35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
43931111
ZNAČKY, s.r.o.
J. Ťatliaka 1785, Dolný Kubín, 02601, SVK
Dopravné zariadenie Z1 - dopravný kužeľ
dopravné zariadenie, dopravný kužeľ, cestný kužeľ
Tovar, Služba
1. Dopravné zariadenie Z1 - dopravný kužeľ
|
|
---|---|
Funkcia |
Požaduje sa dodávať dopravný kužeľ - dopravné zariadenie Z1 slúžiace k rozdeleniu jazdných pruhov, na označenie pracovného miesta alebo označenie čerstvo naneseného vodorovného dopravného značenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť dodávku dopravného značenia Z1 - dopravného kužeľa body 1. - 3. vrátane dopravy a vyloženia do miesta určenia: | kpl | 1 | ||
1. Kužeľ dopravný, pružný typ VDZ, výška 340mm, biele neretroreflexné pruhy | ks | 400 | ||
2. Kužeľ dopravný, pružný typ VDZ, výška 500mm, biele neretroreflexné pruhy | ks | 1300 | ||
3. Kužeľ dopravný, pružný typ VDZ, výška 500mm, biele retroreflexné pruhy TR.1 | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kužeľ dopravný, pružný typ VDZ: | |
a) výška: | 340mm |
b) reflexnosť bielych pruhov: | nereflexné |
c) minimálna hmotnosť: | 0,8kg |
2. Kužeľ dopravný, pružný typ VDZ: | |
a) výška: | 500mm |
b) reflexnosť bielych pruhov: | nereflexné |
c) minimálna hmotnosť: | 1,2kg |
3. Kužeľ dopravný, pružný typ VDZ: | |
a) výška: | 500mm |
b) reflexnosť bielych pruhov: | reflexné TR.1 |
c) minimálna hmotnosť: | 1,2kg |
Použitie dopravných zariadení Z1 (dopravných kužeľov) - usmerňovanie cestnej premávky buď samostatne alebo v spojení so zvislými dopravnými alebo vodorovnými dopravnými značkami, ktorých význam zdôrazňujú alebo spresňujú. | |
Dopravný kužeľ (Z1) je trojrozmerné zariadenie kužeľovitého tvaru skladajúce sa z jednej alebo viacerých častí vrátane základne, telesa kužeľa a retroreflexného (resp. nie retroreflexného) povrchu. | |
Fyzikálne vlastnosti dopravných kužeľov (stabilita, skúška pádom, priľnavosť retroreflexných častí, kontinuita retroreflexných častí, odolnosť proti poškodeniu pri nízkych teplotách, odolnosť proti ohybu, únavová skúška) musia zodpovedať: | |
a) STN EN 13422+A1 | |
b) TP 069 Používanie dopravných značiek a dopravných zariadení na označovanie pracovných miest bod 3.5 Dopravné zariadenia | |
Dopravné kužele musia byť vyrobené z netrieštivého recyklovateľného plastu alebo z gumy. | |
Na dopravných kužeľoch s výškou ≥ 500mm sú striedavo umiestnené tri červené a dva biele pruhy (vrchol je červený). | |
Dopravný kužeľ s výškou 340mm má striedavo umiestnené 2 červené pruhy a jeden biely pruh (vrchol je červený) rovnakej šírky. | |
Verejný obstarávateľ požaduje dodávať dopravné zariadenie Z1 (dopravný kužeľ): | |
- z jedného kusa mäkčeného plne prefarbeného flexibilného a netrieštivého plastu alebo gumy, | |
- štvorcová základňa s nízko umiestneným ťažiskom musí zaisťovať vysokú stabilitu proti povaleniu vetrom, | |
- biele neretroreflexné, biele retroreflexné pruhy, | |
- farba kužeľa: | fluorescenčná oranžová |
Názov |
1. Trvanie zmluvy 24 mesiacov. |
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce, Trebišov. |
3. Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého tovaru. Dodaný tovar - dopravné zariadenie Z1 musí mať platný certifikát zhody/SK certifikát. |
4. V prípade novelizácie normy STN 13422+A1 sa všetky uvedené požiadavky budú aktualizovať, to isté platí aj v prípade legislatívnych zmien zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky MV č. 9/2009 Z. z. ako aj súvisiacich TP. |
5. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky t. j. vr. dopravy a vyloženia tovaru. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
6. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených položiek vr. dopravy a vyloženia (body 1. - 3.) do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
7. Požaduje sa predložiť doklad - certifikát, vyhlásenie o zhode v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov na každý ponúkaný tovar do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
8. V prípade, ak predávajúci nie je výrobcom predmetu zákazky, je potrebné preukázať zabezpečenie dodávky tovaru kópiou zmluvy alebo kópiou dohody s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania zmluvy s kupujúcim do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Požaduje sa predložiť doklad - čestné vyhlásenie, v ktorom sa predávajúci zaväzuje dodávať tovar od zmluvného dodávateľa - výrobcu (od ktorého predkladá certifikát resp. vyhlásenie o zhode) v zmysle bodu 8. do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
10. Požaduje sa predložiť doklad - fotodokumentáciu (katalóg) ponúkaných výrobkov v tlačenej resp. elektronickej forme. |
11. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas platnosti zmluvy špecifikované v jednotlivých objednávkach e-mailom, s určením druhu tovaru, miesta plnenia a množstva podľa potreby kupujúceho, t. j. nejedná sa o jednorazovú dodávku predmetu zákazky. |
12. Požadovaná lehota dodania: do 3 pracovných dní na miesto plnenia odo dňa doručenia objednávky predávajúcemu. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie zmluvy. |
13. Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch: pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Predávajúci oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho uvedenej na objednávke telefonicky minimálne 3 hodiny vopred. |
14. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie. |
15. Kupujúci je oprávnený upraviť predpokladané množstvo tovaru, podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci si neuplatní náhradu škody voči kupujúcemu z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá. |
16. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontroly množstva a kvality dodávaného tovaru. |
17. Predávajúci ručí za predmet dodávky, t. j. že tento má v dobe preberania kupujúcim požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
18. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru. |
19. Záručná doba - 24 mesiacov a začína plynúť dňom zápisničného prevzatia dodaného tovaru zamestnancom kupujúceho. |
20. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
21. V prípade opakovanej oprávnenej reklamácie môže kupujúci od zmluvy odstúpiť, súvisiace náklady znáša predávajúci. |
22. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. |
23. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste. Kupujúci sa stáva vlastníkom tovaru jeho prevzatím. |
24. Predávajúci vystaví faktúru za skutočne dodané a kupujúcim prevzaté množstvo tovaru. Prílohou faktúry bude potvrdený dodací list. |
25. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
26. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
27. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
28. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia kupujúcim, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Kupujúci má v takomto prípade právo požadovať od predávajúceho bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. |
29. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady tovaru neodkladne reklamovať v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia písomne, emailom. |
30. Pri uplatnení reklamácie je predávajúci povinný tovar prevziať v mieste dodania kupujúceho na vlastné náklady. Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr však do 2 pracovných dní od doručenia reklamácie. |
31. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
32. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
32a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
32b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
32c.) nedodržanie jednotkových cien, |
32d.) nepredloženie požadovaného dokladu - podrobný zoznam ocenených položiek vr. dopravy a vyloženia (body 1. - 3.), |
32e.) nepredloženie požadovaného dokladu - certifikát, vyhlásenie o zhode v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov na každý ponúkaný tovar, |
32f.) nepredloženie požadovaného dokladu - kópia zmluvy alebo kópia dohody s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania zmluvy s kupujúcim v prípade, ak predávajúci nie je výrobcom predmetu zákazky, |
32g.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie, v ktorom sa predávajúci zaväzuje dodávať tovar od zmluvného dodávateľa - výrobcu (od ktorého predkladá certifikát resp. vyhlásenie o zhode), |
32h.) nepredloženie požadovaného dokladu - fotodokumentácia (katalóg) požadovaných výrobkov v tlačenej resp. elektronickej forme, |
32i.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
33. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
33a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
33b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
33c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme, |
33d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
34. Kupujúci je oprávnený túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede predávajúcemu, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená. |
35a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS) zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho do tohto registra. |
35b.) Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
20.06.2017 10:32 — 20.06.2019 10:32
1,00 kpl
19 980,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2017 08:01
08.06.2017 10:31
08.06.2017 10:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2017 09:52 - Vstupná ponuka | 19 970,00 | € | Cena bez DPH |
08.06.2017 10:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: