30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
36564362
ANTON s.r.o.
Jachtárska 61, Piešťany, 92101, SVK
Mobilné RTG prístroje 32 kW s nepriamou digitalizáciou a služby s tým spojené (5 ks)
röntgenové prístroje
Tovar, Služba
1. Mobilné RTG prístroje 32 kW s nepriamou digitalizáciou a služby s tým spojené (5 ks)
|
|
---|---|
Funkcia |
5 ks pojazdný skiagrafický röntgenový prístroj s nepriamou digitalizáciou s príslušenstvom a služby s tým spojené |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
a) Pojazdný skiagrafický röntgenový prístroj | ks | 5 | ||
b) CR zariadenie | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pojazdný skiagrafický röntgenový prístroj (5ks): | |
1a) Výkon generátora min. | 32 kW |
2a) Vysokofrekvenčný generátor min. | 100 kHz |
3a) Rozsah nastavenia v kV, min. dolná hodnota od | 40 kV |
4a) Rozsah nastavenia v kV, min. horná hodnota | 125 kV |
5a) Možnosť nastavenia 3expozičných parametrov kV/mAs/ms | ÁNO |
6a) Rotačná anóda röntgenky | ÁNO |
7a) Otočné rameno röntgenky | ÁNO |
8a) Dvojohniskový žiarič – malé ohnisko, max. 0,6 /nie viac/ | ÁNO: 0,6 |
9a) Dvojohniskový žiarič – veľké ohnisko, max. 1,3 | ÁNO: 1,3 |
10a)Možnosť navolenia veľkého a malého ohniska na konzole | ÁNO |
11a) Rozsah mAs – min. spodná hranica /nie viac/ | 0,5 mAs |
12a) Rozsah mAs – minimálna horná hranica | 200 mAs |
13a) Napájanie | 230 V |
14a) Napájanie A/C max. | 12 A |
15a) Váha prístroja max. do 200 kg | ÁNO |
16a) DAP meter – meranie dávky | ÁNO |
17a) Zobrazovanie dávky na ovládacej konzole | ÁNO |
18a) Ovládacia LCD Touchscreen konzola | ÁNO |
19a) Programovateľné anatomické techniky snímkovania min. | 200 ks. |
20a) Primárna svetelná clona na vyclonenie priameho zväzku žiarenia | ÁNO |
21a) Meranie vzdialenosti fokus RTG žiariča – snímaný objekt | ÁNO |
22a) Vytváranie RTG snímok na pitevnom stole | ÁNO |
23a) Ľahké ovládanie a manipulácia v priestore | ÁNO |
24a) Brzda na zastabilizovanie pojazdného systému | ÁNO |
25a) Vzdialenosť fokusu žiariča a snímaného objektu min. 1840 mm | 1845 mm |
26a) Laterálna rotácia žiariča | +/-180 stupňov |
27a) Frontálna rotácia žiariča | Od -10 do +105 stupňov |
CR zariadenie (5 ks) | |
1b) univerzálny digitálny CR systém s možnosťou postavenia v miestnosti. Musí umožňovať digitalizáciu skiagrafického, mobilného RTG pracoviska. Digitalizácia snímok bez nutnosti úprav rtg. zariadenia. Prenos snímky z konzoly do PACS archívu, tlačiarne; spolupráca s Worklistom. | ÁNO |
2b) Digitálne CR kazety s pamäťovou fóliou | ÁNO |
3b) Rozmery kaziet pre skiagrafiu 35x43 (5 ks) | ÁNO |
4b) Rozmery kaziet pre skiagrafiu 18x24 (5 ks) | ÁNO |
5b) Rozlíšenie pre skiagrafiu min 100 μm | ÁNO |
6b) Rozmery kaziet pre skiagrafiu 24x30 (5 ks) | ÁNO |
7b) Priestorové rozlíšenie digitálnych fólii min. 10 pixelov/mm | ÁNO |
8b) Skener digitálnych CR kaziet s pamäťovou fóliou (5 ks) | ÁNO |
9b) Pracovný monitor o rozlíšení min. 1920 x 1080, 23“ k PC (5 ks) | ÁNO |
10b) Monitor o rozlíšení min.HD, 37“ do miestností mimo PC, USB vstup, siet. prip., SD card ready, diaľkové ovládanie (UV stabilný, odolný voči germicídnemu žiareniu) + držiak na stenu na pohyblivom ramene (10 ks) | ÁNO |
11b) USB kľúč (pamäťové médium) min. 256 GB (10 ks) | ÁNO |
12b) CR digitálny systém/pracovná stanica PC s CD/DVD/USB/Tlačiareň (5 ks) | ÁNO |
13b) Software na spracovanie a úpravu RTG snímkov (5 ks) | ÁNO |
14b) Server/archivácia snímkov min. 1 TB (5 ks) | ÁNO |
15b) Rýchlosť spracovania pre skiagrafiu min. 42 kaziet /hod | ÁNO/VIĎ. HODNOTY |
16b) Dicom Storage (5 ks) | ÁNO |
17b) Dicom Worklist (5 ks) | ÁNO |
18b) Dicom Print (5 ks) | ÁNO |
19b) Pracovná teplota použitia od 15 stupňov | ÁNO |
20b) Možnosť SK/CZ jazykovej úpravy (5 ks) | ÁNO |
21b) Možnosť vzdialenej správy zariadenia (5 ks) | ÁNO |
22b) Farebná hĺbka obrazu min. 20 bit | ÁNO |
23b) Záruka na CR kazety (expozícií/ks) | ÁNO |
24b) Pripojenie na PACS systém | ÁNO |
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby všetky dodávané RTG prístroje s nepriamou digitalizáciou boli vhodné na používanie v nekropickej prevádzke (vyhotovenie RTG snímok mŕtvych tiel na pitevnom stole) |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok predávajúceho dodať kupujúcemu pojazdný skiagrafický röntgenový prístroj s nepriamou digitalizáciou a príslušenstvom (ďalej len ,,predmet zmluvy“ alebo ,,tovar“) v počte 5 ks a záväzok kupujúceho prevziať predmet zmluvy a zaplatiť kúpnu cenu. |
2. Predmet zmluvy bude slúžiť na zabezpečenie pitevnej prevádzky na pracoviskách kupujúceho. Kupujúci vyžaduje, aby tovar okrem špecifikácie - Technická špecifikácia disponoval možnosťou prenosu obrazu naraz na tri monitory (prípadne pomocou prenosného média na monitor umiestnený v pitevniach), ktorý jeden bude umiestnený pri PC mimo pitevne (prevod RTG snímku do digitálnej podoby) a dva budú umiestnené priamo v pitevniach. |
3. Predmetom tejto zmluvy je i záväzok predávajúceho vykonať bezodplatne počas záručnej doby záručný servis a servisné prehliadky tovaru dodaného na základe tejto zmluvy podľa odporúčaní a pokynov výrobcu. Po uplynutí záručnej doby poskytnúť možnosť pozáručného servisu, ktorý sa bude realizovať na základe dohody zmluvných strán. |
4. Predmetom tejto zmluvy je tiež poskytovanie služieb spojených s dodávkou tovaru na pracoviská kupujúceho, s kompletnou inštaláciou a sfunkčnením, vrátane zaškolenia obsluhy, odvozu a likvidácie obalového materiálu dodaného tovaru. Predmetom tejto zmluvy je aj vynesenie a vyloženie tovaru na miesto určené kupujúcim. |
5. Dodávky budú realizované predávajúcim na základe písomných objednávok, v ktorých bude uvedené množstvo tovaru a miesto plnenia. Zoznam pracovísk poskytne kupujúci do 7 dní po uzatvorení zmluvy. |
6. Súčasťou dodávky tovaru je aj odovzdanie všetkých dokladov a dokumentov týkajúcich sa predmetu tejto zmluvy, preukazujúcich pôvod tovaru a jeho riadnu prevádzkyschopnosť. Zároveň predávajúci odovzdá kupujúcemu aj všetky príručky a návody potrebné pre riadnu obsluhu predmetu tejto zmluvy v SK prípadne CZ jazyku. |
7. Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy, bez závad a v dohodnutom termíne a čestne vyhlasuje a zaručuje, že predmet zmluvy je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, zodpovedajúci požiadavkám kupujúceho. Predávajúci pri dodávke tovaru zabezpečí aj jeho montáž a odskúšanie. Kupujúci sa zaväzuje, že predmet zmluvy prevezme a uhradí za neho dohodnutú kúpnu cenu. |
8. V prípade, že výroba požadovaného typu tovaru bude ukončená, predávajúci je povinný dodať kupujúcemu modifikovaný tovar rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar podľa špecifikácie tejto zmluvy. Táto zmena tovaru bude upravená dodatkom k zmluve bez zmeny ceny tovaru a bude doložená dokladom potvrdzujúcim túto zmenu, pričom kupujúci uvedie názov, model a technické parametre predmetu zmluvy. |
9. Kúpna cena za predmet zmluvy zahŕňa aj dopravu do miesta dodania určeného kupujúcim, inštaláciu, odskúšanie, zaškolenie a všetky ostatné náklady predávajúceho spojené s dodaním predmetu zmluvy do miesta dodania. |
10. Kúpna cena bude uhradená kupujúcim čiastkovými platbami na základe faktúr vyhotovených predávajúcim po dodaní čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok a podpísaní dodacích listov, ktoré budú vyhotovené predávajúcim, v deň odovzdania a prevzatia predmetu zmluvy v jednotlivých miestach dodania. |
10.1 Súčasťou daňového dokladu budú dodacie listy na dodávku tovaru, potvrdené kupujúcim, ktoré budú obsahovať označenie dodaného tovaru, počty jednotlivých druhov dodaného tovaru, mená a podpisy odovzdávajúceho a preberajúceho, pečiatku a dátum prevzatia predmetu zmluvy (prípadne môže byť faktúra zároveň aj dodacím listom). |
11. Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa všeobecne platných právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve aj predmet dodávky, množstvo, cenu, dátum zdaniteľného plnenia, dátum vyhotovenia a splatnosti faktúry. Ak faktúra nebude obsahovať všetky dohodnuté náležitosti daňového dokladu, kupujúci si vyhradzuje právo vrátiť ju predávajúcemu na dopracovanie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
12. Faktúra je splatná v lehote 30 dní od doručenia kupujúcemu bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho uvedenom na faktúre. |
13. Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o slobode informácií“). |
14. Miestom plnenia predmetu zmluvy sú pracoviská kupujúceho, ktoré budú špecifikované aj vo vyhotovenej objednávke s presnými adresami, telefónnymi číslami a kontaktnými osobami kupujúceho. |
15. Predávajúci je povinný tovar dodať, namontovať a odskúšať po obdržaní písomnej objednávky v dodacej lehote 30 dní od obdržania písomnej objednávky, ktorá obsahuje všetky požadované údaje. Objednávku vyhotoví kupujúci. Kupujúci môže v objednávke stanoviť aj dlhšiu dodaciu lehotu v závislosti od náročnosti dodávky a druhu dodávaného tovaru. |
16. Kupujúci v deň dodania a prevzatia predmetu zmluvy preverí, či je dodaný predmet zmluvy v súlade so zadanou špecifikáciou podľa tejto zmluvy. V prípade, že zistí nesúlad dodaného predmetu zmluvy so zadanou špecifikáciou, resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný predmet zmluvy, pričom v tomto prípade sa predávajúci dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať nový predmet tejto zmluvy, spĺňajúci kritériá podľa tejto zmluvy a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej kupujúcim. |
16.1 V prípade opakovaného dodania predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá uvedenej špecifikácii, predstavuje to podstatné porušenie zmluvy a kupujúci si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy. |
17. Predmet tejto zmluvy sa považuje za dodaný (resp. záväzok predávajúceho dodať tovar podľa tejto zmluvy za splnený) dňom prevzatia predmetu objednávky kontaktnou osobou kupujúceho určenou v objednávke, po inštalácii dodaného tovaru, sfunkčnenia, odskúšania a zaškolenia jeho obsluhy. |
18. Kontaktná osoba kupujúceho potvrdí prevzatie predmetu objednávky podpisom a odtlačkom pečiatky na preberacom protokole, resp. dodacom liste. Dodací list podpisujú poverení zamestnanci predávajúceho a kupujúceho. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že vlastnícke právo k tovaru prechádza z predávajúceho na kupujúceho po úplnom zaplatení kúpnej ceny za tovar podľa jednotlivých písomných objednávok. |
20. Kupujúci je oprávnený dňom prevzatia dodaného tovaru od predávajúceho užívať dodaný tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie, a to bez časového obmedzenia. |
21. Nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia predmetu zmluvy. |
22. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu tovar podľa tejto zmluvy v množstve a akosti podľa podmienok uvedených v tejto zmluve a spôsobilý na užívanie na dojednaný, inak obvyklý účel. V prípade, ak sa tak nestane, tovar má vady. Predávajúci je povinný poskytovať kupujúcemu servis dodaného tovaru počas záručnej doby. |
23. Predávajúci zodpovedá za vady a nekompletnosť predmetu zmluvy v plnom rozsahu. Kupujúci je povinný písomne reklamovať viditeľnú, resp. zrejmú vadu predmetu zmluvy do 10 pracovných dní od jej zistenia a u skrytých vád do posledného dňa záručnej doby. Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom. |
24. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy kupujúcim, pokiaľ výrobca dodaného tovaru neposkytuje dlhšiu záručnú dobu. Počas záručnej doby bude predávajúci poskytovať kupujúcemu bezplatný servis a údržbu dodaného tovaru. |
25. V prípade reklamácie je predávajúci povinný odstrániť vady v lehote do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia vady kupujúcim alebo v inej lehote dohodnutej s kupujúcim, pokiaľ sú vady odstrániteľné. Pokiaľ predávajúci nezabezpečí odstránenie vady v stanovenej lehote, alebo pokiaľ sú vady neodstrániteľné, kupujúci má nárok, aby mu predávajúci v tej istej lehote poskytol nové bezvadné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar, alebo na vrátenie ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí kupujúcemu. V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba. |
26. Po uplynutí záručnej doby má kupujúci právo požiadať predávajúceho o vykonanie pozáručného servisu. Cena pozáručného servisu bude stanovená dohodou zmluvných strán. |
27. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho nárok na zmluvnú pokutu za nedodržanie termínu dodávky vo výške 0,05% z ceny včas nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Nárok kupujúceho na zmluvnú pokutu nevznikne, pokiaľ omeškanie bolo spôsobené jeho nepripravenosťou prevziať dodávku v dohodnutom termíne, resp. jeho žiadosťou o dodanie tovaru v inom termíne a v prípade okolností, ktoré sú charakterizované ako „vyššia moc“. Tým nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody v plnej výške spôsobenej omeškaním dodávky. |
28. V prípade, že predávajúci poruší akúkoľvek z povinností upravených v tejto zmluve, má kupujúci voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 200,00 EUR za každé porušenie povinnosti. Tým nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody v plnej výške spôsobenej kupujúcemu porušením povinností predávajúceho. |
29. Zmluvné strany sa dohodli, že ak jedna zo zmluvných strán spôsobí akúkoľvek škodu druhej zmluvnej strane vo vzťahu k tejto zmluve, zodpovednosť za škody sa bude riadiť a spravovať ustanoveniami tejto zmluvy ako aj podľa ustanovení § 373 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
30. Zmluvná strana, ktorá z uvedených dôvodov odstúpi od zmluvy, má právo požadovať od druhej zmluvnej strany preukázateľne vynaložené náklady, okrem prípadov charakterizovaných ako vyššia moc. |
31. Zmluvu možno vypovedať písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 2 mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2017 08:29 — 14.06.2018 08:29
5,00 ks
240 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.05.2017 08:36
12.06.2017 13:30
12.06.2017 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2017 09:23 - Vstupná ponuka | 240 000,00 | € | Cena s DPH |
11.06.2017 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 239 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: