00634891
Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená
ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
Prístroj na dezinfekciu miestností
Dezinfekcia miestností
Tovar, Služba
1. Prístroj na dezinfekciu miestností
|
|
---|---|
Funkcia |
Automatický rozprašovací prístroj na aerosólovú dezinfekciu miestností. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj na aerosólovú dezinfekciu miestností | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mikrobiologická účinnosť: | baktericídna, fungicídna, virucídna, sporicídna. |
Objem dezinfikovaných miestností: | 30 - 500 m3 |
Plne automatizovaný proces dezinfekcie vrátane ukončenia procesov | Áno |
Odložený štart pre bezpečné opustenie miestnosti | Áno |
Prenos informácií o dezinfekcii do počítača prostredníctvom USB kľúča | Áno |
Identifikácia miestností | Áno |
Jednoduchá a bezpečná manipulácia pri výmene dezinfekčného prostriedku | Áno |
Maximálne elektrické napätie: | 240 V |
Jednoduchá a ľahká manipulácia pri prevoze zariadenia po miestnostiach a oddeleniach | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, odskúšanie, zaškolenie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Zásielka (y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť autorizovaný záručný a pozáručný servis. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list, protokol o zaškolení personálu a uvedenia prístroja do prevádzky a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb. Po zaškolení obsluhy bude vystavený Protokol o zaškolení personálu a uvedenia prístroja do prevádzky, ktorý spolu s dodacím listom bude podkladom pre fakturáciu. |
Dodávka predmetu plnenia max. do 4 týždňov od uzatvorenia Kúpnej zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním predmetu plnenia podľa tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,02 % z kúpnej ceny predmetu plnenia, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal, a to za každý deň omeškania. |
Záručná doba na predmet plnenia, vrátane príslušenstva a výbavy je minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu plnenia. Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky. Nástup na servis od nahlásenia do 48 hodín. |
Dodávateľ odovzdá spolu s predmetom zákazky kupujúcemu všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode a dokumenty vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené objednávateľom. |
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb. |
Zariadenie musí byť nové, nepoužívané a nerepasované. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Mieru 549/16, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
05.06.2017 10:49 — 29.06.2017 10:50
1,00 ks
5 976,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2017 10:53
01.06.2017 11:00
01.06.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2017 14:39 - Vstupná ponuka | 5 976,00 | € | Cena s DPH |
29.05.2017 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 976,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: