35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
35849258
Biomedica Slovakia, s.r.o.
Drobného 27, Bratislava, 84101, SVK
protéza ascendentnej aorty Valsalva Conduit
tkaná polyesterová Vascutek protéza/graft - špeciálne určená na priame spojenie s biologickou chlopňou
Tovar, Služba
1. protéza ascendentnej aorty Valsalva Conduit
|
|
---|---|
Funkcia |
Valsalva conduit je cievny implantát určený na priame spojenie s biologickou chlopňou, pri otvorených chirurgických zákrokoch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
tkaná polyestérová Vascutek protéza/graft špeciálne určená na priame spojenie s biologickou chlopňou | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Valsalva Conduit pozostáva : 1/ cievny implantát z tkaného polyesteru Vascutek Gelweave Valsalva, 2/ titánový krúžok upevnený na prítokovú časť implantátu, 3/ manžeta z polyesterového úpletu, ktorá umožňuje spojenie s aortálnou biologickou chlopňou | |
proximálna časť protézy/graftu je navrhnutá tak, aby kopírovala Sinus Valsalva | |
celá protéza/ graft je impregnovaná vstrebateľnou, vysoko čistenou želatínou cicavcov, protéza je nepriepustná, želatína sa hydrolizuje približne do 14 dní, želatínová impregnácia eliminuje pred-zrážanie protézy | |
v proximálnej časti implantátu sa nachádza titánový krúžok úplne obalený tkaninou implantátu | |
vnútorný priemer krúžku je dimenzovaný podľa vonkajšieho priemeru chlopne zodpovedajúcej veľkosti | |
manžeta je konštruovaná tak, aby zakryla len našívací prstenec chlopne zodpovedajúcej veľkosti bez toho, aby zasahovala do jej ústia | |
dostupné veľkosti graftu/protézy :26, 28, 30, 32 mm, kompatibilný s veľkosťou biologickej protézy 21, 23, 25, 27 mm | |
dĺžka graftu minimálne 10 mm |
Názov |
1)Zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
b) miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód. |
3. Platobné podmienky: |
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru |
- splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis |
5. Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v uzatvorenej obálke s heslom " Cievny implantát ", v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru: |
- na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač |
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar, |
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, resp. v anglickom jazyku; |
b) neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok,resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
c) štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa : |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov,resp.ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý zčlenov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len „informácie“)medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa môže do 18.10.2018 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo faxom, podľa § 20 ods. 1,alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
09.06.2017 08:23 — 09.06.2019 00:00
50,00 ks
74 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2017 08:26
30.05.2017 08:24
30.05.2017 08:39
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2017 07:59 - Vstupná ponuka | 74 950,00 | € | Cena bez DPH |
25.05.2017 11:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 74 948,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: