00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
36346985
KRAIN, s.r.o.
Opatovská 655/41, Trenčín, 91101, SVK
Tlačivá a tlačiarenské výrobky
firemné tlačivá a výrobky
Služba, Tovar
1. Tlačivá a tlačiarenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Výroba a dodávka tlačív pre zabezpečenie vykazovania a firemnej administrácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Záznam o zhodnotení zdravotného stavu osoby | balenie | 100 | ||
2. Záznam o prevádzke sanitného motorového vozidla | blok | 700 | ||
3. Hlavičkový papier | ks | 5 000 | ||
4. Evidenčný list vrátnika | blok | 100 | ||
5. Vizitka | ks | 1800 | ||
6. Menovka | ks | 435 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. balenie | 1 balenie = 500 zložiek |
1.2. počet | 1 zložka = 1 originál + 1 kópia |
1.3. formát papiera | A4/originál aj kópia |
1.4. kvalita papiera | biely samoprepisovací originál aj kópia |
1.5. farebnosť tlače | originál jednostranne (4+0) CMYK + kópia jednostranne (1+0) zelená / originál aj kópia rovnaká grafika |
1.6. väzba | lepená do bloku po hornej kratšej strane, individuálne po 1 zložke |
2.1. balenie | 1 blok = 100 ks tlačív |
2.2. formát | A4 |
2.3. hrúbka papiera | 80 g/m2, biely, bezdrevný |
2.4. farebnosť tlače | obojstranne (1+1) čierna, predná a zadná strana rôzna grafika |
2.5. väzba | lepená do bloku po hornej kratšej strane, po 1 bloku |
3.1. formát papiera | A4 |
3.2. hrúbka papiera | 80 g/m2, biely, bezdrevný |
3.3. farebnosť tlače | (4+0) CMYK |
4.1. formát papiera | A4 |
4.2. hrúbka papiera | 80 g/m2, biely, bezdrevný |
4.3. farebnosť tlače | jednostranne (1+1) čierna |
4.4. väzba | lepená do bloku po hornej kratšej strane, po 1 bloku |
4.5. balenie | 1 blok = 100 ks tlačív |
5.1. rozmer | šírka 9 cm, výška 5 cm |
5.2. hrúbka papiera | 300 g/m2, biely, natieraný, lesklý |
5.3. farebnosť tlače | jednostranne (4+0) CMYK |
5.4. počet druhov | 18 |
5.5. počet kusov | 1 druh = 100 ks |
6.1. rozmer | šírka 8 cm, výška 5 cm |
6.2. hrúbka papiera | 300 g/m2, biely, natieraný |
6.3. farebnosť tlače | jednostranne (4+0) CMYK |
6.4. povrchová úprava | lesklé laminovanie s presahom po obvode menovky |
6.5. počet druhov | 145 |
6.6. počet kusov | 1 druh = 3 ks |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Čiastkové plnenie sa nepripúšťa - Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavenie Faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy. |
3. Požaduje sa dodať predmet zákazky v lehote podľa bodu 3.2. zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný „Rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy a celkových cien predmetu zmluvy podľa položiek“ najneskôr do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy v nasledovnom rozsahu: |
4.1 Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi nevyplnený návrh tohto dokumentu vo formáte XLS/XLSX . |
5. U všetkých položiek Objednávateľ požaduje schválenie každého grafického návrhu pred ich výrobou a to ich zaslaním elektronickou poštou na e-mailovú adresu Objednávateľa v elektronickej podobe (.jpg alebo .pdf). |
6. Pri položkách č. 1 - 4 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady a vzorku po 1 ks v elektronickej podobe (.pdf) v termíne do 2 prac. dní od uzavretia zmluvy. |
7. Pri položke č. 5 a 6 Objednávateľ poskytne Dodávateľovi grafické podklady a vzorku po 1 ks v elektronickej podobe (.cdr) a personalizované dáta konkrétnych údajov v elektronickej podobe (.xls) na e-mailovú adresu Dodávateľa v termíne do 2 prac. dní od účinnosti zmluvy. |
8. V cene musia byť započítané všetky náklady súvisiace s prípravou, tvorbou, výrobou a dodaním predmetu zákazky. |
9. U všetkých položiek predmetu zákazky bude použitý jazyk slovenský. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje autorské práva pri položkách č. 3, č. 5 a č. 6 predmetu zákazky. |
11. Dodávateľ je povinný dodať tovar v rozsahu uvedenom v Zmluve, v lehote do 30 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy o poskytovaní služieb, v čase od 07:00 hod. do 15:30 hod. |
12. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
13. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa čl. 15. Osobitných požiadaviek na plnenie. |
14. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky. |
15. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie ( ods. 11, 13 a 14) zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
16. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
17. Za podstatné porušenie Zmluvy sa bude považovať nedodržanie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II Predmet zmluvy, ods. 2.1 až 2.3), nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II Predmet zmluvy, ods. 2.4, bod 1.,2.,3.,4.,5., 8.,10.,11.). |
18. Skutočnosť, že Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy nemá aktualizované údaje v zápise v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak Dodávateľ nepreukáže aktualizáciu údajov v zápise v zozname hospodárskych subjektov v rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO v lehote najneskôr do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
14.06.2017 09:00 — 14.07.2017 15:00
1,00 komplet
2 881,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2017 08:12
02.06.2017 09:00
02.06.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2017 08:21 - Vstupná ponuka | 2 875,20 | € | Cena s DPH |
30.05.2017 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 868,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: