00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
31396526
A - STUDIO s.r.o.
Bajkalská 27, Bratislava, 821 01, SVK
Stolárske práce
Stolárske práce
Stavebná práca
1. Stolárske práce
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dlabanie tvrdého dreva | 50 ks |
dlabanie mäkkého dreva | 50 ks |
čapovanie tvrdého dreva | 100 ks |
čapovanie mäkkého dreva | 100 ks |
brúsenie tvrdého dreva ručné | 100 m2 |
brúsenie mäkkého dreva ručné | 100 m2 |
osadenie zárubne | 10 ks |
montáž dlážkovice | 100 m2 |
hranenie ručné | 100 bm |
vŕtanie dier 2 - 10 mm | 200 ks |
montáž kolíkov 8 - 10 mm | 200 ks |
frézovanie profilu | 100 bm |
vŕtanie dier na NK záves | 100 ks |
montáž nábytkových zámkov | 100 ks |
montáž klavírových pántov | 50 bm |
montáž vešiačikov | 100 ks |
vŕtanie dier do betónu | 200 ks |
vŕtanie dier do múru | 200 ks |
montáž políc do dĺžky 1 m | 10 ks |
montáž vitrín do dĺžky 1 m | 10 ks |
pílenie DVD | 200 bm |
montáž obkladu DVD | 100 m2 |
montáž líšt na obklad | 50 bm |
lamelovanie | 200 ks |
montáž protiplechov na nábytkové zámky | 50 ks |
ukladanie plávajúcej podlahy vrátane uloženia peny | 300 ks |
uloženie prahu | 20 ks |
osadenie, montáž NK závesov | 100 ks |
vyrezanie otvoru na drez v kuchynskej pracovnej doske | 20 ks |
osadenie drezu, demontáž a montáž | 20 ks |
výroba šablóny na mieru | 30 Nh |
dverný zámok - výmena do pôvodného lôžka | 30 ks |
dverný zámok - výmena s vydlabaním lôžka | 30 ks |
oprava otvoru zámku (plátanie) | 30 ks |
výmena štítkov kľučky (súprava) | 30 ks |
demontáž kľučky FAB | 30 ks |
montáž kľučky FAB | 30 ks |
výmena protiplechu na dverách | 30 ks |
výmena dverného závesu (oprva otvoru - plátanie) | 50 ks |
prispôsobenie dverného závesu na zárubni - podľa dverí | 20 ks |
demontáž starého okna | 20 ks |
montáž okna a osadenie do PUR peny | 20 ks |
zarezanie dverí 60 - 90 cm | 20 ks |
výroba tatranského profilu | 100 m2 |
obklad tatranského profilu | 100 m2 |
konštrukcia pod tatranský profil osadenia lát + skrutky | 100 bm |
frézovanie tvrdého dreva (profilu) | 50 bm |
frézovanie mäkkého dreva (profilu) | 50 bm |
stolárska hodina /cena práce za jednu osobu bez materiálu | 200 hod |
lepenie drevenej podlahy na betónový poter - cena bez lepidla | 50 m2 |
montáž konštrukcie drevostavby (cena za m3 spracovaného materiálu) | 10 m3 |
lištovanie podláh (samostatne bez montáže podlahy) | 100 bm |
Názov |
Verejný obstarávateľ požaduje vykonávanie prác vo všetkých jeho budovách v mieste plnenia. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančných prostriedkov, podľa toho čo nastane skôr. |
Dodávateľ preukáže odbornú spôsobilosť na vykonávanie predmetných prác. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek (príloha č.1). Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa súvisiace s vykonaním prác vrátane materiálu (ak nie je uvedené inak), dopravy, balenia a pod., predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Nepredloženie ocenenia jednotlivých položiek v stanovenom termíne bude považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
V prípade že v popise je uvedený konkrétny typ alebo značka materiálu, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre/vlastnosti ako má uvedený referenčný typ, nedodržanie týchto parametrov bude považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb Verejný obstarávateľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Verejný obstarávateľ zašle (e-mailom) pred každou objednávkou výzvu na začatie plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje pred každou čiastkovou objednávkou vykonať obhliadku a zameranie priestorov a zaslať (e-mailom) návrh plnenia objednávky s presným súpisom prác. Súpis prác musí obsahovať množstvo, jednotkové ceny a celkovú cenu s DPH. Obhliadku a zaslanie súpisu prác je povinný dodávateľ vykonať do 48 hod. od doručenia výzvy na začatie plnenia. Na základe odsúhlaseného súpisu prác bude dodávateľovi zaslaná (e-mailom) objednávka. |
Dodávateľ je povinný nastúpiť na práce do 72 hodín od doručenia výzvy na začatie plnenia ak sa s verejným obstarávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po zrealizovaní prác, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť súpis vykonaných prác potvrdený verejným obstarávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje na dodržiavanie uvedených termínov realizácie. V prípade ak dodávateľ viac ako 3x nastúpi neskoro na výkon prác, bude to považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Vykonávanie prác je štandardne možné v pracovné dni od 8,00 do 18,00 hod. Verejný obstarávateľ môže požadovať vykonanie prác aj mimo uvedeného času a aj cez víkendy. |
Verejný obstarávateľ požaduje na vykonané práce minimálnu záruku 6 mesiacov. |
Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela, za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov, dodržiavanie technologických postupov a platných STN týkajúcich sa činností pri vykonávaní diela a ochrany životného prostredia ako aj interných predpisov Verejný obstarávateľa, s ktorými ho Verejný obstarávateľ oboznámil. Pokiaľ porušením povinnosti dodávateľa/zhotoviteľa vznikne škoda v priestoroch verejného obstarávateľa, dodávateľ je povinný takto vzniknutú škodu nahradiť v celom rozsahu. |
V prípade zistenia vád vykonaných prác počas plynutia záruky bude verejný obstarávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať odstránenie vád do 5 prac. dní, dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstránením vád. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a verejného obstarávateľa. Prekročenie 3 (troch) oprávnených reklamácií alebo nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžite skončenie zmluvy. |
Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
4 170,00 podľa tech. špecifikácie - ks, m2, bm, Nh, hod.
11 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2017 09:56
02.06.2017 10:00
02.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2017 14:11 - Vstupná ponuka | 11 400,00 | € | Cena s DPH |
30.05.2017 14:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: