00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
50327313
Neito Prešov s.r.o.
Bajzova 295/1A, Haniska, 08001, SVK
Údržba zelene a komunikácii v areáli objednávateľa
záhradnícke služby, kosenie, vyhrabávanie, údržba, čistenie, zametanie, kosenie
Služba
1. Údržba zelene a komunikácii v areáli objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Čistenie areálu /strojné, ručné zametanie/ , kosenie trávnikov, starostlivosť o zeleň |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Strojné zametanie komunikácií vrátane presunu techniky | km | 42 | ||
2. Ručné zametanie chodníkov a schodov | m2 | 4 000 | ||
3. Kosenie parkových trávnikov vrátane presunu techniky | m2 | 60 000 | ||
4. Odburinenie zahustenej výsadby | m2 | 400 | ||
5. Zber a nakladanie kôpiek vrátane presunu techniky /tráva,konáre,zametanie a pod./ | hod | 30 | ||
6. Rez a tvarovanie živých plotov do 0,80cm | m2 | 800 | ||
7. Pokosenie trávnika lúčneho (vrátane presunu techniky) | m2 | 24000 | ||
8. Výrub stromov o obvode kmeňa vo výške 130 cm nad terénom: od 301-500 mm | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Strojné zametania komunikácií vrátane presunu techniky | požaduje sa poskytovanie samozberacím zametačom s kropením |
2. Ručné zametanie chodníkov a schodov | plochy pred vstupom do budov, schodištia a pod. |
3. Kosenie parkových trávnikov vrátane presunu techniky | požaduje sa aj vyčistenie plôch pred kosením - vyzbieranie kameňov, konárov a iných nečistôt, ktoré by mohli spôsobovať problémy pri kosení |
3. Kosenie parkových trávnikov vrátane presunu techniky | požaduje sa aj zhrabanie pokosenej trávy, jej naloženie, dočistenie a odvoz |
3. Kosenie parkových trávnikov vrátane presunu techniky | vyčistenie okolitých komunikácií po kosení od spôsobeného znečistenia bezodkladne po každom kosení |
3. Kosenie parkových trávnikov vrátane presunu techniky | výška trávnika okamžite po kosení 5 cm, v jamách do max. 10 cm |
3. Kosenie parkových trávnikov vrátane presunu techniky | požaduje sa kosenie samozberacími kosačkami, dokosenie krovinorezmi s následným dohrabaním |
4. Ošetrenie zahustenej výsadby | s dočistením a odvozom odpadu |
5. Zber a nakladanie kôpiek vrátane presunu techniky | položka sa vzťahuje k položke č.2, č. 3, č. 4 , č.5 a č7 pri ktorých dochádza k vzniku odpadu a následne potrebe jeho zberu a odvozu (tráva, lístie, konáre, zametanie a pod.) |
Odvoz pokosenej trávy, pohrabaného lístia z jednotlivých lokalít na miesto určené objednávateľom v jeho areáli (cca 1 km) | do 24 hodín po vykonaní kosby či hrabania |
7. Pokosenie trávnika lúčneho (vrátane presunu techniky) | s dokosením krovinorezmi, zhrabávaním, dočistením, naložením a odvozom odpadu |
8. Výrub stromov o obvode kmeňa vo výške 130 cm nad terénom: od 301-500 mm | požaduje sa výrub stromov o obvode kmeňa vo výške 130 cm nad terénom od 301 - 500 mm |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 30 kalendárnych dní od momentu uzavretia alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca Plnenia, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Služby, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi poskytnuté, je uvedený v Zmluvnej špecifikácii. |
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Služby, ktorý má byť Dodávateľom poskytnutý Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Službu Objednávateľovi na základe Čiastkových výziev Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých Čiastkových výzvach. Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x týždenne. |
6. Dodávateľ je povinný začať s poskytovaním Plnenia na základe Čiastkovej výzvy do 1 pracovného dňa odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy Dodávateľovi. |
7. Miestom plnenia Zmluvy je areál Objednávateľa. |
8. Právo vyúčtovať Služby vzniká Dodávateľovi po odsúhlasení rozsahu poskytnutých Služieb povereným zamestnancom Objednávateľa, t.j. podpísaním pracovných listov, v zmysle jednotlivých Čiastkových výziev Objednávateľa. |
9. Poverený zamestnanec Objednávateľa, ktorý je poverený preberaním a kontrolou poskytovaných Služieb, prevezme riadne poskytnuté Služby tak, že svojím podpisom odsúhlasí poskytnutie Služieb na pracovných listoch, ktoré zabezpečí Dodávateľ. Pracovné listy budú vyhotovené dvojmo, jeden krát pre Dodávateľa a jeden krát pre Objednávateľa. |
10. Dodávateľ je pritom povinný jednotlivé pracovné listy predložiť Objednávateľovi na odsúhlasenie najneskôr v lehote 3 pracovných dní od poskytnutia Služby v zmysle predmetnej Čiastkovej výzvy Objednávateľa. V prípade vzniku rozporu medzi deklarovanou poskytnutou Službou a skutočne poskytnutou Službou je Dodávateľ povinný preukázať, že Službu poskytol. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že prílohou každej faktúry vystavenej Dodávateľom budú pracovné listy potvrdené Objednávateľom. |
12. Dodávateľ zodpovedá za škodu spôsobenú vadami, chybami a/alebo inými nedostatkami Služieb svojho plnenia (ďalej len „vady“) v plnom rozsahu po celú dobu platnosti Rámcovej dohody. Za vady sa považujú najmä oneskorené, neúplné, nedostatočné, nekvalitné služby, resp. poskytnutie Služieb v rozpore s predmetom Rámcovej dohody. |
13. Objednávateľ je oprávnený denne vykonávať kontrolu poskytovaných Služieb svojím zamestnancom, ktorý bude zodpovedať za kvantitatívne a kvalitatívne prevzatie poskytovaných Služieb. |
14. V prípade, že poverený zamestnanec Objednávateľa zistí, že pri poskytovaní Služieb došlo k vadnému plneniu zo strany Dodávateľa, je povinný reklamáciu telefonicky alebo osobne oznámiť príslušnému zamestnancovi Dodávateľa. Následne poverený zamestnanec Objednávateľa informuje o tejto skutočnosti Dodávateľa aj písomne, a to do 3 dní odo dňa telefonického alebo osobného oznámenia. |
15. Dodávateľ je povinný vadné plnenie bezplatne odstrániť bez zbytočného odkladu po jeho telefonickom oznámení najneskôr v lehote do 24 hodín. Ak Dodávateľ nie je bez vlastného zavinenia schopný odstrániť vadné plnenie v stanovenej lehote, je povinný o dôvodoch tejto nemožnosti Objednávateľa oboznámiť a dohodnúť s ním náhradný termín na odstránenie vadného plnenia v čo najkratšom možnom čase. |
16. Ak Dodávateľ vadné plnenie, ktoré bolo riadne reklamované neodstráni v stanovenej lehote, zaväzuje sa zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- EUR za každé vadné plnenie. Za účelom odstránenia nejasností pre účely zmluvnej pokuty sa za samostatné vadné plnenie považuje aj každý začatý deň omeškania s odstránením vadného plnenia. |
17. Komunikácia medzi povereným zamestnancom Objednávateľa a Dodávateľom bude operatívne a bezodkladne zabezpečená prostredníctvom poverenej osoby Dodávateľa . Poverená osoba Dodávateľa bude operatívne riadiť prácu zamestnancov Dodávateľa , preberať požiadavky od povereného zamestnanca Objednávateľa a v prípade potreby dávať pokyny zamestnancom Dodávateľa na odstránenie zistených vád. |
18. Dodávateľ zabezpečí kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho Služby poskytujú, aby Služby u Objednávateľa neposkytovali pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok. V prípade zistenia Dodávateľa , že niektorá z uvedených osôb je pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, je povinný okamžite túto osobu nahradiť. |
19. Dodávateľ je povinný zabezpečiť kontrolu svojich zamestnancov a tretích osôb, ktoré pre neho Služby poskytujú na zistenie alkoholu alebo iných omamných látok, vždy ak ho o to požiada Objednávateľ. |
20. Dodávateľ je pre oblasť BOZP a OPP povinný zabezpečiť dodržiavanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov, zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a od nich sa odvíjajúcich predpisov, ako i ostatných predpisov BOZP a OPP. |
21. Dodávateľ je zároveň povinný vybaviť svojich zamestnancov príslušnými osobnými ochrannými pracovnými prostriedkami a zabezpečiť ich používanie. |
22. Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy kontaktné údaje s uvedením mena, priezviska, telefónneho čísla poverenej osoby Dodávateľa. |
23. Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy aktualizovaný rozpočet na základe technickej špecifikácie predmetu zmluvy (uviesť aj jednotkové ceny jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy) |
24. Dodávateľ preukáže, že má k dispozícii pracovníkov s preukazom na obsluhu krovinorezov a kópiu preukazu na obsluhu krovinorezov doručí do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy na referát verejného obstarávania Objednávateľa. |
25. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
1
1,00 súbor
8 105,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.05.2017 08:48
29.05.2017 14:00
30.05.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.05.2017 06:57 - Vstupná ponuka | 8 104,98 | € | Cena s DPH |
29.05.2017 06:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 104,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: