• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2017 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2017 14:22
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2017 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2017 15:25

Detail zákazky Z201725611

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2017 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2017 14:22
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2017 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2017 15:25

Základné údaje

Z201725611

OF-132604

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2967440

Objednávateľ

42355826

Dopravný úrad

Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK

Dodávateľ

35975946

Disig, a.s.

Galvaniho 17/C, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

QSCD zariadenia (čipové karty bez potlače), kvalifikované mandátne certifikáty, čítačky čipových kariet, zabezpečenie programu k podpisovaniu elektronických dokumentov kvalifikovaným elektronickým podpisom, časová pečiatka TS 5000

čipová karta, elektronický podpis, mandátny certifikát, čítačka, program, elektronický dokument, zabezpečenie programu k podpisovaniu elektronických dokumentov elektronickým podpisom

  • 30162000-2 - Smart (inteligentné) karty
  • 22455000-4 - Identifikačné karty
  • 30233300-4 - Čítačky kariet smart
  • 72611000-6 - Technické počítačové podporné služby
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. QSCD zariadenia (čipové karty bez potlače), kvalifikované mandátne certifikáty, čítačky čipových kariet, zabezpečenie programu k podpisovaniu elektronických dokumentov kvalifikovaným elektronickým podpisom, časová pečiatka TS 5000
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie mandátnych kvalifikovaných certifikátov pre potreby overenej komunikácie s fyzickými a právnickými osobami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
QSCD zariadenie (čipová karta bez potlače) ks 42
Kvalifikovaný mandátny certifikát s platnosťou 1 rok ks 42
Čítačka čipových kariet ks 42
Program/licencia k podpisovaniu elektronických dokumentov elektronickým podpisom ks 42
Časová pečiatka TS 5000 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. QSCD zariadenie (čipová karta bez potlače) slúži na bezpečné generovanie a uloženie súkromných a verejných kľúčov (kľúčových párov), na vyhotovovanie a overovanie kvalifikovaného elektronického podpisu áno
QSCD zariadenie (čipová karta bez potlače) slúži na uloženie kvalifikovaných certifikátov a certifikátov a ich využívanie v aplikáciách podporujúcich elektronické podpisovanie v zmysle z. č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách áno
2. Kvalifikovaný mandátny certifikát s platnosťou 1 rok slúži na tvorbu a overovanie kvalifikovaného elektronického podpisu v zmysle § 8 zákona č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách áno
3. Podpora štandardov - ISO 7816 Class A, B, C, FCC Class B part 15, CE, VCCI, USB-IF,Microsoft WHQL Rozhranie SC - PC/SC (2.01) pripadne aj CT-API (cez wrapper on top of PC/SC) áno
Podporované protokoly - T=0, T=1 áno
Rozmer čipovej karty - ID-1 áno
Prenosová rýchlosť - s PC: 12Mbps (USB 2.0) s čipovou kartou: do 344Kbps áno
Operačný systém - Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, MacOS, Solaris, Linux 32 bit / 64 bit, ANDROID v4.0 áno
Rozhranie - USB 2.0 áno
Napájanie - Cez USB áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy.
Požaduje sa predložiť Certifikát dôveryhodnej služby vyhotovovania a overovania kvalifikovaných certifikátov pre elektronický podpis, ktorej NBÚ udelil kvalifikovaný štatút podľa zákona č. 272/2016 Z.z. o dôveryhodných službách, resp. Certifikát NBÚ, že Dodávateľ bol pred 1.7.2016 akreditovanou certifikačnou autoritou v zmysle zákona č. 215/2002 Z. z. o elektronickom podpise
Dodávateľ je povinný zabezpečiť v čase vydávania kvalifikovaných mandátnych certifikátov vydanie certifikátov pre všetky oprávnenia zverejnené v zozname oprávnení podľa § 9 zákona č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov bez obmedzenia minimálneho počtu pre jednotlivé oprávnenie.
Predmetom zákazky je aj zabezpečenie programu k podpisovaniu elektronických dokumentov kvalifikovaným elektronickým podpisom (vytvoreným pomocou mandátnych certifikátov). Program musí byť vytvorený v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky týkajúcou sa elektronického podpisu. Program bude prevádzkovaný na počítačoch objednávateľa s operačným systémom Windows 7 a vyšším.
Tovar bude dodaný jednorazovo.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
V prípade poškodeného alebo nekompletného tovaru verejný obstarávateľ tovar neprevezme.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ je oprávnený vypovedať aj bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou 1 mesiac, ktorá začína plynúť dňom nasledujúcim po doručení písomnej výpovede.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Letisko M.R. Štefánika, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

09.06.2017 14:23

1,00 sada

8 221,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2017 14:34

02.06.2017 14:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2017 14:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1035
 20
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2017 09:44 - Vstupná ponuka 8 221,92 € Cena s DPH
02.06.2017 13:25 - Najvýhodnejšia ponuka 7 999,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS