00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
47400072
GARBIAR Stavebniny s.r.o.
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Digitálne posuvné meradlo
digitálne posuvné meradlo
Tovar
1. Digitálne posuvné meradlo
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nového, nepoužívaného digitálneho posuvného meradla vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Digitálne posuvné meradlo s kalibráciou a funkciami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Digitálne posuvné meradlo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Funkcie digitálneho posuvného meradla: | |
1.1. HOLD - uloženie nameranej hodnoty, | |
1.2. možnosť merania v mm, | |
1.3. nastavenie nuly v akejkoľvek pozícii, | |
1.4. čeľuste pre meranie vonkajších aj vnútorných rozmerov, integrovaný hĺbkomer, | |
1.5. funkcia automatického vypnutia, | |
1.6. neobmedzená rýchlosť posuvu snímača, | |
1.7. mechanická aretácia skrutkou, | |
1.8. možnosť absolútneho a prírastkového merania. | |
2. Merací rozsah | 0 - 150 mm |
3. Presnosť | 0,01 mm |
4. Krytie | IP67 (prachotesné, odolnosť voči dočasnému ponoreniu) |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia, |
1.2. rozpis jednotkovej ceny bez DPH a s DPH (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. |
7. Dodávka sa bude realizovať jednorázovo najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trieda A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
09.06.2017 08:00 — 03.07.2017 15:00
1,00 súbor
170,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2017 10:55
01.06.2017 11:00
01.06.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2017 16:29 - Vstupná ponuka | 170,00 | € | Cena s DPH |
30.05.2017 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 169,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: