• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2017 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2017 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2017 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2017 11:35

Detail zákazky Z201724875

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2017 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2017 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2017 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2017 11:35

Základné údaje

Z201724875

OF-129947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2961638

Objednávateľ

00227811

Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy

1, Vyšné Hágy, 05984, SVK

Dodávateľ

36473685

IMUNA PHARM, a.s.

Jarková 269/17, Šarišské Michaľany, 08222, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Krvné náhrady a prečisť. roztoky - albumín 5%

Albumín, Krvné náhrady

  • 33621400-3 - Krvné náhrady a prečisťovacie roztoky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Krvné náhrady a prečisť. roztoky - albumín 5%
Funkcia
Krvné náhrady a prečisť. roztoky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Albumín 5% lag 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.a) ATC skupina: B05AA01
1.b) názov účinnej látky: Albumín
1.c) merná jednotka: lag á 250ml
1.d) množstvo účinnej látky v mernej jednotke: 50g/1l
1.e) lieková forma: sol inf
1.f) cesta podania: parenterálne použitie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodanie tovaru:
1.1 do 24 hodín od objednania tovaru objednávateľom,
1.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky),
1.3 v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod. v dňoch pondelok až štvrtok a od 07: 00 hod. do 12:00 hod. v piatok (dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať kupujúceho o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas),
1.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy),
1.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj dodané druhy tovarov, ich množstvo, ŠUKL kód, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH.
2. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
3. V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR, na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien liekov poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vystaví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou.
4. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol v súlade s:
- aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,
- zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov,
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov).
5. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
- údajov týkajúcich sa produktov (napr. zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu produktu a pod.),
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou expiráciou (nad 35%) predávajúci doručí pri príjme písomný doklad o prekročení stanovenej expiračnej doby (expiračný list na vrátenie tovaru), kupujúcemu zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
8. Vrátane dopravy na miesto plnenia
9. Pre zmluvu platia osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode čl. XVI Všeobecných zmluvných podmienok, účinných od 18.4.2016.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
pokr.: zmluvy a nižšou cenou.
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu: názov a ŠUKL kód k danému predmetu zákazky Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu: jednotková cena za balenie bez DPH aj s DPH 10% Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu:povolenie MZ SR na predmet zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

50,00 lag

1 880,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.05.2017 13:47

30.05.2017 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2017 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 284
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2017 10:41 - Vstupná ponuka 1 880,00 € Cena bez DPH
30.05.2017 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka 1 880,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS