00165387
Národné centrum zdravotníckych informácií
Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK
35795808
DIEBOLD NIXDORF s.r.o.
Mokráň záhon 4 , Bratislava, 82104, SVK
Nákup čítačiek čipových kariet
čítačka
Tovar, Služba
1. Nákup čítačiek čipových kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
USB čítačky čipových kariet navrhnuté tak, aby podporovali zachovanie plnej funkcionality a podpory použitého riešenia identifikácie ePZP prostredníctvom načítania čipovej karty s kryptografickým kľúčmi v čítačke čipových kariet sa musia dodržať všetky požadované technické parametre a hlavné štandardy uvedené nižšie. |
Primárnou úlohou čítačiek čipových kariet pre ePZP je načítanie a zápis informácií súvisiacich s privátnymi kryptografických kľúčami zdravotníckeho pracovníka, ktoré slúžia pri jeho autentifikácii, na zabezpečenie dôvernosti elektronickej komunikácie a na účely elektronického podpisu zdravotníckeho pracovníka. |
Čítačky čipových kariet sú sprístupňované operačnému systému pomocou middleware. Z pohľadu integrácie so servisným/aktivačným portálom Card Management System (CMS) je dôležité aby čítačka čipových kariet spĺňala štandardy požadované v technickej špecifikácii. |
Na čítanie kariet zdravotníckych pracovníkov sa používajú štandardné kontaktné jedno-štrbinové čítačky čipových kariet bez pin padu a klávesnice. Tento spôsob zabezpečuje lepší dohľad zdravotníckeho pracovníka nad svojou kartou. |
Čítačka musí spĺňať podmienku viditeľnosti pre zdravotníckeho pracovníka. Preto sa požaduje minimálna dĺžka USB kábla 150 cm. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čítačka čipových kariet | ks | 34000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozhranie na komunikáciu s OS | USB 2.0, Full Speed (12 Mbits/s), Hubless, CCID protokol |
Podporované platformy | Windows : až Windows 8 (Microsoft Signature) ; Linux ; Mac OS ; CT - API ; Synchronous API for memory cards |
Životný cyklus | 100.000 vložení |
Materiál | plast |
Podporované štandardy/certifikácie: | ISO 7816-1,2,3,4; EMV2000 terminal Level 1 version 4; Microsoft signature (WHQL), USB 2.0 a CCID 1.1, RoHS a REACH, PC/SC |
Podporované Smart karty: | |
1. Asynchrónne | Microprocessor cards, T=0 a T=1 protokol, Hodnota rýchlosti prenosu: 2 Kbps až 826 Kbs (TA1=17 @ CK=4,8 MHz) |
2. Synchrónne | Prostredníctvom Command Interpreter |
Smart Card el. interface: | |
1. Napájanie Smart Card | 5V, 3V a 1.8V; ochrana pred skratom; Power up / power down kontrolná sekvencia |
2. Smart Card Management | Schopnosť identifikovať zasunutie/vysunutie karty |
3. ESD protection na kartovom I/O | 8KV Human Body Model |
4. Power down funkcionalita | menej ako 200μA el. prúdu na prechod do Suspend mode |
Identifikátor pre informáciu užívateľa | Optické informovanie užívateľa - zariadenie pracuje / vo fáze čakania |
Prevádzkové a bezpečnostné funkcionality | CE, FCC part 15 Class B; VCCI, c-Tick, BSMI; EN 60950 / UL 950 / CSA 950; Prevádzková teplota: +0°C / +55°C; WEEE označenie; |
Služby čítačiek čipových kariet budú sprístupňované operačnému systému pomocou programovacieho rozhrania PC/SC. | |
Dĺžka kábla integrovaného s čítačkou (neodnímateľný) | Min. 150 cm |
Služby čítačiek čipových kariet budú sprístupňované operačnému systému pomocou programovacieho rozhrania PC/SC. | |
Rozmery | Max. 93 x 63 x 13 mm |
Váha | Max. 61 g |
Na predmete zadania (na čítačke) musí byť voľná plocha na umiestnenie nálepky s identifikátorom zadávateľa | veľkosť plochy min. 4 cm2 |
Názov |
Súčasťou dodávky sú funkčné linky so softvérovými ovládačmi pre sprístupnenie elektronických služieb verejnej správy v zariadeniach podporovaných operačnými systémami podľa tabuľky základných technických parametrov; dodanie používateľskej dokumentácie ako napr. brožúra) |
Pred dodávkou požadujeme dodať vzorku 10 kusov na testy, ktoré budú overovať kompatibilitu kariet s projektom NZIS na podporovaných verziách operačných systémov. Vzorky musia byt doručené do 24 hodín. Pred dodávkou musia čítačky prejsť internými testami celého životného cyklu kariet: |
1.Inicializácia a personalizácia karty v CMS |
2. Zablokovanie karty po niekoľkonásobnom nesprávnom zadaní PIN |
3. Autentifikácia voči web službe NZIS |
4. Test použiteľnosti na VPN pripojenie |
5. Test odblokovania karty cez aktivačný portál CMS |
6. Test na inštaláciu ovládačov pre operačné systémy |
Dodávka celého predmetu plnenia do 10 pracovných dní od výzvy zadávateľa, balenie v kartónoch po max. 100 kusov |
Čítačky musia byť dodané zabalené v samostatnej kartónovej krabici zabezpečujúcej ochranu čítačky pri distribúcii bežnými doručovacími spôsobmi určenému prijímateľovi. |
Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi |
Záručná doba na predmet rámcovej dohody je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu rámcovej dohody na základe dodacieho listu |
Finálna cena je vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, omeškanie s plnením, plnenie v rozpore s požiadavkami, nedodanie požadovaných dokumentov ako aj nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia predmetu obstarávania, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného predmetu obstarávania, disponovať disponibilným množstvom predmetu obstarávania, ktorý je vyžadovaný vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky, v technickej špecifikácií predmetu zákazky ako aj v osobitných požiadavkách na plnenie, už v momente predloženia ponuky. |
Dodávateľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výškach a v prípadoch uvedených v OP. |
V prípade, že dodávateľ nesplní predmet plnenia tak ako bol požadovaný, Obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 100% z predpokladanej hodnoty zákazky, tým nie je však dotknutý nárok na náhradu škody. |
!!! UPOZORNENIE !!! ÚVO uloží v zmysle § 182 ods. 3 písm. d) zákona o VO uchádzačovi, záujemcovi alebo hospodárskemu subjektu zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu jedného roka, ak pri využívaní elektronického trhoviska poruší ustanovenia tohto zákona alebo obchodné podmienky elektronického trhoviska a spôsobí verejnému obstarávateľovi škodu alebo získa pre seba majetkový prospech; |
!!! UPOZORNENIE !!! ÚVO uloží v zmysle § 182 ods. 3 písm. e) zákona o VO uchádzačovi, záujemcovi alebo hospodárskemu subjektu pokutu do 5 000 eur, ak pri využívaní elektronického trhoviska poruší ustanovenia tohto zákona alebo obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ zabezpečí ku každému výrobku | vytlačenie informačných letáčikov podľa špecifikácie objednávateľa |
Lazaretská 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
07.06.2017 17:00 — 08.11.2017 10:00
34 000,00 ks
249 968,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2017 10:45
05.06.2017 09:00
05.06.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.06.2017 14:01 - Vstupná ponuka | 249 960,00 | € | Cena s DPH |
02.06.2017 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 249 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: