00691135
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK
43899561
Študentský servis, s.r.o.
Jedlíkova 5, Košice, 04011, SVK
Pomocné manipulačné práce
sťahovanie a premiestňovanie nábytku a materiálu, nakladanie a vykladanie nábytku a materiálu, pomocné práce
Služba
1. Pomocné manipulačné práce
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pomocných manipulačných prác. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet hodín celkovo za 12 mesiacov | hod. | 600 | 2 400 | |
2. Počet pracovníkov na deň | osoba | 1 | 20 | |
3. Počet hodín za deň | hod. | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Objednávané práce | Budú vykonávané v exteriéri a interiéri v ktoromkoľvek dni v týždni ako aj v dňoch pracovného pokoja a štátnych sviatkov v objektoch objednávateľa a na území jeho pôsobnosti. |
... | Súvisia s administratívnym chodom objednávateľa a so zabezpečením kultúrnych, športových a spoločenských akcií objednávateľa. Budú objednávané podľa potreby objednávateľa. |
2. Druh prác | Sťahovanie kancelárskeho nábytku, kancelárskych zariadení a strojov, školských zariadení, administratívnych materiálov, demontáž a montáž nábytku. |
Názov |
1. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy, vrátane dopravy pracovníkov na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ poskytne pracovníkov na vykonanie prác na základe e-mailovej objednávky objednávateľa. E-mailovú adresu oznámi dodávateľ ako oficiálnu e-mailovú adresu objednávateľovi do 5 dní po uzavretí rámcovej dohody na EKS. Objednávateľ zašle objednávku dodávateľovi vopred jeden pracovný deň, a to najneskôr do 14.00 hod. Dodávateľ musí rešpektovať čas nástupu pracovníkov, ktorý je uvedený v objednávke. |
3. V objednávke musí byť uvedený približný druh prác a taktiež, či ide o práce v interiéri alebo exteriéri, počet požadovaných pracovníkov, predpokladaný počet hodín, čas a miesto nástupu do práce, kontaktnú osobu objednávateľa (s telefonickým kontaktom), u ktorého sa budú pracovníci dodávateľa hlásiť. |
4. Všetky dodávateľom zabezpečené osoby musia byť fyzicky zdatné a bezúhonné. |
5. Výkon prác zabezpečujú pracovníci dodávateľa pod dozorom kontaktnej osoby objednávateľa, ktorá po ukončení prác potvrdí každému pracovníkovi túto skutočnosť v jeho pracovnom liste, kde uvedie dátum a počet odpracovaných hodín. |
6. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pre svojich pracovníkov školenie BOZP, osobné ochranné pracovné prostriedky pre riadny a bezpečný výkon dohodnutých prác a ich poistenie proti úrazu. |
7. Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí, v priebehu celej doby plnenia zmluvy. |
8. Objednávateľ je povinný poučiť pracovníkov dodávateľa o dodržiavaní interných predpisov vzťahujúcich sa na objednané práce. |
9. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby pracovníci dodržiavali na pracovisku objednávateľa osobitné interné predpisy vydané objednávateľom. |
10. Dodávateľ je povinný bezodkladne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek nežiaducej udalosti, ktorá vznikla počas výkonu prác, alebo ktorej svedkami boli jeho pracovníci. |
11. Dodávateľ je zodpovedný za škody, ktoré spôsobia svojou činnosťou pracovníci počas výkonu prác u objednávateľa na majetku alebo ujme na zdraví. Túto škodu je povinný uhradiť objednávateľovi do 30 dní od prerokovania výšky škody. |
12. Cena uvedená v rámcovej dohode je stanovená ako cena za osobu na hodinu a prenásobená predpokladaným maximálnym počtom hodín (2 400). |
13. Dodávateľ bude fakturovať vykonané práce objednávateľovi raz mesačne po ukončení mesiaca na základe skutočne odpracovaných hodín, počtu pracovníkov a dohodnutej jednotkovej ceny. K faktúre priloží kópie objednávateľom potvrdených pracovných listov a objednávok. Splatnosť faktúr je 30 dní. |
14. Nedodržanie stanovených podmienok sa považuje za závažne porušenie zmluvných podmienok. |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
16. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zmluvy, vrátane dopravy pracovníkov na miesto plnenia. |
Mesto Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 komplet (cena za 2400 hodín)
13 920,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2017 08:53
02.06.2017 10:00
02.06.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.06.2017 09:49 - Vstupná ponuka | 13 910,40 | € | Cena s DPH |
02.06.2017 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 910,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: