Z201725042
OF-133351
zazmluvnená
00633453
Domov sociálnych služieb Detvan
Pionierska 850/13, Detva, 96212, SVK
47505214
OMES spol. s r.o.
Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK
Elektrická pec - trojrúra do kuchyne
Elektrická pec - statická trojrúra do kuchyne
Tovar, Služba
1. Elektrická pec - trojrúra do kuchyne
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie na prípravu jedál v zariadení sociálnych službách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nová, nepoužitá, statická , elektrická trojrúrová pec | ks | 1 | ||
Vonkajší rozmer trojrúry -dlžka | mm | 900 | ||
Vonkajší rozmer trojrúry- výška | mm | 1670 | ||
Vonkajší rozmer trojrúry - hĺbka | mm | 850 | ||
Celkový príkon | kW | 12 | ||
Napájacie napätie | V | 400 | ||
Frekvencia siete | Hz | 50 | ||
Bezpečnostné krytie | hodnota | IP34 | ||
Regulácia teploty | 0 C | 50 | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nová, nepoužitá, statická elektrická trojrúrová pec vrátane roštu pre každú rúru | áno |
materiál - vonkajšie prevedenie | nerezová oceľ |
materiál - vnútorné prevedenie | smalt |
Výhrevné telesá | vo vnútri rúry |
Výhrevné teleso horné | pevné |
Výhrevné teleso dolné | výklopné |
Ovládanie a nastavenie teploty každej rúry samostatne | áno |
Ovládanie každého topného telesa samostatne so svetelnou signalizáciou | áno |
4 nastaviteľné nožičky | áno |
Pojazdný stojan pre odkladanie plechov | áno |
Dvierka na každej rúre výklopné s polohami zatvorené, pootvorené, otvorené | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, montáže a zaškolenia minimálne 2 zamestnancov na mieste plnenia Domov sociálnych služieb, Pionierska 850/13, Stredisko PIEŠŤ, Piešť II. č. 128, 962 12 DETVA - kuchyňa v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod do 14.00 hod, prípadne dohodou. |
Dodávateľ do 48 hodín po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu dokument s technickou špecifikáciou ponúkaného výrobku, ktorý bude predmetom dodávky vrátane presných podmienok na elektrické zapojenie vrátane hodnôt istenia, vypínača. V dokumente musia byť explicitne uvedené všetky požadované technické vlastnosti a ich plnenie. Ponúkaný výrobok musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti. Za nedodržanie technickej špecifikácie objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a vystaviť uchádzačovi negatívne referencie. |
Dodávateľ do 48 hodín po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu aj originálny prospekt ponúkaného výrobku priamo od výrobku ponúkaného výrobku, z ktorého bude možné kupujúcim overiť všetky požadované technické vlastnosti a ich plnenie. Za nedodržanie špecifikácie je právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a vystaviť uchádzačovi negatívnu referenciu v systéme EKS, ktorú zašle aj na ÚVO. |
Dodávateľ do 48 hodín po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kupujúcemu doklad o odbornej spôsobilosti osoby na daný výrobok, ktorá bude v mene dodávateľa vykonávať bezplatný servis ponúkaného výrobku počas záručnej doby. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy, a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne čislo. |
Termín dodania a inštalácie elektrickej trojrúry - najneskôr do 21 dní od účinnosti zmluvy. |
Termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 2 dni vopred na jeho e-mailovú adresu aj telefonicky. |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu v EUR bez DPH aj s DPH, sadzbu DPH. |
Objednávateľ požaduje dodať NOVÝ, NEPOUŽITÝ PREDMET ZÁKAZKY. Nový pre tento účel znamená vyrobený v r. 2017. Dodávateľ je povinný najneskôr 3 dni pred dodaním doručiť kupujúcemu doklad od výrobcu zariadenia, z ktorého bude zrejmý dátum výroby zariadenia v roku 2017. |
V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprebrat. |
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar na mieste plnenia len poverenej osobe objednávateľa, ktorá vykoná obhliadku tovaru a podpíše protokol o prevzatí tovaru. |
Objednávateľ požaduje spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu, ktorým objednávateľ potvrdí prevzatie kompletnej zákazky vrátane dokumentácie - odovzdanie vyhlásenia o zhode a certifikátu, návod na obsluhu a údržbu, písomné potvrdenia o zaškolení personálu a údržby, montážne a revízne správy a iné. |
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení. |
Vystavenie a odovzdávanie montážnych a revíznych správ k termínu montáže elektrickej trojrúry. |
Dodávateľ vystaví faktúru dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry bude povinne potvrdený dodací list a preberací protokol potvrdený oboma zmluvnými stranami. Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa článku XI všeobecných zmluvných podmienok trhoviska, IČO, bankové spojenie oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry musí byť minimálne 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Požadujeme zásah pre záručný a pozáručný servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať zariadenie v sídle objednávateľa na vlastné náklady a po oprave zariadenie doručiť do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
Kúpna cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, montáž zariadenia, dopravu na miesto určenia, vyskúšanie a zaškolenie personálu. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone číslo 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora, konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra avšak najneskôr do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
Objednávateľ požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane potrebných náhradných dielov, dopravy minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Pionierska 850/13, Detva, Detva, Banskobystrický, Slovenská republika
05.06.2017 10:58 — 30.06.2017 10:58
1,00 ks
3 588,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.05.2017 11:00
02.06.2017 10:57
02.06.2017 11:12
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.05.2017 14:31 - Vstupná ponuka | 3 420,00 | € | Cena s DPH |
02.06.2017 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 359,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: