby. |
Poskytovanie strážnej služby pre objekt objednávateľa v rozsahu zabezpečenia jednou osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť ochranu ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb. |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.). |
Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Strážna služba/počet objektov | ks | 15 | ||
Strážna služba spolu za objekt/počet dní stráženia za celé obdobie plnenia služby | ks | 123 | ||
Strážna služba/počet strážnikov na objekte | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Strážna služba | výkon strážnej služby v objekte a v areály nepretržite, t.j. 24 hodín denne/ aj počas sviatkov a v dňoch pracovného pokoj |
Strážna služba | vykonanie kontroly neporušenosti objektu |
Strážna služba | zabezpečenie kontroly vstupu, odchodu osôb a motorových vozidiel |
Strážna služba | realizácia zásahu v súčinnosti s Políciou SR v prípade narušenie objektu s jeho prístupnením |
Strážna služba | v zmysle interných predpisov vydávanie kľúčov od priestorov oprávneným osobám |
Strážna služba | kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy) |
Strážna služba | písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi |
Strážna služba/ kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom dodávateľa | bez obmedzenia |
Kontrola strážnej služby objednávateľom, ktorí vykonávajú plnenie strážnej služby | bez obmedzenia |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č.473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ 7 dní pred začiatkom lehoty zahájenie plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný najneskôr dva dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 2. Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie zmluvy. |
Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle (neprimerané správanie v službe). Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej časti tela. |
Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočnej preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 8 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenie objektu |
V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľa okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
Dodávateľ predloží do 7 dní po uzavretí zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov, ktorú schválil objednávateľ, ak nebude mať smernica vady. |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a absolvovať školenia o BOZP. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby uvedenú za výkon služby pri jej zabezpečovaní 24 hod./deň a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia/1 osoba v EUR bez DPH a s DPH. |
Taktiež v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží celkový rozpočet za objekt. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činnosti podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, interné predpisy a pokyny objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č.121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
Fakturácia bude za strážnu službu za objekt a musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z . o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Fakturácia priebežne na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. |
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
K faktúre bude priložený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR za každú aj začatú hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2000,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvy a zmluvných podmienok definované v OPET. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ i iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výšky %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu. |
Pred uplynutím doby trvania zmluvy možno zmluvu ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností a nedodržania bodu 35. |
Výpovedná lehota je jeden mesiac a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Ukončenie zmluvy môže nastať dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode/ odstúpením od zmluvy a to ku dňu, ktorý bude v oznámení o odstúpení zmluvy stanovený |
Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní - že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako 3 mesiace. |
Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 od.s 1 písm. c do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
Železničný rad 22, Nová Baňa, Žarnovica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.07.2017 00:00 — 31.10.2017 00:00
123,00 dní
9 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2017 11:53
06.06.2017 12:00
06.06.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2017 20:20 - Vstupná ponuka | 8 990,00 | € | Cena bez DPH |
06.06.2017 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 945,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: