35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31657095
MONTRÚR s. r. o. Košice
Medená 21, Košice, 04017, SVK
Vykonávanie servisných úkonov a opráv nákladných vozidiel PRAGA
generálna oprava, oprava nákladných vozidiel, PRAGA
Služba
1. Vykonávanie servisných úkonov a opráv nákladných vozidiel PRAGA
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie servisných úkonov a opráv nákladných vozidiel PRAGA. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť servisné úkony a opravy pre nákladné vozidlá PRAGA komplet /materiál+práce/ body 1. - 11. | komplet | 1 | ||
1. Generálna oprava motora | ks | 3 | ||
2. Generálna oprava hlavnej prevodovky | ks | 3 | ||
3. Generálna oprava prídavnej prevodovky | ks | 3 | ||
4. Oprava prednej nápravy a riadenia | ks | 3 | ||
5. Oprava brzdovej sústavy | ks | 3 | ||
6. Oprava spojovacích hriadeľov, unášačov, krížov unášačov | ks | 3 | ||
7. Oprava diferenciálu - uzávierka | ks | 3 | ||
8. Oprava ložísk nábojov, predná a zadná náprava | ks | 3 | ||
9. Výmena kompletnej spojky | ks | 3 | ||
10. Geometria prednej a zadnej nápravy | ks | 3 | ||
11. Generálna oprava kabíny | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia vozidla : | Nákladné vozidlá PRAGA |
Názov |
1. Trvanie zmluvy na 24 mesiacov. |
2. Požaduje sa použitie iba originálnych náhradných dielov. |
3. Požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených servisných úkonov a opráv nákladných vozidiel PRAGA komplet /práca+materiál/ body 1. - 11. do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4. Požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie o používaní originálnych náhradných dielov do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, pričom požadovaná vzdialenosť servisnej dielne by mala byť max 100km od každého sídla verejného obstarávateľa - objednávateľa v Michalovciach, Trebišove, Rožňave, Spišskej Novej Vsi, Moldave nad Bodvou. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
7. Poskytovateľ môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z. z., predložiť všetky potrebné doklady podľa bodov 4, 5 a 7 osobité požiadavky na plnenie a predložiť čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z.. |
8. V prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné prehlásenie úspešného uchádzača do 5. pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
9. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladaný rozsah servisných úkonov a opráv podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný rozsah. |
10. Jednotkové ceny servisných úkonov a opráv vrátane materiálu a práce sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy. |
11. Požadované servisné úkony a opravy budú vykonávané na základe čiastkových objednávok. |
12. Poskytovateľ je povinný vykonať opravy do 21 dní od pristavenia vozidla do opravy v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa a doručenia objednávky. |
13. Prepravu vozidla do miesta plnenia zabezpečí objednávateľ. |
14. Záruka na vykonané servisné úkony a opravy je 24 mesiacov a na náhradné diely použité pri opravách je 24 mesiacov, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia poskytnutej služby objednávateľom vr. príslušných dokladov, ktoré sa na službu vzťahujú. |
15. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady poskytnutej služby neodkladne reklamovať v lehote do 3 dní od ich zistenia písomne, e-mailom. |
16. Poskytovateľ sa zaväzuje reklamovaný predmet zmluvy v rámci záručnej doby prevziať a vybaviť reklamáciu (odstrániť vady) v lehote do 3. pracovných dní od pristavenia vozidla v sídle dielenských priestoroch poskytovateľa servisu. |
17. Poskytovateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom zmluvy nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet zmluvy používaný, a s ktorými objednávateľa oboznámil. |
18. Pri oprávnených reklamáciách poskytovateľ služby nebude mať uhradené cestovné a ostatné náklady spojené s odstránením reklamovaných úkonov na predmete zákazky v priestoroch objednávateľa. V prípade pristavenia vozidla do opravárenských priestorov poskytovateľa pri oprávnených reklamáciách si objednávateľ bude účtovať oprávnené náklady za spotrebu PHM, cestovné a prípadne nocľažné vodiča. |
19. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve a že poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
20. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
21. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
22. Poskytovateľ zodpovedá za škody na nákladných vozidlách PRAGA preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách a zaväzuje sa ich uhradiť. |
23. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov určitej značky ešte pred vykonaním výmeny, právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác. |
24. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberané vykonané generálne opravy nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
25. Poskytovateľ pri všetkých poskytnutých službách vyhotoví doklad o poskytnutí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných servisných úkonoch a opravách a použitých ND, množstvo a cenu za vykonané opravy. Doklad o poskytnutí služby potvrdzuje poverená osoba za objednávateľa. |
26. Fakturácia sa vykoná po čiastkovom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dokladu o poskytnutí služby, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
27. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
28. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
29. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
30. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
30a.) nedodržanie kvality poskytnutých servisných úkonov a opráv, |
30b.) nedodržanie doby plnenia, |
30c.) nedodržanie jednotkových cien, |
30d.) nepredloženie požadovaného dokladu - podrobný zoznam ocenených servisných úkonov a opráv nákladných vozidiel PRAGA komplet /práca+materiál/ body 1. - 11., |
30e.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie o používaní originálnych náhradných dielov, |
30f.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne, pričom požadovaná vzdialenosť servisnej dielne by mala byť max 100km od každého sídla verejného obstarávateľa - objednávateľa v Michalovciach, Trebišove, Rožňave, Spišskej Novej Vsi, Moldave nad Bodvou. |
30g.) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba), |
30h.) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak bude predmet zákazky vykonávaný v subdodávke, |
30i.) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, |
30j.) nevyhovujúce priestory a vybavenie servisnej dielne, |
30k.) v prípade predloženia požadovaných dokladov, ktoré nespĺňajú požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
31. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
31a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služieb podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
31b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
31c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u poskytovateľovi listinnej forme, |
31d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
32a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora (RPVS) a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS) zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Poskytovateľa do tohto registra. |
32b.) Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
12.06.2017 14:31 — 12.06.2019 14:31
1,00 kpl
71 370,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.05.2017 10:36
01.06.2017 14:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2017 12:59 - Vstupná ponuka | 71 270,00 | € | Cena bez DPH |
01.06.2017 14:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: