00306525
Mesto Komárno
Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK
36224022
TEKOO Slovakia, s.r.o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Čerstvá zelenina pre školské jedálne.
čerstvá zelenina, zelenina
Tovar, Služba
1. Čerstvá zelenina pre školské jedálne.
|
|
---|---|
Funkcia |
Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú a to na 1 kalendárny rok od 9. júna 2017. |
Predpokladané množstvo je uvedené v "Technickej špecifikácii predmetu zákazky" tohto opisného formulára. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Potraviny na priamy konzum. |
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. |
Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých "čiastkových objednávkach". |
Plody I. triedy kvality musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ. |
Sú povolené malé odchýlky, ak tieto neovplyvňujú celkový vzhľad plodu, jeho kvalitu, trvanlivosť a obchodnú úpravu v obale. |
Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu podľa obchodných noriem v sektore ovocia a zeleniny v zmysle Vykonávacieho nariadenia komisie (EÚ) č. 543/2011 v z.n.p. a zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z.n.p. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cesnak | kg | 289 | ||
Cibuľa žltá | kg | 6055 | ||
Cibuľa červená | kg | 108 | ||
Cibuľa nová | zväzok | 1740 | ||
Cvikla | kg | 855 | ||
Čínsky kel | kg | 1055 | ||
Hlávkový šalát | ks | 1388 | ||
Kapusta biela | kg | 4250 | ||
Kapusta červená | kg | 485 | ||
Kaleráb gigant | kg | 363 | ||
Kaleráb nový 15-20 dkg/ks | kg | 3208 | ||
Karfiol | kg | 1107 | ||
Brokolica | kg | 380 | ||
Kápia | kg | 254 | ||
Paprika žltá | kg | 170 | ||
Paprika zelená PCR | kg | 1412 | ||
Kel | kg | 1062 | ||
Mrkva | kg | 8090 | ||
Paprika zelená, hrubostenná | kg | 185 | ||
Paradajky | kg | 2155 | ||
Petržlen nový s vňaťkou | zväzok | 280 | ||
Petržlen | kg | 2930 | ||
Pór | kg | 539 | ||
Reďkovka červená | zväzok | 1670 | ||
Reďkovka biela | kg | 194 | ||
Uhorky šalátové | kg | 2926 | ||
Šalát ľadový | kg | 1864 | ||
Zeler | kg | 2101 | ||
Zemiaky nové | kg | 11825 | ||
Zemiaky - varný typ "B" | kg | 51040 | ||
Pažítka | kg | 41 | ||
Kôpor | kg | 22 | ||
Šalotka | kg | 13 | ||
Bazalka | kg | 2 | ||
Baklažán | kg | 6 | ||
Tymián | kg | 2 | ||
Špenát baby | kg | 4 | ||
Šampiňóny | kg | 130 | ||
Stonkový zeler | ks | 10 | ||
Špargľa biela | kg | 10 | ||
Mäta | kg | 15 | ||
Petržlenová vňať | kg | 386 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zelenina | akosť I. trieda kvality |
- | čerstvá, nepoškodená, celá, zdravá |
- | bez známok hniloby |
- | čistá, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti |
- | bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami |
- | bez nadmernej povrchovej vlhkosti |
Zemiaky - varný typ "B" | zemiaky polopevné, polomúčnaté jemnej až hrubšej štruktúry, primerane vlhké až suchšie, vhodné ako samostatná príloha jedla. |
Na prepravnom obale konzumných zemiakov musia byť uvedené nasledovné údaje | a) obchodný názov zemiakov b) obchodné meno a adresa výrobcu, baliarne, distribútora alebo dovozcu c) dátum výroby d) údaj o množstve (kg) a údaje o varnom type |
Dátum výroby | Dátum výroby konzumných zemiakov je rok ich zberu |
Nové zemiaky | Nové zemiaky bude dodávateľ dodávať podľa ponuky na trhu od mája do konca augusta. |
Názov |
Dodacie podmienky: |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Miestom plnenia sú sídla školských jedální. |
Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú a to na 1 kalendárny rok od 9. júna 2017. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní po uzavretí RD doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - podrobný rozpis jednotlivých cien predmetu zmluvy (cena bez DPH / hodnota DPH / cena s DPH), ktoré budú v súlade s uzatvorenou RD. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej RD. |
Miesta dodania tovaru ako ja príloha k Rámcovej dohode bude zaslaná len úspešnému uchádzačovi. |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - aj 1 jednotka (položka) zmluvného plnenia. |
Predávajúci sa zaväzuje dodávať kupujúcemu tovar priebežne počas platnosti tejto RD do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky v čase od 06:00 hod. do 07:00 hod., každý deň, alebo na základe určenia vedúcej príslušnej školskej jedálne uvedené v písomnej objednávke. |
Tovar bude dodávaný na základe objednávok vystavených vedúcimi školských jedální podľa miesta dodania, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby zo strany kupujúceho bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu. |
Kupujúci si vyhradzuje právo rozšíriť miesta dodania počas trvania tejto dohody a to očíslovaným dodatkom, po vzájomnej dohode s predávajúcim. |
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Prílohe tejto RD alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto RD ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie predmetu obstarávania a CPV kódov. |
Súčasťou záväzku predávajúceho podľa tejto RD sú aj služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie kompletizácie tovaru, balenie tovaru, jeho doprava a vyloženie v mieste plnenia, poskytnutie písomných dokumentov v súlade s Výnosmi Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR potrebných pre kvalitu potravín v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dopravu predmetu kúpy na miesto dodania, určené kupujúcim v objednávke, zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. |
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. |
Pokiaľ z objektívnych príčin dodávateľ nemôže splniť svoj záväzok dodať tovar podľa čiastkovej objednávky v požadovanom čase, kvalite alebo množstve, je povinný bez zbytočného odkladu pred predpokladanou vlastnou dodávkou, informovať objednávateľa o tejto situácii minimálne 24 hodín pred termínom dodania, do 7:00 hod telefonicky, resp. e-mailom. |
V prípade mimoriadnej potreby sa požaduje dodanie do 1 hodiny od objednania. |
Kúpna cena: |
Kúpna cena je stanovená podľa zákona NR SR 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou |
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán, ak dôjde k zmene zákonných podmienok pre výpočet DPH. |
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania RD, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú. |
Objednávateľ si vyhradzuje nevyčerpať celkový finančný limit. |
Kupujúci je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru z dôvodu nedostatku finančných prostriedkov, alebo organizačných a prevádzkových zmien. Predávajúci nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk. |
Platobné podmienky: |
Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku voči kupujúcemu. |
Kúpna cena je splatná na základe faktúr predávajúceho, ktoré budú kupujúcemu odovzdané súčasne s predmetom plnenia. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a špecifikáciu ceny. Lehota splatnosti faktúry je 21 dní odo dňa jej doručenia. Pre účely tejto RD sa za deň úhrady považuje deň odoslania príslušnej finančnej sumy z účtu kupujúceho na účet predávajúceho. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu do dátumu splatnosti s tým, že prestane plynúť lehota splatnosti faktúry. Predávajúci je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti faktúry. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Možnosť odmietnutia tovaru: |
Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Podľa potravinového kódexu SR kupujúci nepreberie od Predávajúceho predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý , resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Práva a povinnosti zmluvných strán: |
Predávajúci je povinný dodať predmet kúpy kupujúcemu v požadovanom rozsahu, množstve, druhu, bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite uvedený v objednávke do príslušnej školskej jedálne kupujúceho najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky predávajúcemu alebo na základe dohody zmluvných strán. Zodpovedný zamestnanec mesta – vedúci príslušnej školskej jedálne príp. ním poverený zamestnanec prevzatie tovaru potvrdí podpísaním preberacieho protokolu alebo dodacieho listu. |
Kupujúci je povinný požadované dodávky objednať formou písomnej alebo telefonickej objednávky, ktorú doručí predávajúcemu najneskôr do 24 hodín pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú inak. V prípade oneskorenia predložených objednávok predávajúci nemôže byť sankcionovaný za neúplné vybavenie. |
Zodpovednosť za vady a akosť tovarov: |
Predávajúci zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako i normami a požiadavkami predpisov Európskej únie pre potraviny. Predávajúci sa zaväzuje, že dodávaný tovar bude zodpovedať zákonu číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a Potravinovému kódexu SR. |
Predávajúci je povinný dodať kupujúcemu tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto RD a konkrétnej objednávky, ktorý je spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. Kupujúci si vyhradzuje právo neprevziať tovar so zjavnými vadami. Prípadné skryté vady alebo zjavné vady dodaného tovaru nezistené pri preberaní tovaru, kupujúci písomne oznámi predávajúcemu bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do uplynutia záručnej doby - Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch. |
Predávajúci zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. |
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu polovicu výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. |
Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru vykonať kontrolu množstva a akosti tovaru a vady zjavne zistené, je povinný reklamovať ihneď, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to aj písomne. |
Ak kupujúci zistí zjavné vady pri dodaní tovaru vrátane vád súvisiacich s kvalitou tovaru, má právo ho odmietnuť t.j. neprevziať, a to v takom množstve a rozsahu, na aké sa táto vada vzťahuje, tým, že si voči predávajúcemu uplatní reklamáciu ihneď i s odôvodnením. Kupujúci má nárok na dodanie chýbajúcej časti alebo chýbajúceho množstva alebo nárok na dodanie náhradného tovaru a to najneskôr do 2 hodín dodať reklamované množstvo, pričom nárok na náhradu škody ostáva kupujúcemu zachovaný. |
Predávajúci je povinný vysporiadať reklamáciu vád zjavných a vád akosti ihneď. Reklamáciu skrytých vád tovaru je predávajúci povinný vysporiadať do 7 dní odo dňa doručenia reklamácie |
Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, znamená to, že súhlasí s opodstatnenosťou reklamácie. |
V ostatných prípadoch, neupravených touto RD, sa budú zmluvné strany riadiť ustanoveniami § 422 a nasl. Obchodného zákonníka, ktoré upravujú nároky zo zodpovednosti za vady tovaru. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a v požadovanom množstve od iného dodávateľa. |
Obaly a balenie výrobkov |
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiaducimi vonkajšími vplyvmi. |
Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku - obchodné meno výrobcu - hmotnosť výrobku - dátum spotreby - spôsob skladovania - zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinový kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách. |
Sankcie |
Pri porušení jednotlivej zmluvnej povinnosti predávajúceho dodať predmet plnenia v dohodnutom termíne, množstve, druhu na dohodnuté miesto, v požadovanej kvalite a za dohodnutú cenu, je kupujúci oprávnený uplatniť voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 10,- Eur za každé jedno porušenie. To platí aj v prípade nedodania alebo oneskoreného dodania dokladov, ktoré sú potrebné na prevzatie alebo na užívanie tovaru, alebo iných dokladov, ktoré je predávajúci povinný predložiť kupujúcemu podľa RD. |
V prípade omeškania kupujúceho s uhradením faktúry, je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
Pri porušení jednotlivej zmluvnej povinnosti predávajúceho dodať predmet plnenia v dohodnutom množstve, termíne, druhu, na dohodnuté miesto, v požadovanej kvalite a za dohodnutú cenu, je kupujúci oprávnený uplatniť voči predávajúcemu nárok preukázateľné náklady, ktoré mu vznikli neplnením zmluvnej povinnosti zo strany predávajúceho. Všetky preukázateľné náklady, ktoré kupujúcemu vzniknú a bude si uplatňovať právo odpočítať ich od fakturovanej čiastky za dodaný tovar, písomne uvedie a predávajúcemu doručí, vrátane odôvodnenia a špecifikácie uplatňovanej finančnej čiastky. |
Kupujúci je oprávnený započítať si svoju pohľadávku voči predávajúcemu na zmluvnú pokutu, náhradu škody, ušlý zisk a na preukázateľné náklady proti pohľadávke predávajúceho na uhradenie kúpnej ceny. V prípade ak nie je možné alebo sa neuplatní vzájomné započítanie alebo dofaktúrovanie zo strany predávajúceho, zmluvnú pokutu, úrok z omeškania, preukázateľné náklady alebo ušlý zisk zaplatí povinná zmluvná strana oprávnenej zmluvnej strane v lehote 30 dní odo dňa jej písomného uplatnenia. |
Zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje predávajúceho povinnosti dodať tovar alebo doklady podľa RD. |
Zmluvné strany prehlasujú, že výška zmluvnej pokuty je primeraná, je v súlade so zásadami poctivého obchodného styku a bola dohodnutá s prihliadnutím na význam zabezpečovaných povinností. |
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo kupujúceho na náhradu škody, ktorá mu omeškaním predávajúceho vznikla. |
Zodpovednosť za škodu sa bude riadiť podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. Pre účely tejto RD sa škodou rozumejú aj náklady kupujúceho na zabezpečenie rovnakého alebo porovnateľného tovaru u iného predávajúceho v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť kupujúceho |
Kupujúci nepripúšťa obmedzenie výšky úhrad zmluvných pokút a trvá na stanovenej výške zmluvných pokút za celé obdobie porušovania povinností predávajúcim, pričom predávajúci s týmto súhlasí. |
Ostatné: |
Vozidlo musí byť izotermické a strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, t.j. vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Do 3 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody víťazný uchádzač predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu požadovaného dokladu. |
Doklady záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. |
Nesplnenie niektorej z osobitných požiadaviek na plnenie resp. technickej špecifikácie predmetu zákazky bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ musí mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Pri doprave a vykládke tovaru sa predávajúci zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty kupujúceho, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu RD zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Do 3 dní od uzavretia zmluvy verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011 a výsledok z poslednej kontroly. |
Do 3 dní od uzavretia zmluvy verejný obstarávateľ požaduje predložiť kópiu rozhodnutia o udelení Značky kvality alebo podobnej značky alebo certifikátu kvality. |
Verejný obstarávateľ požaduje pri sezónnych produktoch preferovať čerstvé produkty zo spádovej oblasti škôl. |
Názov | Upresnenie |
Do 3 dní od uzavretia zmluvy verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011 a výsledok z poslednej kontroly. | Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody víťazný uchádzač predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu požadovaného dokladu. | Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy | Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Verejný obstarávateľ požaduje pri sezónnych produktoch preferovať čerstvé produkty zo spádovej oblasti škôl. | Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nové zemiaky bude dodávateľ dodávať podľa ponuky na trhu od mája do konca augusta. | Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Námestie generála Klapku č. 1, 945 01 Komárno , Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 cely predmet zákazky
92 066,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2017 11:29
01.06.2017 12:00
01.06.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2017 13:02 - Vstupná ponuka | 92 066,00 | € | Cena s DPH |
01.06.2017 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 91 798,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: