42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
36040631
QSCert, spol. s r.o.
E. P. Voljanského 9950/1, Zvolen, 96001, SVK
„Školenie v oblasti ISO 27001“
školenie, ISO 27001
Služba
1. „Školenie v oblasti ISO 27001“
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie školení v oblasti ISO 27001. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Informácie o systéme manažérstva informačnej bezpečnosti v zmysle normy ISO/IEC 27001:2013 a legislatívnych opatrení pre riadenie informačnej bezpečnosti v organizácii | osoba | 4 | ||
Interný audítor ISO/IEC 27001:2013 | osoba | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Informácie o norme systém manažérstva informačnej bezpečnosti v zmysle normy ISO/IEC 27001:2013 a legislatívnych opatrení pre riadenie informačnej bezpečnosti v organizácii | Všeobecné oboznámenie, potvrdenie o absolvovaní školenia bez certifikátu |
Interný audítor ISO/IEC 27001:2013 | Ukončenie formou certifikátu alebo iný relevantný doklad interného audítora ISO/IEC 27001:2013 |
Názov |
1. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
2. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby vrátane nákladov na prácu lektora, cestovné náklady, náklady na školiaci materiál a certifikáty, resp. potvrdenia pre účastníkov. |
4. Miesto školenia v Bratislave. |
5. Objednávateľ požaduje realizáciu školení v priebehu mesiaca september/október 2017. |
6. Presný termín školenia bude dohodnutý prostredníctvom emailu medzi dodávateľom a objednávateľom. |
7. Dodávateľ zabezpečí a poskytne školiaci materiál. |
8. V prípade nedostatkov v poskytnutých službách Objednávateľ uplatní písomnú reklamáciu u poskytovateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní s uvedením popisu nedostatkov, ich vyčíslenie. Uvedené nezbavuje Objednávateľa práva uplatniť si zmluvnú pokutu podľa čl. XIII. všeobecných zmluvných podmienok (ďalej len VZP) OPET. |
9. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
10. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
11. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
12. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 ZoVO (zmena okolností, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). V tomto prípade sa rozumie aj prípad, ak zo strany poskytovateľa NFP nebude verejnému obstarávateľovi poskytnutý podiel finančných prostriedkov na prefinancovanie predmetu zákazky z dôvodu odstúpenia poskytovateľa NFP od Zmluvy o poskytnutí NFP, na základe ktorej poskytol verejnému obstarávateľovi nenávratný finančný príspevok, alebo v prípade... (12/1) |
12/1 ... ak zo strany poskytovateľa NFP nebude schválený proces tohto verejného obstarávania, ak sa o takú situáciu jedná. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom, pokiaľ nebude uzatvorená Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom príspevku, ak sa o takú situáciu jedná. |
13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk a nepodpísať Zmluvu s úspešným uchádzačom (úspešnými uchádzačmi) v prípade, ak sa zmenia okolnosti za akých sa toto verejné obstarávanie vyhlasovalo, alebo ak sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa spravodlivo požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä predloženie ponúk, ktorých najnižšia cena bude vyššia ako plánované finančné prostriedky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo ak sa zistilo porušenie tohto ... (13/1) |
13/1...zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. |
14. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 12/1, 13, 13/1 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa, a Objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť, resp. zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou, a to doručením dodávateľovi, a Objednávateľ má právo nárokovať si zmluvnú pokutu podľa bodu 9 tejto zmluvy, čím nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
Názov | Upresnenie |
Komplexnosť | Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky. |
Trnavská cesta 100/II 821 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.09.2017 12:38 — 31.10.2017 12:39
2,00 ks
2 024,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2017 14:13
02.06.2017 12:41
02.06.2017 12:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2017 11:46 - Vstupná ponuka | 2 000,00 | € | Cena bez DPH |
30.05.2017 11:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: