00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
48124419
VERDI, s. r. o.
Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK
Spotrebný kancelársky materiál
Zošity, bloky, etikety, euroobaly, spony
Tovar, Služba
1. Spotrebný kancelársky materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný kancelársky materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obchodná kniha v tvrdých doskách, 192 listová, linajková, formát A4, bezdrevný papier | ks | 100 | ||
Obchodná kniha v tvrdých doskách, 192 listová, linajková, formát A5, bezdrevný papier | ks | 100 | ||
Zošit A4, 464, linajkový, 60 listový, bezdrevný papier | ks | 120 | ||
Zošit A5, 564, linajkový, 60 listový, bezdrevný papier | ks | 120 | ||
Blok A5, šitý, linajkový bezdrevný/50 listov | ks | 120 | ||
Blok A6, šitý, linajkový bezdrevný/50 listov | ks | 120 | ||
Etikety univerzálne biele formát listu A4, odstrániteľné 52,5x21,2 mm, 5600 etikiet/balenie APLI | bal | 60 | ||
Euroobal A4, 80 mic., číry/100 ks | bal | 100 | ||
Samolepiaci bloček 76x127 mm, 450 listov, 3M POSTIT, 5 neónových farieb | ks | 240 | ||
Špirálový College blok, A4, linajkový, 80 listov, PREMIUM, modrý obal, papier 90 gr, obálka 360gr, perforované listy s dierovaním | ks | 100 | ||
Pákový šanón A4 celopapierový mramorový čierny, chrbát 8 cm | ks | 200 | ||
Listové spony 75 mm/100 ks | škt | 120 | ||
Listové spony 50 mm/100 ks | škt | 100 | ||
Zošívacie spony č.10 Boxer/1000 ks | škt | 60 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad ) |
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu za týchto podmienok: |
a.) dodanie ekvivalentu vo forme inovácie pri súčasnom dodržaní všetkých kvalitatívnych podmienok. |
b.) dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak bude mať zhodné, alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom. |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 5-ich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpočet jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania na 3. mesiace). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy na základe emailovej objednávky. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
3
1 660,00 ks-bal
3 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2017 13:09
20.06.2017 10:00
20.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2017 14:19 - Vstupná ponuka | 3 500,00 | € | Cena bez DPH |
20.06.2017 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 497,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: