00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlač programových letákov a máp
tlač, tlačiarenská služba, tlač letákov
Služba, Tovar
1. Tlač programových letákov a máp
|
|
---|---|
Funkcia |
tlač 6 druhov programových letákov ku kultúrnym podujatiam a máp mesta |
tlač na základe dodaných grafických podkladov v elektronickej podobe |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
leták 1-koncerty | formát 100 x 210 mm, papier 150g NL, farba 4+4, spadávka, počet 2000 ks |
leták 2-divadielka | formát 100 x 210 mm, papier 150g NL, farba 4+4, spadávka, počet 2500 ks |
leták 3-pikniky | formát 100 x 210 mm, papier 150g NL, farba 4+4, spadávka, počet 2000 ks |
leták 4-PTB | formát 100 x 210 mm, papier 150g NL, farba 4+4, spadávka, počet 1000 ks |
leták 5-skladačka Vianoce | formát 594 x 210 mm, 5 lomov-skladaný do harmoniky, papier 150g NL, farba 4+4, spadávka, počet 3000 ks |
leták 6-spevník | formát A4, 2 lomy-zložený do DL, papier 150g NL, farba 4+4, spadávka, počet 500 ks |
mapa | formát A3, spadávka, papier 115 g natieraný matný, farebnosť 4+4, väzna: lepená, po dlhšej strane, počet: 20 blokov po 100 ks (tzn. spolu 2000 máp) |
tlač | ofsetová |
Názov |
Vrátane dopravy a balného na miesto plnenia |
Obstarávateľ požaduje bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy a zaslať mailovú adresu, na ktorú budú zasielané grafické podklady. |
Požaduje sa predložiť rozpočet do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS - s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve . |
Zákazka je rozdelená na 4 termíny dodania - čiastkové plnenia (v závislosti od typu letáku resp. mapy ) |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zákazky na základe zrealizovaných čiastkových plnení. Dodávateľ vystaví faktúru Objednávateľovi najskôr v deň poskytnutia plnenia služby. |
Obstarávateľ trvá na dodržaní technických parametrov predmetu zákazky, dodržaní STN, kvalite papiera, dodržaní sýtosti farieb, rozmeru, spadávky a orezu. Farebnosť tlače musí zodpovedať zaslaným podkladom. Tlač musí byť bez viditeľných tlačových chýb. |
Pred prevzatím tlače bude vykonaná kontrola, či je tlač vyhotovená v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa. Ak tlač nebude vyhotovená v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa, je objednávateľ oprávnený tlač neprevziať a vrátiť ju dodávateľovi ako reklamáciu. Chybne vyrobenú tlač nie je objednávateľ povinný zaplatiť. Uvedené ustanovenie nevylučuje možnosť, že objednávateľ zistí chyby tlače aj po prevzatí, pričom je oprávnený vykonať reklamáciu. |
V prípade, že sa zistí vada na predmete tlače, objednávateľ písomne upozorní dodávateľa na tento jav. Objednávateľ má právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť zistené a reklamované vady do 3 pracovných dní od uplatnenia reklamácie, ak nedôjde k písomnej dohode o inom termíne. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o VO, a to dokladmi podľa§ 32 ods. 2 zákona o VO, v lehote do 10 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva zo zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO (a prípadne jeho doplnenia pre podmienky doplnené zákonom od 18.4.2016). Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o VO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra. |
Názov | Upresnenie |
termín dodania grafických podkladov k tlači letákov 1-3 | 24. kalendárny týždeň 2017 |
termín dodania grafických podkladov k tlači máp | 24. kalendárny týždeň 2017 |
termín dodania grafických podkladov k tlači letáku 4 | 33. kalendárny týždeň 2017 |
termín dodania grafických podkladov k tlači letákov 5-6 | 46. kalendárny týždeň 2017 |
termín dodania grafických podkladov k tlači | obstarávateľ si vyhradzuje zmenu termínu dodania grafických podkladov podľa potreby o 1 kalendárny týždeň neskôr ako je uvedené |
dodacia lehota letákov | maximálne 5 pracovných dní od odoslania grafických podkladov dodávateľovi |
dodacia lehota máp | maximálne 10 pracovných dní od odoslania grafických podkladov dodávateľovi |
Mierové námestie 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
19.06.2017 08:00 — 01.12.2017 16:00
1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek
1 693,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.05.2017 13:40
06.06.2017 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.05.2017 13:49 - Vstupná ponuka | 1 683,00 | € | Cena s DPH |
06.06.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 958,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: