00330035
Obec Ľubotín
Na rovni 302/12, Ľubotín, 06541, SVK
31681051
MEVA-SK s.r.o. Rožňava
Krátka 574, Brzotín, časť Bak, 04951, SVK
Obstaranie kontajnerov
Kontajner na BIO odpad, Vaňový kontajner
Tovar, Služba
1. Obstaranie kontajnerov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup nových kontajnerov a) Kontajner na BIO odpad 47 ks a b) Vaňový kontajner 6 ks |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kontajner na BIO odpad - objem | litre | 1000 | 1200 | |
Kontajner na BIO odpad - Šírka | mm | 1000 | 1100 | |
Kontajner na BIO odpad - Dĺžka | mm | 1000 | 1100 | |
Kontajner na BIO odpad - výška | mm | 1200 | 1300 | |
Kontajner na BIO odpad - hmotnosť | kg | 65 | 75 | |
Vaňový kontajner - objem | m3 | 7 | 7,5 | |
Vaňový kontajner - šírka | mm | 1700 | 1800 | |
Vaňový kontajner - dĺžka | mm | 3500 | 3600 | |
Vaňový kontajner - výška | mm | 1500 | 1600 | |
Vaňový kontajner - hmotnosť | kg | 750 | ||
Vaňový kontajner - Nosnosť | kg | 8000 | ||
Vaňový kontajner - Hrúbka materiálu podlahy kontajnera | mm | 4 | ||
Vaňový kontajner - Hrúbka materiálu bokov kontajnera | mm | 3 | ||
Vaňový kontajner - Hrúbka materiálu poklopu kontajnera | mm | 1,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kontajner na BIO odpad - konštrukcia | vyhotovenie sklolaminátové, dvojplášťové |
Kontajner na BIO odpad, Vyprázdňovací mechanizmus | oceľové |
Vaňový kontajner | závesný, Konštrukcia oceľová |
Vaňový kontajner (vyhotovenie) | zatvorený s vekom |
Vaňový kontajner (poklop) | pružinové odľahčenie |
Vaňový kontajner (Ochranný náter vnútorný) | 2 x syntetický náter |
Vaňový kontajner (Ochranný náter vonkajší) | 2 x základný a 2 x vrchný syntetický náter |
Názov |
Cena vrátane dopravy a inštalácie na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny jednotlivých položiek spolu s presnou špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, ak dodávateľ nedoručí objednávateľom požadované doklady v stanovenej lehote podľa výzvy, objednávateľ to považujeza podstatné porušenie zmluvy a možnosť odstúpenia od zmluvy. Taktiež v prípade ak predložené doklady nepreukazujú splnenietechnických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom,objednávateľ to považuje za podstatnéporušenie zmluvy a možnosť odstúpenia od zmluvy |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ s ktorým Objednávateľ oboznámi Dodávajúceho po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Operačného programu Kvalita životného prostredia. |
Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko, ktorá bude spolufinancovaná z fondov EÚ, je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany poskytovateľa. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvyv súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsťskôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávaniaprijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Lehota dodania je 2 mesiace od doručenia písomnej objednávky od Objednávateľa Dodávateľovi. |
Všetky predmety zákazky musia byť dodané ako nové, nepoužívané. |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
Ide o zákazku spolufinancovanú z fondov EÚ. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi spolu s tovarom doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Na rovni 302/12, Ľubotín, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
01.07.2017 08:00 — 15.12.2017 10:00
1,00 súbor
59 407,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2017 12:05
01.06.2017 12:10
01.06.2017 12:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2017 09:42 - Vstupná ponuka | 59 400,00 | € | Cena s DPH |
01.06.2017 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: