42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
35881674
GOPAS SR, a.s.
Dr. Vladimíra Clementisa 10, Bratislava, 82102, SVK
Školenie zamerané na prevádzku serverových systémov
Školenie, prevádzka serverových systémov
Služba
1. Školenie zamerané na prevádzku serverových systémov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie školení na prevádzku serverových systémov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
70-345: Administering Microsoft Exchange Server 2016 | osoba | 2 | ||
70-345: Administering Microsoft Exchange Server 2016 | deň | 5 | ||
70-411: Administering Windows Server 2012 | osoba | 2 | ||
70-411: Administering Windows Server 2012 | deň | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
70-345: Administering Microsoft Exchange Server 2016 | Kurz vedený certifikovaným inštruktorom má naučiť IT profesionálov ako administrovať a udržiavať Exchange Server 2016. Účastníci sa majú naučiť ako nainštalovať Exchange Server 2016, ako ... |
70-345: Administering Microsoft Exchange Server 2016 | ...konfigurovať a spravovať prostredie Exchange Server 2016, ako spravovať prijímateľov pošty a verejné priečinky vrátane vykonávania jednotlivých operácií použitím Exchange Management Shell. ... |
70-345: Administering Microsoft Exchange Server 2016 | ... Majú sa tiež naučiť ako spravovať konektivitu klientov, transport správ, ako implementovať vysokú dostupnosť riešení Exchange Server a ako implementovať riešenie zálohovania a obnovy. ... |
70-345: Administering Microsoft Exchange Server 2016 | ... - Nasadzovanie Microsoft Exchange Server 2016 - Správa Microsoft Exchange Server 2016 serverov - Správa objektov prijímateľov ... |
70-345: Administering Microsoft Exchange Server 2016 | ... - Správa Microsoft Exchange 2016 a objektov prijímateľov prostredníctvom Exchange Management Shell - Implementácia konektivity klientov - Správa vysokej dostupnosti Exchange Server 2016... |
70-345: Administering Microsoft Exchange Server 2016 | ... - Implementácia obnovy zo zlyhania pre Microsoft Exchange Server 2016 - Konfigurácia a správa transportu správ ... |
70-345: Administering Microsoft Exchange Server 2016 | ... - Konfigurácia antivírusovej, antispamovej a malware ochrany - Implementácia a správa riešení Microsoft Exchange Online ... |
70-411: Administering Windows Server 2012 | Kurz má poskytnúť získanie praktických zručností na administráciu Windows Server 2012 vrátane Windows Server 2012 R2. Je druhou časťou trojdielnej série kurzov poskytujúcich zručnosti a znalosti ... |
70-411: Administering Windows Server 2012 | ... potrebné na implementáciu základnej infraštruktúry Windows Server 2012. - Konfigurácia a riešenie problémov Domain Name System (DNS) - Údržba Active Directory Domain Services (AD DS) |
70-411: Administering Windows Server 2012 | ... -Údržba užívateľských a servisných účtov - Implementácia infraštruktúry Group Policy - Správa užívateľských desktopov pomocou Group Policy ... |
70-411: Administering Windows Server 2012 | ... - Inštalácia, konfigurácia a riešenie problémov Network Policy Server (NPS) - Implementácia Network Access Protection (NAP) - Implementácia vzdialeného prístupu (RAS) |
70-411: Administering Windows Server 2012 | - Optimalizácia súborového systému - Konfigurácia šifrovania a auditu - Nasadzovanie a údržba server images - Implementácia Update Management - Monitorovanie Windows Server 2012 |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane nákladov na lektora, študijného materiálu, potvrdenia o absolvovaní školenia pre účastníkov. |
4. Miesto školenia v Bratislave. |
5. Objednávateľ požaduje realizáciu školení v priebehu mesiacov september - október 2017. |
6. Presný termín školenia bude dohodnutý prostredníctvom emailu medzi dodávateľom a objednávateľom. |
7. Školiteľ musí byť certifikovaným školiteľom spoločnosti Microsoft. |
8. Dodávateľ zabezpečí a poskytne školiaci materiál. |
9. V prípade nedostatkov v poskytnutých službách Objednávateľ uplatní písomnú reklamáciu u poskytovateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní s uvedením popisu nedostatkov, ich vyčíslenie. Uvedené nezbavuje Objednávateľa práva uplatniť si zmluvnú pokutu podľa čl. XIII. všeobecných zmluvných podmienok (ďalej len VZP) OPET. |
10. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona o dani z pridanej hodnoty. |
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
12. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 57 ods. 2 ZoVO (zmena okolností, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie). V tomto prípade sa rozumie aj prípad, ak zo strany poskytovateľa NFP nebude verejnému obstarávateľovi poskytnutý podiel finančných prostriedkov na prefinancovanie predmetu zákazky z dôvodu odstúpenia poskytovateľa NFP od Zmluvy o poskytnutí NFP, na základe ktorej poskytol verejnému obstarávateľovi nenávratný finančný príspevok, alebo v prípade... (13/1) |
13/1... ak zo strany poskytovateľa NFP nebude schválený proces tohto verejného obstarávania, ak sa o takú situáciu jedná. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom, pokiaľ nebude uzatvorená Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom príspevku, ak sa o takú situáciu jedná. |
14. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk a nepodpísať Zmluvu s úspešným uchádzačom (úspešnými uchádzačmi) v prípade, ak sa zmenia okolnosti za akých sa toto verejné obstarávanie vyhlasovalo, alebo ak sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa spravodlivo požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä predloženie ponúk, ktorých najnižšia cena bude vyššia ako plánované finančné prostriedky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, alebo ak sa zistilo porušenie tohto ... (14/1) |
14/1 ... zákona o verejnom obstarávaní, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. |
15. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 13/1, 14, 14/1 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa, a Objednávateľ môže od zmluvy odstúpiť, resp. zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou, a to doručením dodávateľovi, a Objednávateľ má právo nárokovať si zmluvnú pokutu podľa bodu 14 tejto zmluvy, čím nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Upresnenie |
Komplexnosť | Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky. |
Trnavská cesta 100/II, 821 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.09.2017 08:57 — 31.10.2017 08:57
2,00 ks
4 441,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2017 09:00
02.06.2017 08:54
02.06.2017 09:09
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2017 10:44 - Vstupná ponuka | 4 441,00 | € | Cena bez DPH |
29.05.2017 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 440,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: